איך להתכונן לטיול בדרום אמריקה

בין אם אתם אחרי צבא ומתכוננים לטיול הגדול, ובין אם כבר נכנסתם לעשורים יותר מתקדמים, דרום אמריקה היא ללא ספק יעד נהדר. במידה ומתכננים לטייל במדינות השונות (שלא במסגרת טיול מאורגן), חשוב מאוד ללמוד את היבשת, להתארגן היטב, לתכנן ולהצטייד.

קודם כל – ללמוד ולתכנן מסלול

את הלימוד לגבי דרום אמריקה תוכלו לעשות בדרכים מגוונות. קודם כל, אם יש לכם חברים ובני משפחה שטיילו בדרום אמריקה, זוהי כתובת מצוינת לפנות אליה ולשאול לגבי המלצות למקומות ששווה במיוחד לעבור בהם. על הדרך גם תשמעו מהם אזהרות, הנחיות להתנהלות, טיפים מועילים וכדומה. אם אין לכם קרובים להתייעץ איתם, תוכלו להסתייע ברשת האינטרנט באתרי הטיולים למיניהם. בכל מקרה, חשוב להבין היטב את מבנה היבשת, מה מאפיין את המדינות השונות, אילו אתרי חובה קיימים, וכמובן את מזג האוויר. בהתאם ללימוד, יש לתכנן מסלול המתאים לזמן הטיול המתוכנן, לעונות השנה, ולמה שמעניין אתכם – למשל אם אתם יותר חובבי טבע וטרקים, יותר חובבי בילויים וים, וכדומה.

דבר שני – להצטייד כמו שצריך

כדאי מאוד להיכנס לאתרים המפרטים את רשימות הציוד הנדרשות לדרום אמריקה. כך למשל, יש להצטייד בתיק גב גדול מצוין (נקרא מוצ'ילה), בתיק קטן טוב מאוד, בנעלי הליכה חזקות ועמידות, סנדלי שורש או סנדלים טובים אחרים, גזיה או בנזיניה, שק שינה וכן הלאה. את המידע לגבי הציוד הדרוש תוכלו לקבל גם בחנויות הטיולים, שבהן מתקיימות לא פעם הרצאות על דרום אמריקה ששווה להשתתף בהן.

בנוסף, קחו בחשבון שחלק לא מבוטל מהאזורים בדרום אמריקה הם ללא קליטה סלולרית, ובוודאי אזורי הטבע. לכן, כדאי לשקול את ההצטיידות במכשיר איתור לוויני כפי שמציעה חברת מגנוס. לא מדובר בטלפון אלא במכשיר שנותן קליטה מכל נקודה בעולם (אם אין עננות רצינית), כאשר בלחיצת כפתור ניתן לשדר קריאת חירום למוקד מסביב לשעון. כמו כן, המכשיר מאפשר לשלוח בלחיצת כפתור הודעת 'הכל בסדר' בשביל שמי שנשאר בבית לא ידאג לכם, וקיימות בו אפשרויות נוספות ומתקדמות.

דבר שלישי – כל השאר

מלבד האמור לעיל, יש עוד כמה וכמה דברים לארגון לטיסה, ובראשם כמובן הזמנת הכרטיסים, דאגה לדרכון שיהיה בתוקף, קבלת חיסונים, כרטיס אשראי בינלאומי, וכן הלאה. כאמור, את הפרטים אפשר לקבל מחברים, באתרים ייעודיים ובחנויות הטיולים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,