ויזות לחו"ל, טיסות זולות וחיוג שמות

חולמים לגור, לעבוד ללמוד או סתם לטייל בחו"ל? מעבר לכל התכנונים הרגילים, מדינות רבות יידרשו ויזה עבור חלק, אם לא כל, האופציות הנ"ל. מדינות רבות מעניקות ויזת תייר באופן אוטומטי, אך דורשות תהליך מורכב יותר לשם קבלת ויזה למגורים, ללימודים או לעבודה. באירופה, למשל, ובהנחה שאינכם בעלי אזרחות אירופאית, תוכלו להסתובב כתיירים למשך שלושה חודשים, אך במידה ותרצו להישאר תקופה ארוכה יותר או לעבוד באופן חוקי, תצטרכו ויזה.

ניתן להוציא ויזה באופן עצמאי, או לפנות לחברה המתמחה בסיוע בכך, דבר שיקל אך גם ייקר את התהליך. אז איך לקבל ויזה? המדריך המלא לפניכם.

איך לקבל ויזה כתייר – המדינות המרכזיות הדורשות ויזה גם לשם ביקור תיירותי הן אוסטרליה, ארצות הברית, הודו וסין. ויזת תייר היא לרוב לתקופה קצרת מועד (3 עד 6 חודשים בדרך כלל) ולרוב קל יחסית להשיגה, במידה וכוונותיכם אכן כנות. בהוצאת ויזה לארצות הברית, יש לעבור גם ראיון מעבר לתהליך הרגיל של הגשת המסמכים והתמונות, בו תצטרכו להסביר בדיוק את כוונותיכם בביקורכם במדינה ולהציג אסמכתות לכך. במידה ואתם מדברים בכנות, אין סיבה שלא תקבלו ויזת תייר.

איך לקבל ויזה כסטודנט – על מנת ללמוד במוסד לימודים בחו"ל יש לקבל ויזה מיוחדת לסטודנטים. ויזה כזאת ניתן לבקש בדרך כלל רק לאחר הצגת אישור קבלה למוסד הלימודים המיועד. במידה ויש ברשותכם אישור כזה, ויש בידיכם אישורים המעידים על כך שאתם מסוגלים לממן את הלימודים והמחייה שלכם במדינה בתקופת שהותכם שם (על ידי מלגה או חסכונות למשל), רוב הסיכויים שתקבלו ויזת סטודנט. ויזה כזו מאפשרת בדרך כלל מספר מסויים של שעות שבועיות או חודשיות בהן תוכלו לעבוד.

איך לקבל ויזה לעבודה – מבין סוגי הויזות השונות זו כנראה הויזה שקשה ביותר לקבל. הסיבה לכך היא, שרוב המדינות לא מעוניינות בעובדים זרים שיתפסו מקומות עבודה של אזרחי המדינה. קבלת ויזת עבודה מותנית בדרך כלל בכך שהמקצוע שלך הוא מקצוע הדרוש במדינה בה אתה רוצה לעבוד (רופא, מורה או מדען למשל), או שקיים מקום עבודה במדינה הזקוק לך באופן מיוחד.

תהליך קבלת הויזה אינו זול, אך זהו החלק בו לא כדאי לחסוך, שכן ויזה מסודרת תמנע התקלויות עם משטרת ההגירה במדינה אליה אתם נוסעים. ישנם דברים אחרים שאפשר וכדאי לחסוך בהם. טיסות זולות למשל, הן תחום הולך ומתפתח וניתן למצוא יחסית בקלות טיסות במחירים מגוחכים. תקשורת בחו"ל מעולם לא היתה פשוטה וזולה כל כך, בין אם מדובר בתקשורת חינמית או מוזלת דרך האינטרנט, ובין אם מדובר בחבילות התקשרות זולות של חברות הסלולר. חלק מהחברות הללו מציעות מכשירים סלולריים חלופיים לחו"ל (במידה ואתם נוסעים לטיול אתגרי למשל, ולא רוצים לסכן את מכשירכם היקר). מדובר אומנם במכשירים קצת מיושנים, בהם חיוג שמות הוא האופציה החדשנית והמלהיבה ביותר, אבל למה בעצם צריך יותר מזה?

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,