טיול ליער השחור

היער השחור הוא, מבחינה גאוגרפית, אזור רחב העובר במספר מדינות: חלקו הגדול בדרום מערב גרמניה, כשהגבול הוא עם שוויץ וצרפת. מה שחשוב יותר הוא שמדובר ביעד תיירותי שנראה כאילו יצא מתוך גלויה, או אפילו מהאגדות. היער השחור מציג את הטבע במלוא הדרו וחושף אתכם לסדרה שלמה של אטרקציות לזוגות ולמשפחות: מפלים, קניונים, אגמים, פארקים לאומיים, עיירות מסורתיות, נקודות תצפית ועוד.

חשיבותו של תכנון

ראשית כדאי להיכנס למאמר הזה על תכנון והזמנת טיול ליער השחור – הוא מסביר לאן לטוס, איפה כדאי ללון, איך בונים מסלול טיול ועוד.
מומלץ להתחיל עם התכנון מוקדם ככל האפשר, אפילו חודשים לפני מועד ההגעה המשוער. יש מספר שדות תעופה בהם ניתן לנחות באזור היער השחור, בעיקר באזל, ציריך או באדן-קרלסרוהה. את הרכישה של הכרטיסים ניתן לעשות מבעוד מועד, בגלל שהמטוסים מתמלאים מהר במועדים התיירותיים וגם המחירים עולים (בעיקר של הטיסות הסדירות).

שאלת הלוקיישן היא אחת המרכזיות שצריכות לקבל תשובה במהלך תכנון מסלול טיול, מכיוון שלכל אזור ביער השחור יש אטרקציות משלו. את הבדיקה הראשונה אנחנו ממליצים לכם לבצע באמצעות האינטרנט, שמציע מפות (וירטואליות או "רגילות") המפרטות את אתרי החובה בכל אזור. את ההחלטה לאן בדיוק הולכים אפשר להשאיר למועד הביקור במדינה – כי לפעמים היא תלויה במזג האוויר – אבל כן רצוי לבצע מחקר מקדים שיאפשר לכם להבין "מי נגד מי" ולתכנן בקווים כלליים את הטיול.

רכב שכור הוא אחד החברים הטובים של המטיילים ביער השחור, והדרך העיקרית לעבור בין מוקדי העניין השונים. את ההחלטה לגבי סוג הרכב מומלץ לעשות לפי יעדי הנסיעה הספציפיים, הרכב הנוסעים והתקציב. מכיוון שהיצע הרכבים מוגבל בחלק מהמקרים (בעיקר רכבים אוטומטיים שהכמות שלהם מראש היא מוגבלת), ההמלצה להזמין אותו עוד מהארץ יכולה להיות מועילה.

בחירה נכונה של מקומות לינה

כמובן שבשלב מסוים אתם צריכים להחליט מהו מקום הלינה שאתם חפצים בו. אופני הלינה משתנים גם בהתאם למיקומם ביער השחור. בערים תמצאו מגוון מלונות (גם אם לא מלונות פאר לרוב) או דירות להשכרה, בעוד שבאזורי הטבע פופולאריים יותר צימרים, בקתות אירוח וכפרי נופש.

כשזה נוגע ללינה ביער השחור, ההמלצה שהובאה קודם לכן על הזמנה מוקדמת של מקום לינה נכונה שבעתיים. הסיבה לכך היא שהיצע מקומות התיירות ביער השחור רחב אבל לא אינסופי, והמקומות השווים נתפסים מהר (בעיקר מקומות המתאימים למשפחות). מי שמחכה לרגע האחרון עלול לגלות שהאפשרויות המוצעות עבורו מצומצמות או אטרקטיביות פחות ממה שאפשר היה להשיג קודם לכן. כדי ללמוד על המקומות עצמם אתם יכולים לחפש המלצות באינטרנט, באתרים גדולים שרוב חוות הדעת שבהם הם אמינות. הבדיקה הזו חשובה מכיוון שניתן באמצעותה ללמוד לפעמים על הרמה ה"אמיתית" של מקומות הלינה. גם מכרים שלכם שהיו לאחרונה ביער השחור יוכלו בוודאי להעניק לכם כמה טיפים מועילים.

הערה אחרונה לסיום: ברוב המקרים משתלם יותר להרכיב באופן עצמאי חבילה ליער השחור על רכיביה (טיסה, מקומות לינה, רכב וכדומה), אבל כן כדאי לקבל הצעה לחבילת נופש / דיל מסוכן שסוגר לכם הכל בשיחה אחת, לפעמים יש שם מציאות, ובטוח שזה קל ומהיר יותר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,