לאן אפשר לטוס לחופשה זולה במיוחד?

אילו מדינות בעולם מציעות הכי הרבה ערך? לאן תוכלו לנסוע בשנת 2023 מבלי להוציא יותר מדי כסף? אילו יעדים ברחבי העולם מציעים את הדברים העיקריים – לינה, תחבורה ואוכל – בזול?

כדי לנפוש בלי לשבור את הכיס, מומלץ לנצל נקודות של הנוסע המתמיד או של כרטיס אשראי טיסות. הצעד הבא: לבחור יעד שמציע הרבה, במעט.

הנה 4 אפשרויות מומלצות:

תאילנד

אמנם חופשה באיים ובחופים יקרה יותר מאשר באזורים העירוניים, אך זה בכל מקרה יעד זול להפליא שמעניק תמורה מצוינת לכל תקציב.

למחירים הטובים ביותר, בקרו באזור צפון צ'אנג מאי – גן עדן לחופשות בתקציב נמוך. בין שדות האורז, המקדשים הבודהיסטים והגבעות תוכלו למצוא מקומות לינה משתלמים מאוד – בין אם אתם מחפשים חדר מעונות לתרמילאים (מ-20 ש"ח ללילה) או מלון איכותי עם בריכת שחייה (מ-125 ש"ח).

תקציב תרמילאים: 100 ש"ח ליום

תקציב ממוצע: 180-200 ש"ח ליום

אטרקציות עיקריות: חופים מעולים, מקדשים עתיקים, אוכל רחוב מדהים

עונת השיא: נובמבר-פברואר

עונת הביניים: אפריל-יוני, אוקטובר

טורקיה

איסטנבול היא נקודת המוצא המושלמת לטיול בטורקיה, אבל מושלמת באותה מידה לחופשה עירונית. זו עיר מודרנית ומדהימה, עם מחירים שאפשר לצפות ממקום מרוחק או הרבה פחות מפותח. איסטנבול (והמדינה כולה) מחולקת בין מזרח למערב ובעלת היסטוריה עשירה מאוד. לצד חורבות רומיות, תמצאו בזארים שוקקים וכמובן שפע של חופים.

תקציב תרמילאים: 125 ש"ח ליום

תקציב ממוצע: 200 ש"ח ליום

אטרקציות עיקריות: טיסות בכדור פורח מעל קפדוקיה, התרבות של איסטנבול, אתרי נופש על החוף

עונת השיא: מאי-ספטמבר

עונת הביניים: אפריל, אוקטובר

קולומביה

בתוך קולומביה, אפשר למצוא קצת מכל דבר. יש חופים של האוקיינוסים ​​השקט והאטלנטי, יער הגשם של האמזונס ותחילת רכס הרי האנדים. תוסיפו לזה את הערים התוססות מדיין ובוגוטה ואת והתרבות המקומית התוססת שלהם, וקיבלתם את אחד מיעדי הטיול המותאמים לתקציב הטובים ביותר.

במסעדות מקומיות, תוכלו לקבל ארוחת צהריים קבועה (מרק, עיקרית, מיץ וקינוח) תמורת כ-10 ש"ח בלבד.

תקציב תרמילאים: 100 ש"ח ליום

תקציב ממוצע: 180 ש"ח ליום

אטרקציות עיקריות: חופים קריביים, הפארק הלאומי טיירונה,

עונת השיא: דצמבר-מרס

עונת הביניים יולי-ספטמבר

אלבניה

קו החוף הבתולי של אלבניה, הבירה היפה, המבנים השמורים היטב מהתקופה העות'מאנית והאלפים המרשימים, הם רק חלק ממוקדי המשיכה. בנוסף, זהו אחד היעדים הכי זולים באירופה, המטבח האלבני מצוין וארוחת צהריים או ערב טובה עשויה לעלות לכם כ-15 ש"ח.

תקציב תרמילאים: 90 ש"ח ליום

תקציב ממוצע: 180 ש"ח ליום

אטרקציות עיקריות: טיול בהרים, העיירה ההיסטורית ג'ירוקאסטר

עונת השיא: יולי-אוגוסט

עונת הביניים: אפריל-יוני, ספטמבר-אוקטובר

לסיכום, אנו מקווים שפתחנו לכם את הראש ועזרנו לבחור יעד זול לחופשה הבאה. אם אתם עוד לא חברים באחד ממועדוני הנוסע המתמיד שמאפשרים להוזיל טיסות ומלונות, זה הזמן לשקול זאת ולהתכונן לנפוש במחיר שפוי.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,