כיסויים חשובים בביטוח נסיעות שמומלץ לבדוק!

בביטוח נסיעות יש כיסויים וסעיפים שלפעמים לא כלולים בפוליסת הביטוח, תמיד תוכלו להוסיף את הסעיפים האלו אבל חשוב לדעת על מה מדובר לפני שמוסיפים עוד כיסויי שלא יהיה לכם בו שימוש, או לא רלוונטי בשבילכם.
תמיד לפני שאתם רוכשים בדקו פעם נוספת עם הסוכן ממנו אתם רוכשים את הביטוח על סעיפי הביטוח וגובה הכיסויים של הפוליסה שלפעמים מצריכה הרחבה על פי אופי החופשה והטיול שלכם בחו"ל, רוצים לקרוא עוד על הסעיפים והכיסויים שבאמת חשוב שיהיו לכם בביטוח הנסיעות? הגעתם למקום הנכון!

הכיסויים הסטנדרטים שקיימים בכל פוליסת ביטוח נסיעות

קיימים המון כיסויים רפואיים בפוליסת הביטוח…שמרביתם נמצאים ומפגינים נוכחות בכל ביטוח נסיעות, שאיתו תצאו לחופשה ולטיול בחו"ל, צוות טרוול אינפו ממליץ לכם לבדוק בכפידה אלו כיסויים נכללים בביטוח הנסיעות שלכם ועל אילו כיסויים תאלצו לשלם תוספת כספית?!

הסעיפים בביטוח כוללים כיסויים כגון:
הוצאות רפואיות בעת אשפוז ושלא בעת אשפוז.
הטסה רפואית לישראל שנמצאת ונכללת כיום במרבית פוליסות הביטוח.
המשך אשפוז בישראל עקב תאונה.
טיפולי חירום בשיניים ותרופות במידה סבירה
• מוות, נכות והעברת גופה.
קיצור נסיעה וביטול נסיעה עקב צו 8 או מלחמה.
מטען וכבודה שכוללים מצלמת וידאו, חפצי ערך עד גובה הכיסוי בפוליסה ושחזור מסמכים חשובים והכרחיים להמשך השהות בחו"ל.

כיסויים נוספים לביטוח נסיעות שמתאים לך

ישנם עוד כיסויים רפואים שלא כלולים בפוליסות ביטוח סטנדרטיות שמיועדות בעיקרם לנוסעים ליעדי נופש באירופה או במזרח התיכון, אלו בדרך כלל טיולים שלא דורשים פעילות נוספת פרט ללראות ולהיראות לתיירים שבנינו.
ישנם כיסויים שהינם בתוספת תשלום יומית וישנם מגוון כיסויים שנמצאים בפוליסות ביטוח שמותאמות במיוחד לצרכי החופשה שלכם בחו"ל לדוגמא: ביטוח נסיעות לתרמילאים, אנשי עסקים ועוד המון פוליסות שתוכלו לקרוא אליהם בקישור הבא.

רוצה לדעת איזה ביטוח נסיעות מתאים לך? לחץ כאן

במידה ואתם רוצים להיות משוכנעים שביטוח הנסיעות שאתם רוכשים הוא המשתלם ביותר עבורכם, אתם יכולים להשתמש גם במנוע השוואת מחירי ביטוח נסיעות, כמו זה שמציעה אפליקציית סמארט, שקישור לה תוכלו למצוא כאן בהמשך. אתם ממלאים את הפרטים שלכם ואת הצהרת הבריאות, ומקבלים בתוך כמה דקות את הפוליסה הזולה ביותר שמתאימה לכם. על הפוליסה הבסיסית תוכלו לשנות ולהוסיף כיסויים נוספים, שתואמים את אופי הפעילות שבכוונתכם להשתתף בה במהלך שהותכם בחו"ל.

ביטוח נסיעות לחו''ל

הכיסויים הנוספים שמומלץ שתשימו אליהם לב ותבדקו אם הם מתאימים לכם לאופי הפעילות בחופשה ובטיול בחו"ל הם:
• איתור, חילוץ והצלה שמומלץ להוסיף אם אתם נוסעים לטיול תרמילאים או לטיול שאתם מבצעים בו פעילות שמוגדרת על ידי חברות הביטוח כ"ספורט אתגרי".

לחץ כאן והמשך לקרוא בהרחבה על כיסויי האיתור, חילוץ והצלה!

• כיסוי לספורט אתגרי שנקרא גם ביטוח תרמילאים ומותאם במיוחד לצרכי הטיול שלכם בחו"ל.
ביטוח נסיעות בהריון שמומלץ לכם להמשיך ולקרוא מה הוא אומר ומי לא יכולה לצאת עם ביטוח שכזה מהארץ?!
• פינוי אוויר, ימי או יבשתי ממקום האירוע לבית החולים הקרוב.
• כיסוי לרעידת אדמה תמורת פרמיה נוספת לפוליסת הביטוח הסטנדרטית.
• כיסוי להגנה משפטית עבור ייעוץ משפטי בעקבות מעצר או תביעה הקשורה לעילות אזרחיות ופליליות במהלך השהות בחו"ל בתקופת הביטוח.
*שימו לב…כיסוי הגנה משפטית אינו מכסה עבירות סמים ואלכוהול ואין כיסוי בפוליסה בגין עבודה בחו"ל ללא רישיון ואישורים מתאימים*
• תוספת כספית אם הינכם מעל גיל 60+ או אפילו פרמיה נוספת במקרה והינכם מעל גיל 71+.

זכרו…!!!
מומלץ להתייעץ עם הסוכן ממנו אתם רוכשים את ביטוח הנסיעות, או אם אתם רוכשים ביטוח נסיעות דרך אתר אינטרנט בדקו את סעיפי הכיסויי בפוליסה ובדקו שלחופשה הבאה בחו"ל אתם נוסעים הכי בטוח שיש.
נסיעה טובה

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

3 תגובות