לימודי תיירות באוסטרליה

אוסטרליה היא היבשת האולטימטיבית ללימודי תיירות. כמו שעבודה בתחום התיירות היא דינאמית ומגוונת כך אוסטרליה הכוללת אינספור של מסלולי טראקים, נופים מסחררים, חופים מדהימים וסגנון חיים שכולו תענוגות, שמש וים, בתי מלון אופנתיים, מרכזי ספא ושלל אטרקציות.

אוסטרליה זהו המקום האידיאלי לפצוח בו בקריירת תיירות חובקת עולם! באוסטרליה בתי ספר מצוינים ואוניברסיטאות ידועות המציעים מסלולים מגוונים של לימודי תיירות, לימודי תעודה, לימודי תואר ראשון ואפילו לימודי תואר שני.

נקודת זינוק לקריירה בענף התיירות

בית הספר William Angliss הינו מוסד לימוד ידוע שהוקם בשנת 1940 והוא המוסד האוסטרלי הגדול והוותיק ביותר המתמחה בגורמה וממומן על ידי TAFE
William Angliss מספק הכשרה בתחומי האירוח, התיירות ותעשיות המזון בקנה מידה גלובאלי וממוקם ברובע העסקים העשירי של מלבורן.
ב- William Angliss לומדים כ-17 אלף סטודנטים אוסטרלים ו-1800 סטודנטים בינלאומיים מדי שנה וקורסים מוצעים ברמה של לימודי הכשרה מקצועית, תעודה, דיפלומה מתקדמת ותואר ראשון.
לימודי תיירות מעניקים לסטודנטים מיומנויות וכישורים בעבודה בחברות תעופה, ארגונים, חברות השכרת רכב, חברות נסיעות, כנסים ותערוכות בתחום, חברות משלוח וקווי שיט וגם בעבודה מול לקוחות – הנפקת כרטיסים, חישובי שכר, סיורים, תכנון מערך השיווק והמכירות ואינסוף להזדמנויות.
הלימודים באוסטלריה מתמקדים הן בפן התיאורטי והן בפן המעשי של ענף התיירות, כולל סיורים בשטח, עבודה בסביבה מגוונת, התמודדות עם מצבי קונפליקט, מבוא מקיף לתיירות, מיומנויות למכירת מוצרי תיירות ושירותי תיירות, ביטחון, ביטוח ונהלים בתחום, שימוש בטכנולוגיה עסקית, ניהול תיירותי, ניהול אירועים, ניהול אתרי נופש (התמחויות בצלילה ספא או נופש ימי) ועוד.
מעבר לעובדה שבית הספר הוא אחד המובילים בענף, מדובר בסביבת לימודים מתקדמת עם למעלה מ-60 כיתות לימוד ו-4 אולמות הרצאה שפרושים על פני 5 בניינים, למעלה מ-400 מחשבים לשימוש הסטודנטים, ציוד שמע וקול ברוב הכיתות או מסופק על פי הנדרש והמוסד מסייע לסטודנטים למצוא שפע של הזדמנויות תעסוקתיות במלבורן ובסביבתה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

3 תגובות

  1. פעם חשבתי לעבוד באוסטרליה, ביררתי על זה והמשכורת היא שמיים וארץ לעומת ישראל שמציעה משכורת נמוכה בהרבה בענף התיירות.

  2. אם בתי הספר בארץ בתחום זה היו יותר רציניים הכל היה נראה אחרת,משיחה שלי עם קרוב משפחה שלומד באוסטרליה בן 40 פלוס הכל שם נראה שונה,רציני יותר מעניין יותר חבל שאצלנו ההתיחסות היא שונה,