כדורגל בטורקיה – כרטיסים לכדורגל בטורקיה

ראשית, חשוב לזכור, שכרטיסים למשחקי כדורגל בטורקיה מומלץ לרכוש ממקורות מוסמכים בלבד. אל תסתכנו ברכישה ממקורות מפוקפקים, כמו ספסרים בכניסה לאצטדיון, אתרי אינטרנט פיראטיים, ebay ועוד.

הקישור המופיע כאן בצבע אדום יפנה אתכם לאתר אמין בעברית שבו תוכלו לבצע רכישת כרטיסים לליגה הטורקית. באתר תוכלו להתנהל בעברית לכל אורך תהליך הרכישה כך שתוכלו להימנע מאי הבנות עקב שימוש בשפה שאינה שפת אימכם, ותהיו בטוחים, שאתם מבצעים רכישה למשחק שבו אתם מעוניינים, באצטדיון שאתם רוצים לבקר בו לאיזה משחק, בתאריך ובשעה שמתאימים לכם בדיוק. המחירים באתר הם מהמשתלמים ביותר שניתן להשיג, כך שגם מבחינת העלות, תוכלו להיות רגועים שעשיתם בחירה נכונה.

להזמנת כרטיסים לכדורגל בטורקיה באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי

ליגת העל הטורקית – Super Lig

ליגת העל הטורקית (בטורקית: Super Lig) היא ליגת הכדורגל הבכירה בטורקיה. הליגה מנוהלת על ידי התאחדות הכדורגל הטורקית, ומשחקיה מתקיימים מדי שנה בין אוגוסט למאי. כל קבוצה משחקת נגד הקבוצות האחרות בבית ובחוץ, ובסך הכול נערכים 34 מחזורים.

בתום כל עונה, שלוש הקבוצות האחרונות בטבלה יורדות לליגת המשנה ושלוש הקבוצות הראשונות בליגת המשנה עולות לליגה הטורקית הבכירה, והאלופה וסגניתה מעפילות לליגת האלופות, כאשר האלופה מעפילה אוטומטית לשלב הבתים ואילו הסגנית מעפילה לשלב ההעפלה השני מתוך שלושת שלבי ההעפלה. הקבוצה שסיימה שלישית בטבלה, וכן זוכת הגביע הטורקי, מעפילות לליגה האירופית.

ליגת העל הטורקית הוקמה בשנת 1959 בניסיון לאחד את הליגות האזוריות שהיו נהוגות קודם לכן. עם הקמת ערוצי טלוויזיה פרטיים בשנות ה-90, נוספו זמני השידור והפרסום לה זכתה הליגה הטורקית והוזרמו משאבים וכסף רב לליגה ואלה גרמו להתפתחותה.

קבוצות ליגת העל בטורקיה ומחירי כרטיסים

שלושת המועדונים הבכירים בטורקיה הם פנרבחצ'ה, גלאטסראיי ובשיקטש. שלוש הקבוצות, הפועלות בעיר איסטנבול, זכו כל אחת במספר רב של אליפויות (גלאטסראיי 22, פנרבחצ'ה 19 ובשיקטש 16), והן גם שלוש הקבוצות היחידות בטורקיה שמעולם לא ירדו לליגה השנייה. המועדונים היחידים הנוספים שזכו באליפות הטורקית הם טרבזונספור (6 אליפויות), בורסאספור ואיסטנבול בשאקשהיר (אליפות אחת שתיהן).

פנרבחצ'ה – Fenerbahge

פנרבחצ'ה (טורקית Fenerbahge, נהגה בטורקית: פנרבהחצ'ה) הוא מועדון כדורגל טורקי מאיסטנבול. צבעיו הם צהוב וכחול כהה, האצטדיון הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון שיקרי סראגיולו שבו 50,509 מקומות ישיבה.

מחירי כרטיסים למשחקי פנרבחצ'ה נעים בין 546 ל-650 ₪.

פנרבחצ'ה היא אחת משלוש הקבוצות הגדולות בטורקיה, יחד עם גלאטסראיי ובשיקטש, שמעולם לא ירדו לליגה השנייה. פנרבחצ'ה זכתה בין היתר ב-19 אליפויות טורקיה, 6 גביעים מקומיים, ו-9 גביעי סופר קאפ טורקי.

בשיקטש – Besiktas Jimnastik Kulubu

מועדון הכדורגל של בשיקטש (בטורקית:Besiktas Jimnastik Kulubu) הוא מועדון כדורגל טורקי מהעיר איסטנבול. בשיקטש הוא אחד משלושת מועדוני הכדורגל המובילים בליגת העל הטורקית, יחד עם פנרבחציה וגלאטסראיי. יחד עמן היא אחת משלוש הקבוצות היחידות בטורקיה שמעולם לא ירדו לליגת המשנה.

מחירי כרטיסים למשחקי בשיקטאש נעים בין 546 ל-650 ₪.

המועדון זכה ב-16 אליפויות, עשרה גביעים, והגיע לגמר הגביע שש פעמים נוספות.

למועדון קבוצות בשם זה גם בענפי ספורט אחרים, כגון כדורסל, כדורעף, כדוריד ועוד.

לאחר שזכתה בשתי אליפויות רצופות, בעשור שלאחר 1967 המועדון נשאר מאחור ביחס למועדונים הגדולים האחרים בטורקיה, וההישג הגדול של הקבוצה באותו עשור היה כשסיימה במקום השני בעונת 1973/1974, וב-1975 זכתה לראשונה בגביע הטורקי.

לאחר תקופה של 15 עונות ללא תואר אליפות, בשיקטש שמה קץ לבצורת, כשזכתה באליפות בעונת 1981/1982 תחת המאמן הסרבי דורדה מיליץ', עמו זכתה באליפות נוספת בעונת 1985/1986, וסיימה 4 פעמים כסגנית האלופה במחצית השנייה של העשור. הישג נוסף היה כשהקבוצה העפילה לשלב רבע גמר גביע אירופה בעונת 1986/1987, שם הודחה על ידי דינמו קייב.

טרבזונספור – Trabzonspor

טרבזונספור (בטורקית: Trabzonspor) היא קבוצת כדורגל טורקית מן העיר טרבזון, המשחקת בליגת העל הטורקית, וזכתה 7 פעמים באליפות,9 פעמים בגביע הטורקי, ו-10 פעמים בסופר קאפ הטורקי.

מחירי כרטיסים למשחקי טרבזונספור נעים בין 546 ל-650 ₪.

איסטנבול בשאקשהיר – İstanbul Başakşehir

בשאקשהיר (בטורקית: Istanbul Başakşehir) הוא מועדון כדורגל שבסיסו במחוז בשאקשהיר של העיר איסטנבול. המועדון נוסד בשנת 1990 בשם "איסטנבול ביויוקשהיר בלדיאספור" (Istanbul Biiyiik ehir Belediyespor).

מחירי כרטיסים למשחקי בשאקשהיר נעים בין 297 ל-350 ₪.

טרבזונספור – Trabzonspor

טרבזונספור (בטורקית: Trabzonspor) הוא מועדון כדורגל מהעיר טרבזון.

טרבזונספור היא אחת משתי הקבוצות היחידות בליגה הטורקית, שאינן מאיסטנבול, שזכו באליפות. באמתחתו של המועדון 7 אליפויות, 9 גביעי מדינה ו-10 זכיות בסופר קאפ הטורקי. מאז שעלתה לליגה הראשונה בטורקיה, בשנת 1974, טרבזונספור מעולם לא ירדה לליגת המשנה.

מחירי כרטיסים למשחקי טרבזונספור נעים בין 546 ל-650 ₪.

גלאטסראיי ספור קולובו – Galatasaray Spor Kulubu

גלאטסראיי ספור קולובו (בטורקית: Galatasaray Spor Kulubu) הוא מועדון כדורגל מאיסטנבול. גלאטסראיי הוקמה בשנת 1905 על ידי עלי סמי ין, ועד היום זכתה ב-22 אליפויות טורקיה, ב-18 גביעים ואף זכתה בגביע אופ״א בשנת 2000.

מחירי כרטיסים למשחקי גלאטסראיי נעים בין 546 ל-650 ₪.

משחקי הבית של הקבוצה נערכים באצטדיון טורק טלקום, המכיל 52,647 מקומות ישיבה, אשר נחנך בשנת 2011 והחליף את אצטדיון עלי סמי ין.

גלאטסראיי זכתה בגביע אופ״א בשנת 2000 לאחר שגברה במשחק הגמר על ארסנל. היא הקבוצה היחידה שזכתה בגביע אופ״א בלי להפסיד משחק אחד והקבוצה הטורקית הראשונה שזכתה בטורניר. כמו כן, היא גם הקבוצה הראשונה שזוכה במפעל לאחר שהודחה מליגת האלופות.

גלאטסראיי היא אחת משלוש הקבוצות היחידות בטורקיה (יחד עם פנרבחצ'ה ובשיקטש) שמעולם לא ירדו לליגה השנייה. מקור השם: גלאטה (טורקית Galata) היא שכונה ברובע בייאואולו (Beyoglu), בחלק האירופי של איסטנבול. בעבר הייתה גלאטה מצודה על החוף הצפוני של מפרץ קרן הזהב, מול קונסטנטינופול. ייחוס נוסף הוא לאימפריה קלטית (שבטים גאלים) ששלטו בשטח זה.

איסטנבולספור – istanbulspor

איסטנבולספור istanbulspor הוא מועדון כדורגל וספורט טורקי, שנוסד על ידי תלמידי תיכון איסטנבול בשנת 1926.

במשך מספר עשורים המועדון היה מועדון הכדורגל הרביעי המפורסם והמצליח ביותר מאיסטנבול, אחרי בשיקטאש, גלאטסראי ופנרבחצ'ה. הישג השיא של המועדון היה תואר האליפות הטורקית בשנת 1932. בשנת 1990 המועדון נרכש על ידי משפחת אוזן, ולאחר מכן הולאם ונמכר שוב.

מחירי כרטיסים למשחקי איסטנבולספור נעים בין 546 ל-650 ₪.

קייסריספור – Kayserispor

קייסריספור (בטורקית: Kayserispor) הוא מועדון כדורגל טורקי מהעיר קייסרי בטורקיה. צבעי המועדון אדום וצהוב. המועדון משחק את משחקי הבית שלו באצטדיון קאדיר האש.

מחירי כרטיסים למשחקי קייסריספור נעים בין 299 ל-350 ₪.

גירסונספור – Girsonspour

גירסונספור (Girsonspour) היא קבוצת כדורגל מהעיר אנטליה בטורקיה שמקיימת את משחקי הבית שלה באצטדיון גיאנברסטיל ומשחקת בליגת העל הטורקית.

מחירי כרטיסים למשחקי גירסונספור נעים בין 546 ל-650 ₪.

אנקרגוגיו – MKE Ankaragucu

אנקרגוגיו (בטורקית: MKE Ankaragucu או בשם המלא: Makina ve Kimya Endustrisi Ankaragucu) הוא מועדון כדורגל טורקי, הממוקם בעיר אנקרה. מיד הקבוצה הם בצבע צהוב והיא משחקת את משחקיה הביתיים באצטדיון ארימן שבאנקרה.

מחירי כרטיסים למשחקי אנקרגוגיו נעים בין 546 ל-650 ₪.

פתיח קארגומרוק – Fatih Karagumruk SK

פתיח קארגומרוק (בטורקית: Fatih Karagumruk SK, נקרא גם: Karagumruk) הוא מועדון כדורגל טורקי הממוקם בשכונת קארגומרוק מהעיר העתיקה של איסטנבול. המועדון משחק בליגת העל הטורקית.

מחירי כרטיסים לפתיח קארגומרוק נעים בין 546 ל-650 ₪.

המועדון משחק עם ערכות אדומות ולבנות, ועשה זאת מאז הקמתו ב-1938. המועדון הבטיח את העלייה ל-Super Lig לראשונה בתולדותיו 3 שבועות לפני תום עונת 2021-22, לאחר שניצחו את 4-1 Balikesirspor, ב-1 במאי 2022.

סיוואספור – Sivasspor

סיוואספור (בטורקית: Sivasspor, או: סיבאספור) הוא מועדון כדורגל טורקי, שממוקם בעיר סיוואס. המועדון נוסד בשנת1967. המועדון העפיל לראשונה בתולדותיו לליגה הבכירה בעונת 2005/06.

מחירי כרטיסים למשחקי סיוואספור נעים בין 546 ל-650 ₪.

מועדון אנטליהספור – Anataliasphur

מועדון אנטליהספור (Anataliasphur) הוא מועדון כדורגל טורקי מהעיר אנטליה. המועדון הוקם בשנת 1966 והקבוצה הבכירה שלו משחקת בליגת העל הטורקית, ועורכת את משחקיה הביתיים באצטדיון ניו אנטליה.

מחירי כרטיסים למשחקי אנטליאספור נעים בין 546 ל-650 ₪.

אלניהספור – Alanyaspor

אלניהספור (בטורקית: Alanyaspor) הוא מועדון כדורגל טורקי מקצועי מהעיר אלניה, טורקיה, המשחק בליגת העל הטורקית. המועדון הוקם בשנת 1948, צבעיו הם כתום וירוק ואת משחקי הבית שלו הוא משחק באצטדיון אצטדיון בשאקשהיר אוקולורי.

משחקי כרטיסים למשחקי אלניאספור נעים בין 546 ל-650 ₪.

להזמנת כרטיסים לכדורגל בטורקיה באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,