רוצים לשכור רכב בארה"ב?

אז החלטתם שאתם נוסעים לטיול ביבשת המרתקת בעולם – ומה יותר טוב מטיול בארה"ב עם רכב מפנק שייקח אתכם ממקום למקום, או מהקצה המזרחי של ארצות הברית עד לקצה המערבי של היבשת? השכרת רכב בארה"ב יכולה להיות חוויה מהסרטים אם תקפידו על כמה נהלים וחוקים שקיימים בארה"ב – ולמטרה זו אספנו בשבילכם את ההמלצות הטובות ביותר והטיפים המשובחים ביותר שתוכלו לקבל על השכרת רכב בארצות הברית

השכרת רכבים בארה"ב בזול – השוואת מחירים

כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב בארצות הברית, מומלץ להשתמש במנוע החיפוש הבינלאומי להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם. בשדה "ארץ" בחרו: ארה"ב, בשדה "עיר" את העיר בה תאספו את הרכב השכור ובשדה "תחנה" יש לבחור את המיקום הספציפי מתוך רשימת המקומות בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב. לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להשכיר רכב, ולחצו "חפש". המנוע יפנה אתכם לדף השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שנחשבות אמינות ומוכרות בארה"ב, וכך תוכלו לבחור בין מגוון רחב של סוגי מכוניות ולהזמין אונליין.

מתחילים בהילוך ראשון

אז לפני שמכניסים לראשון ושמים גז, חשוב לדעת כמה דברים לפני שמחליטים לשכור רכב בארה"ב, כדי שתוכלו לצמצם עלויות כמה שיותר וכמובן – על מנת שהחופשה והטיול יעברו לכם באופן חלק ובלי הפרעות מיותרות, וכדי שתחזרו בריאים ושלמים, בלי קנסות שצברתם במהלך הנסיעה על הכבישים הבלתי נגמרים של ארצות הברית.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת לפני השכרת רכב בארה"ב

המרחקים בארה"ב הם לא בקילומטרים אלא במיילים והמהירות נמדדת במיילים לשעה.
כל מייל אחד שווה בערך ל- 1.6 קילומטר, כאשר המהירות 50 מייל לשעה זהה למהירות של כ- 80 קמ"ש בארץ.

הגבלת המהירות לנהיגה בארה"ב ברורה מאוד:

בכביש עירוני המהירות המותרת היא 30 מייל לשעה.
בכביש בינעירוני המהירות המותרת היא 55 מייל לשעה.
בדרכים מהירות המהירות המותרת היא 60 – 70 מייל לשעה.

סעו לאט…וצייתו לתמרורים וחוקי התנועה.

תמרורים בארה"ב

התמרורים בארצות הברית מאוד דומים לתמרורים בישראל כעיקרון, אבל יש תמרורים ייחודיים שנמצאים בארה"ב ועליהם תוכלו לבדוק בקישור הבא המרכז את כל המידע החשוב על תמרורים בארה"ב שתראו במהלך הנהיגה בארצות הברית.

חוקים ותקנות נהיגה בארה"ב

כמה המלצות לשמירה על חוקי תנועה בארצות הברית במהלך הנסיעה בכבישי ארה"ב:
• שמעתם או ראיתם במהלך הנסיעה רכב חירום והצלה עם צ'קלקות וצופר מנסה לעבור אתכם? עצרו את הרכב בצד הדרך (בהתאם למצב) ותנו לרכב החירום לעבור עד שתרגישו שאתם לא מהווים לו הפרעה במהלך הנסיעה.
זכות הקדימה להולכי רגל היא לפני הנהגים גם אם אין מעבר חצייה על הכביש.
• אם הבחנתם באוטובוס ילדים שעוצר ומהבהב עם אורות מצוקה בצידי הדרך, עצרו את הרכב שלכם עד שהאוטובוס יוריד את התלמידים בבטחה וימשיך בנסיעה ללא הפרעות בתנועה.
הישמעו להוראות השוטרים בארה"ב, הם ממש לא אוהבים להתווכח עם עברייני תנועה וגם לא מומלץ לכם לנסות.
החנו במקומות בהם מותר ואל תגידו לא ראיתי, או נכנסתי רק לקנות משהו קטן…בערים קטנות יותר בארה"ב השוטר יסתפק בדו"ח ואזהרה, אבל בערים גדולות יותר כמו ניו יורק, מיאמי וושינגטון אתם תאלצו לנסוע עם מונית כדי לשחרר את הרכב שלכם ממגרש גרירה לאחר תשלום דו"ח תנועה וקנס על הגרירה – שכמובן תהיה על חשבונך.

נהיגה בארה"ב בהשפעת אלכוהול וסמים

הנהיגה בשכרות או על השפעת סמים ותרופות מרדימות אסורה בהחלט והעובר על החוק צפוי לעונשים שקבועים בחוקים והתקנות בארה"ב – וזה מאוד לא נעים ואתם לא רוצים להסתבך עם שוטר בארה"ב. במידה ועצר אתכם שוטר…הישארו ברכב, הניחו שתי ידיים על ההגה ובשום פנים ואופן אל תצאו מהרכב או תנסו להוציא את הרישיונות רכב מתא הכפפות או כל מקום אחר שהם נמצאים, השוטר כבר יגיע אליכם לרכב ויגיד לכם מה לעשות ואיך אתם ממשיכים מכאן.

ביטוח רכב בארה"ב

ביטוח רכב בארה"ב זהה לביטוחים שקיימים בכל השכרת רכב בעולם פרט לעובדה שבארה"ב ישנו ביטוח אישי לכל נהג שמכסה אותו מכל מקרה שמתרחש במקרה של נהיגה ברכב בקטגוריה בו הנהג מבוטח, הביטוח שמומלץ לרכוש בארה"ב נקרא SLI שמרחיב את מסגרת הכיסויים הקיימים במקרה של פגיעה בצד שלישי.

לחץ כאן וקרא על ביטוחים לרכב השכור שהכרחיים לך לחופשה ולטיול בחו"ל ובארץ.

המלצה נוספת: ניתן להוזיל עלויות ביטוח רכב שכור בארה"ב ע"י רכישת ביטוח מחברות הביטוח עצמן, ולא דרך חברת השכרת הרכב. ניתן לקרוא על כך במדריך על ביטוח רכב שכור בחו"ל

GPS – מכשיר ניווט לוויני

שטח ארה"ב גדול מאוד וכך גם מספר הכבישים והדרכים שנמצאים במדינה, מומלץ לבקש מחברת השכרת הרכב בארצות הברית מכשיר ניווט לווייני שיעזור לכם בתכנון מסלול נכון. מסלול נכון ליעד המבוקש יחסוך לכם בעלויות הדלק משמעותית וכמובן שתמיד תוכלו להיעזר במכשיר הניווט לעצירה מרעננת בדרך במקומות בטוחים שיעבירו לכם את הזמן בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

שאלו את עצמכם את השאלות הבאות לפני שאתם משכירים רכב בארה"ב

אז החלטתם שאתם נוסעים לטייל ביבשת המרתקת בעולם והגיע הזמן להזמין השכרת רכב בארה"ב לתאריך הנחיתה שלכם בשדה התעופה בניו יורק , שיקאגו, לוס אנג'לס או מיאמי. יש כמה דברים שמומלץ שתבדקו לפני שאתם מחליטים לשכור רכב בארצות הברית וכדאי מאוד שתשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

מה משך הטיול בארה"ב וכמה זמן בפועל תצטרכו את הרכב? שטחה של ארה"ב גדול מאוד ובטח שלא תהיו עסוקים בנהיגה ברכב בכל השהות שלכם בחופשה, לכן קחו דף ועט ותכננו לכם את זמני השכרת רכב בחו"ל מראש…טיול טוב זה טיול מתוכנן (עם ראש פתוח לשינויים).

בדקו מהו המרחק שאותו תצטרכו לעבור בנסיעות וכך תדעו פחות או יותר את הוצאות הדלק שלכם במהלך הטיול בארה"ב.

האם יש לכם היכן להחנות את הרכב? במקרה ואתם נוסעים לקרובים בארה"ב, או חניה במלונות בהם אתם שוהים במהלך הטיול בארה"ב?

האם השכרת הרכב כוללת ביטוחים ומה הם הביטוחים שנדרשים בתוספת כספית?

• וכמובן כמה אנשים נוסעים ברכב וכמה מזוודות תקחו אתכם ברכב כדי שתדעו איזה קטגוריית רכבים כדאי לקחת…?

אחרי שעניתם לעצמכם על מרבית השאלות והשתמשתם במנוע השוואת המחירים שבדף זה כדי למצוא את המחירים הכי זולים על רכב שכור בארה"ב בתאריכים שלכם, תוכלו לדעת טוב יותר מהם ההוצאות הקרבות ובאות בטיול עם רכב בארה"ב.

איסוף והחזרת הרכב

בדקו מאיזה שדה תעופה או תחנת איסוף אתם צריכים לקחת את הרכב שהזמנתם, בערים רבות בארה"ב ישנם מספר שדות תעופה וחבל שתגלו שהכינו לכם רכב בשדה תעופה אחד בזמן שנחתתם בשני. זיכרו להביא אתכם את כל המסמכים הרלוונטיים שקיבלתם באימייל לאחר שרכשתם את שירותי השכרת הרכב בחו"ל וכמובן זכרו להחזיר את הרכב בזמן, כל איחור במועד ההחזרה של הרכב יעלה לכם כסף על פי נהלי חברת השכרת הרכב.

לחץ כאן וקרא על השכרת רכב בשדה התעופה!

דלק

עדיף שתתדלקו בתחנות לתדלוק עצמי וכך תוכלו לחסוך בעלויות, כמובן שתוכלו למצוא גם תחנות בהם המתדלק יגיע וייתן לכם שירות, אך עליו תצטרכו לשלם בהתאם. הדלק בארה"ב זול מישראל ומומלץ להתעדכן על מחיר גלון דלק בעת הנסיעה לטיול בארה"ב, בדקו עם נציג חברת השכרת הרכב בארה"ב מהו הדלק שאתם צריכים לתדלק ברכב במהלך השימוש והאם אתם צריכים להחזיר את הרכב עם טנק דלק מלא. אם כן – לא כדאי לזלזל בכך כי החברה גובה עמלות רציניות על הדלק.

רישיון נהיגה לנהיגה בארה"ב

בדקו שאתם יוצאים לנסיעה עם רישיון הנהיגה שלכם וכל המסמכים המעידים על כך שהרכב הינו רכב שכור בבעלות חברה שאתם מורשים לנהוג בו, הרישיון הישראלי החדש בלבד שנמצא ברשותכם בארנק תקף בארה"ב אבל אם ברשותכם עדיין רישיון נהיגה ישראלי ישן, תאלצו להוציא בארץ רישיון נהיגה בינלאומי שיהיה תקף במהלך הנהיגה בארה"ב.

לחץ וקרא על רישיון נהיגה בינלאומי לפני שתשכירו רכב בחו"ל

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

3 תגובות