השכרת רכב בקנדה – טיול בהרי הרוקי

מתכננים חופשה בקנדה? רוצים ליהנות מנופיה המרהיבים של הארץ רחבת הידיים הזו? אם כך, סביר שהשכרת רכב היא הפתרון הנכון עבורכם. תשתיות מסודרות ואפשרויות גישה נוחות הופכים את השכרת הרכב בקנדה לדרך הטובה ביותר לחוות את היופי הטבעי והקצב המיוחד בשמורות הטבע ובערים הגדולות של קנדה.

קנדה היא מדינה רחבת ממדים, ולכן השכרת רכב במהלך חופשה בקנדה היא מחויבת המציאות, בעיקר אם המטייל מבקש לבקר בנופיה עוצרי הנשימה או באחת מעריה המודרניות.

מבין המקומות הידועים, המרשימים והמפורסמים ביותר בקנדה, יש לציין את הרי הרוקי הקנדיים. זוהי שרשרת הרים המהווה גבול בין המחוזות קולומביה הבריטית ואלברטה. על פי החוקרים שרשרת הרים זו התרוממה מתוך האוקיינוס לפני כמאה מיליון שנים, ומכאן הנוף המדהים וצבעי הטורקיז הנובעים מהמינרלים שבמים.

בשרשרת הרי הרוקי הקנדיים נמצאות חמש שמורות טבע שלפני כמאה שנים הוכרז עליהן כי הן "חמישים שוויצריות במקום אחד". ואמנם, שמורת BANFF  היא השמורה המתויירת ביותר ברכס הרים זה. עוד נמצאות ברשימת השמורות: השמורה JASPER, שנחשבת לשמורה הגדולה ביותר באזור; שמורת YOHO הנחשבת לשמורה הציורית שבין כל השמורות; שמורת KOOTENAY  הקטנה ושמורת WATERTON הקרובה למדינת מונטנה שבארה"ב. השמורה האחרונה אינה מושכת תיירים רבים למרות שיופייה אינו פחות מיופיין של השמורות האחרות.

השכרת רכב בחו"ל מהווה תמיד אפשרות נוחה ויעילה לחוות את המדינה בה מטיילים, וכל זה נכון שבעתיים כאשר מתכננים חופשה בקנדה. בזכות התשתיות המסודרות ואפשרויות הגישה הנוחות מהווה השכרת רכב בקנדה דרך טובה לביקור בשמורות טבע אלה שבהן מטיילים תיירים רבים מכל ארצות העולם. לכל מקום ואתר ניתן להגיע בקלות באמצעות הרכב, אולם על מנת לחוש בטבע עצמו, ואולי אפילו לראות בעלי חיים שקיימים באזור, מומלץ ביותר להחנות את הרכב באחד מחניות הרכב הפזורות בשמורות השונות, לצאת לטיולים רגליים לנשום נוף פסגות ולראות את שפע הצבעים והמראות המקיפים את השמורות.

כאמור, הרי הרוקי הם רק אחת מאפשרויות הטיול ברחבי ארץ זו שבהם אפשר לבקר גם באמצעות השכרת רכב בקנדה ובאתרי תיירות אחרים כמו האי וונקובר. אולם, לא רק טבע ניתן לראות בקנדה אלא גם ערים שוקקות כגון וונקובר אשר בה היצע רב של מקומות בילוי כגון שווקים, מסעדות מוזיאונים וגנים בוטניים מפורסמים (כמו למשל BUTCHART GARDENS ). באשר למוזאונים ניתן למצוא בוונקובר את מוזיאון המדע והמוזיאון לאמנות לצד אקווריום גדול המכיל את מרבית בעלי החיים הימיים של האזור.

בעזרת מנוע השוואת מחירים מתקדם, המתעדכן אוטומטית במחירי השכרת רכב בקנדה, בין כל החברות שנחשבות מוכרות ואמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית לתיירים, תוכלו למצוא את העסקה המתאימה ביותר עבורכם להשכרת רכב בקנדה. התהליך קצר ופשוט – מלאו את הטופס שלמטה: בשדה “ארץ” בחרו: קנדה, בשדה “עיר” בחרו את העיר ממנה תרצו לאסוף את הרכב ששכרתם, ובשדה “תחנה” בחרו את המקום הספציפי בעיר בו תירצו לאסוף את הרכב (למשל, שדה התעופה בו אתם נוחתים). לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם רוצים להזמין השכרת מכונית בקנדה, לחצו על הכפתור “חפש”, וקבלו את הצעות המחיר הזולות ביותר עבור השכרת רכב.

בכל האתרים שצוינו כאן ובאתרים רבים אחרים, שקצרה היריעה מלפרטן, יתקשה התייר לבקר ללא השכרת רכב בקנדה שמהווה צורך בל יגונה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: