טיולי שטח עם אופנועים

טיולי שטח עם אופנים מהווים את אחד התחביבים של רוכבי אופנועים בארץ ובעולם. יחד עם זאת אם החלטתם לצאת לטיול שטח על אופנוע, חשוב מאוד שתערכו לכך בצורה הטובה ביותר. מלבד העובדה שאתם צריכים להכין את עצמכם בצורה הטובה ביותר לכל מה שטיול שטח מעין זה ידרוש מכם, חשוב מאוד גם שתכינו את האופנוע שלכם לקראת הטיול המדובר וכמובן, שתמצאו את המסלול המומלץ והחוויתי ביותר בשטח על מנת להפיק את מקסימום ההנאה מהטיול המדובר.

לרכיבת שטח יש צורך באופנוע שטח. לעיתים יש צורך גם בכלי רכב ועגלה על מנת להוביל  את האופנוע לשטח וזאת בשל העובדה שיש סוגי אופנועי שטח שונים שלהם יש סוגי רישוי שונים עם לוחיות רישוי שונות, כך לדוגמא: אסור לנסוע עם אופנוע שטח טהור על כביש סלול או עם כלי רכב שלו יש לוחית רישוי אפורה שמסמנת כלים שמיועדים לרכיבה תחרותית בלבד. אם יש לכם  אופנוע רגיל והמסלול בשטח  רלוונטי גם עבורו, תוכלו להגיע אתו למסלול באופן ישיר ואין שום צורך בכלי רכב עם עגלה.

מה צריך לדעת על רכיבת שטח עם אופנוע?

רכיבת שטח עם אופנוע לא מתאימה לכולם. מעבר לשליטה המושלמת באופנוע חשוב מאוד שהרוכב יהיה בריא לחלוטין ושהכושר הגופני שלו יהיה גבוה. חשוב לדעת שבין אם מדובר על נהיגה עירונית עם אופנוע ובין אם מדובר על רכיבת ספורט לשם ההנאה, הרי שיושבים כל כסא האופנוע רוב הנסיעה. בשטח, בכדי לייצר קפיציות וגמישות רוב הרכיבה ומעבר במכשולים השונים תתבצע בעמידה. ישנם רוכבים אשר נהיגת שטח עבורם היא בסך הגדול רכיבה בכבישים לא סלולים, אך ישנם כאלה שברכיבת שטח גם מטפסים על דיונות, קופצים, מבצעים תרגילי אירובטיקה שונים באוויר ולא פעם גם תחרויות. סוג המסלול בשטח שאתם מעוניינים לעשות יקבע איזה אופנוע נדרש לכם. לא כל מסלול בשטח ניתן לעשות עם אותו סוג אופנוע. כמובן שחשוב מאוד גם להביא את הציוד המתאים לרכיבת שטח עם אופנוע.

איזה ציוד צריך לטיול שטח עם אופנוע?

ישנו ציוד בסיסי שיש צורך שיהיה זמין לכם ברכיבת שטח עם אופנועים. ראשית כל, קסדות לאופנועים לרכיבת שטח מעין זאת הן שונות מקסדות רגילות. מדובר על קסדות שטח פתוחות, מאווררות וקלות אשר מאפשרות חופש נשימה ותנועה קלה לרוכב. מעבר לכך, צריך משקף אבק על מנת למנוע מחול, חרקים ואבנים לפגוע בהנאה שלכם ברכיבה. כדאי מאוד להביא מגף רכיבה ממוגן שיסייע לכם בתמיכה של הרגל במהלך הרכיבה. כמובן שחשוב מראש להגיע עם חליפת רכיבה מתאימה, עם מגן צוואר מתאים, מגני ברכיים לצורך הגנה מפני נפילות שיכולות להתרחש ברכיבה מעין זאת, טייץ ממוגן שלובשים מתכת למכנס ועוד. כדאי גם לקחת תיק ערכה לתיקון פנצ'רים וערכת מפתחות ובוקסות המתאימים לתיקון הכלי. אם ישנם חלקי חילוף לאופנועים שנדרשים להיות אצלכם, חשוב מאוד שתדאגו להם. אתם בוודאי לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם נדרשים להחליף חלק בסיסי כלשהו באופנוע בשטח ואין לכם אותו זמין.

חשוב מאוד לצאת לשטח תמיד כאשר מכל הדלק של האופנוע שלכם מלא. עליכם לזכור שמרבית טיולי השטח נערכים במקומות שאינם קרובים לתחנות דלק ועל כן, בכדי לא להגיע למצב שבו אתם נתקעים בלי דלק בשטח, חשוב מאוד שתדאגו מראש להגיע עם מכל מלא למסלול.

רכיבת שטח עם אופנוע וטיולי שטח עם אופנוע הם ללא ספק חוויה ייחודית מאוד. אולם, מעבר לבחירת הטיול המתאים לכם ביותר מבחינת המסלול והמיקום שלו, יש להיערך בצורה הטובה ביותר מבחינת כל מה שדורש האופנוע שלכם לרכישה שכזאת.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,