ליסבון המלצות ודברים חשובים

אם יש עיר מקסימה באירופה זה ללא ספק ליסבון. גדולה אך כפרית, ייחודית במינה, עם אווירה שלא תבייש אזור כפרי ופסטורלי. יש קסם ייחודי לעיר הזו, ואנחנו שמחים בשבילכם שאתם נוסעים לבקר שם בקרוב. העיר מזמינה עד מאוד, אך כמו בכל מקום, לפני שנוסעים כדאי לעשות קצת שיעורי בית, גם כשנוסעים לעיר ליסבון. המלצות מדויקות יכולות לחסוך לכם הרבה זמן וכסף, ולאפשר לכם ליהנות עוד יותר מהחופשה שלכם.

אספנו למענכם כמה המלצות בסיסיות מאוד, כאלו שיאפשרו לכם גמישות רבה אך עם מיקוד חיוני, או במילים אחרות – כל מה שצריך כדי ליהנות מחופשה עירונית.

המלצות על ליסבון:

  • לכו לאיבוד – לא בכל מקום בעיר ולא בכל שכונה, אבל יש בליסבון אזורים מקסימים עם סמטאות צרות שמציעות הזדמנויות לתמונות מקסימות באמת. הבתים העתיקים נותנים ארומה של פעם, ויוצרים אווירה שכיף להיספג בתוכה.
  • לכו לשמוע פאדו – כל עם עם המסורות שלו, ואין כמו מסורת מוזיקלית כדי להיטמע לתוך הווי מקומי, ולחוות את פורטוגל בכלל ואת ליסבון בפרט דרך עוד חוש, חוש השמיעה. הרובע BAIRRO ALTO מציע מגוון מועדוני פאדו, אז נותר רק לבחור מועדון ולהתמסר לשירה העצובה והנוגה.
  • תנסו את המאפה הלאומי – פסטל דה נאטה, מאפה ביצים מתוק וריחני שאפשר לרכוש בכל מאפייה מקומית, מהווה סמל לאומי לא פחות מהדגל ומרונלדיניו. המאפייה הכי נחשבת נקראת פאסטאיס דה בלן (Pastéis de Belém), כך שיהיה לכם רפרנס לאיכות.
  • האקווריום המקומי – כן כן, קראתם נכון, אנחנו ממליצים לבקר באקווריום המקומי של ליסבון. המלצות יכולות להיות מפתיעות, ואלו הן בדרך כלל ההמלצות הטובות ביותר. האקווריום הזה נחשב לאקווריום הטוב ביותר בעולם, אז אם אתם כבר שם, לכו לראות ולחוות.

שופינג בליסבון

זה לא פריז, ובטח שלא מילאנו, אבל ליסבון (ופורטוגל) זולה יותר מתל אביב (וישראל), ותוכלו למצוא קניונים ברמה גבוהה ברחבי העיר. הרשתות הפופולריות מחזיקות חנויות ברחבי העיר, מה שאומר שתוכלו למצוא את הבגדים שאתם בכל מקרה קונים גם בארץ, אבל במחירים בריאים יותר. למי שיש "פטיש" ללבוש מסורתי, יוכל למצוא גם מגוון סינרים או כובעי בארט מן הדרום שנמכרים בשווקים המקומיים.

למידע נוסף ליחצו – ליסבון המלצות

מעבר לכך ההמלצה היא זהה כמו לכל הערים האירופאיות הקלסיות, והיא לשוטט, לשוטט, ושוב לשוטט. הגיעו בתחבורה ציבורית לשכונות כגון Bairro Alto או Alfama, או אפילו במרכז התיירותי של העיר בואכה הימה, ושוטטו להנאתכם הגדולה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,