בואו ליהנות ממבחר אירועי תרבות בגליל עליון

מתכננים לעלות לגליל העליון לסוף שבוע או לכמה ימים של חופשה? אם כן חשוב שתדעו שהאזור מציע לא רק טבע עוצר נשימה ומרהיב ביופיו במיוחד בעונה זו, אלא גם שורה ארוכה של אירועי תרבות גליל עליון המתקיימים במקומות שונים. בשורות הבאות נסקור כמה מופעים שעומדים להעלות בגליל העליון בשבועות ובחודשים הקרובים.

סטדאפיסטים מובילים

אם אתם מחובבי הסטנד-אפ לא תתקשו למצוא בגליל העליון מופעים העולים אחת לכמה שבועות עם הסטנדאפיסטים המובילים בישראל. למשל תוכלו לראות בהופעה חיה את יונתן ברק וגיורא זינגר, וממש בקרוב גם תוכלו לראות את גורי אלפי המעלה מופע שזכה לתשבחות רבות עם הומור חד, שנון ואותנטי. כידוע גורי אלפי הוא ממובילי עולם התרבות בישראל כבר יותר משני עשורים ומהווה חלק בלתי נפרד מהקומדיה והסאטירה בארץ, בין היתר בתוכניות טלוויזיה מצליחות.

מופעי מוזיקה קלאסית משובחים

הגליל העליון ידוע בזכות פסטיבלים ומופעי מוזיקה קלאסית משובחים, בהם משתתפים מיטב האומנים בישראל ומהעולם. דוגמה נאה לכך היא התוכנית "רוח הצרפתית" שבה מוגשות יצירות מופת קאמריות שמקורן בתחילת המאה ה-20. במופע הזה ינוגנו יצירות צרפתיות ייחודיות וכן עיבודים חדשים למוזיקת כליזמרים שמקורה במזרח אירופה, בהשתתפות גלעד הראל על הקלרינט, אנה קייסרמן על הפסנתר ויוני גוטליבוביץ' על הצ'לו. בין היתר ינוגנו סונטה לקלרינט ופסנתר בסי במול מז'ור, FP 184‏ של פולנק, סונטה לצ'לו ופסנתר ‎‏ ברה מינור, L.135 של דביסי, עיבודים לקטעי כליזמר של גלעד הראל, ועוד.

מגוון מופעים ואירועים נוספים

מלבד האמור לעיל, בגליל עליון מתקיימים כמובן עוד מגוון רחב של מופעים ואירועים נוספים. דוגמא לכך מהווה מחזה ישראלי חדש בשם "בעל הבית" המבוסס על ספרה של נעה ידלין שזכה בפרס ספיר, בבימויו של עידו רוזנברג ובהשתתפות יונה אליאן-קשת, רוברט הניג, יעל וקשטיין, יניב לוי, תום חגי, ענבר דנון ואחרים. מדובר בדרמת מתח משפחתית המתארת כיצד דמות ידועה בקרב חוגי השמאל נאשמת בהעלמת כספים ושחיתות, ומשפחתה מתגייסת למען הגנתה. עם הזמן מתגלה שהפרשה מורכבת ומאיימת על שלמות המשפחה, עד הסוף המפתיע שהופך למשל על העלייה והנפילה של השמאל בישראל.

לא לשכוח את הטבע

זוהי עונה טובה במיוחד לבקר בגליל העליון, השופע בפריחות המבצבצות בין השדות הירוקים, הנחלים הזורמים בשצף קצף ופינות החמד המקסימות. לכן, כדאי בהחלט לשלב את המופעים ואירועי התרבות ביחד עם מסלולי הליכה או נסיעה מרהיבים.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,