שירותי אחסנה לטווח ארוך – 3 טיפים חשובים

בין אם אתם יוצאים לרילוקיישן או פשוט לטיול ארוך מעבר לים, שירותי אחסנה לטווח ארוך יכולים להתברר כעניין יעיל מאוד, אם יודעים על מה להסתכל רגע לפני שאתם חותמים על החוזה

אילי ובני משפחתו החליטו לעזוב מאחור את השגרה ולצאת להרפתקאה שאין לה גבול. "אשתי ואני החלטנו להגשים את אחד החלומות הגדולים ביותר שלנו – לקחת כרטיס לכיוון אחד ולצאת יחד עם המשפחה לטיול משנה חיים", הוא מספר. "הדבר היחיד שידענו הוא שהכיוון הכללי הוא מדינות המזרח הרחוק. כרטיס הטיסה היה לתאילנד, ידענו שמשם יהיה פשוט יחסית להתחיל".

אחרי רכישת הכרטיסים, עדכון הילדים ובני המשפחה המורחבת, והעדכון של הגורמים השונים במסגרות החינוכיות, אילי ובני משפחתו התחילו לחפש איפה לאחסן את החפצים והרהיטים שברשותם. "כשיוצאים לטיול מהסוג הזה צריך לקחת מינימום דברים, כדי להיות הכי קלילים שאפשר", אומר אילי. "גם ככה כיוון שמדובר בחמש נפשות יש הרבה מאוד ציוד, אז כדאי לוותר על כמה שיותר דברים שביום יום כשחיים בשגרת חיים של בית-עבודה".

איך בוחרים שירותי אחסנה לטווח ארוך?

אילי ואשתו בחרו לעשות שימוש בשירותי אחסנה, ובנוסף חילקו הרבה מאוד מהציוד שהיה להם. "בתחילת הדרך הכנו רשימה של חפצים שאנחנו נשים לשמירה לטווח ארוך", אומר אילי. "את היתר החלטנו למכור או לתת לחברים או לתרום לעמותות שונות שמקדמות נושאים שאנחנו מאמינים בהם. האמת היא שהחלק של המכירה, הנתינה והתרומה היו פשוטים. החלק המורכב היה למצוא חברה המספקת שירותי אחסנה לטווח ארוך ".

כמי שעבר את המשוכה, אילי ממליץ על 3 דברים שכדאי לבדוק לפני שמחליטים בידיים של מי להשאיר את החפצים והריהוט:

  • אחריות – זה בעיני הדבר הבסיסי ביותר. חברת אחסנה שנותנת אחריות על הדברים זו חברה רצינית, שיוצאת מנקודת הנחה שהיא כאן כדי לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלה, בלי עיגולי פינות. אמנם זה מעלה במעט את המחיר, אבל זה נותן שקט נפשי שברגע האמת יכול להתברר כצעד חכם מאוד.
  • איכות המתקנים – בישראל אנחנו מומחים בלהגיד "יהיה בסדר", לכן יש הרבה מתקנים שמשמשים לאחסון לטווח ארוך שלא באמת שומרים על החפצים. ההמלצה שלי היא לראות בעיניים איפה אתם צפויים לאחסן את החפצים, ולא לסמוך על תמונות יפות באתר האינטרנט. הדבר הכי מתסכל הוא לחשוב שהריהוט שלכם נמצא בידיים טובות וכאשר חוזרים לארץ לגלות שצריך לקנות את הכל מחדש.
  • קרבה למקום המגורים – עלויות של טיול או רילוקיישן הן מאוד גבוהות. מהסיבה הזו כדאי לאחסן את החפצים במקום קרוב יחסית לבית, כדי שעלויות ההובלה תהיינה נמוכות ככל האפשר. זה נכון גם כשמדובר על עלויות ההובלה כשאתם חוזרים מהטיול או מהשליחות ורוצים לחבר בחזרה את חלקי הפאזל, הפעם בישראל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,