קריאה אחרונה לקראון פלזה ברלין

חילונים, דתיים, שומרי כשרות? הנכם מוזמנים לבלות קיץ משגע בקראון פלזה ברלין, המלון הידידותי ביותר לישראלים בברלין גרמניה. ארוחות כשרות, פקיד דובר עברית, מה כבר ניתן לבקש יותר?

המלון קראון פלזה ברלין, המלון המפורסם ביותר בגרמניה והאהוב ביותר על ידי ישראלים פותח את שעריו לישראלים המחפשים יעדים אטרקטיביים לקיץ המתחיל עכשיו. אם אתם לא מכירים את המלון עדיין, צפויה לכם חוויה מדהימה שלא תשכחו במהרה.

מה ההיצע בעצם? הנה כל הדברים שאתם יכולים ליהנות מהם כשאתם מבקרים בגרמניה:

1. קרבה מדהימה למרכז העיר ברלין. כידוע או לא, בברלין יש בעיית חנייה עצומה, לא משנה בכלל לאן תלכו, יש בעיות תחבורה. תמיד ניתן לקחת מונית, אבל זה יקר. מצד שני, אוטובוס הוא נורא איטי ומאוד עמוס, במזג אוויר הקיצוני של ברלין, הנסיעה באוטובוסים היא קשה מאוד.

2. מלון המציע ארוחות כשרות המתאימות לכל יהודי. הרי מה המטרה שלנו? אנחנו רוצים כיהודים גם בישראל ובגם במקומות אחרים בעולם למור כשרות וליהנות מארוחות כשרות. נרי מה אנחנו אם אין לנו אוכל כשר. אפילו אם זה בגרמניה. קראון פלזה בברלין, מציע ארוחות כשרות לפי מיטב המידות.

3. מחירים אטרקטיביים מאוד ביחס לנהוג בעולם המלונאות. כולנו רגילים מאוד לכך שדורשים מאיתנו הרבה מאוד כסף כאשר אנחנו מנסים למצוא מלון מכובד בחו"ל, הבעיה הגדולה היא שאנחנו בכלל לא מאמינים שיש דבר כזה מלונות טובים וזולים באירופה, אז כן חברים, קראון פלזה ברלין באמת מציע מלון זול באופן יחסי, כך שבאמת ניתן לשהות במלון יוקרתי במחיר סביר מאוד. בהחלט יש דברים כאלו. אם אתם נוסעים לברלין, אולי תנסו את המלון הזה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

תגובה 1

  1. קראתי את הכתבה הזו די מזמן, מתי שהיא התפרסמה ואני חייב לציין שביקרתי במלון בעקבותיה.

    המלון באמת ברמה גבוהה מאוד ומאוד התרשמתי מהמתקנים. תמשיכו את העבודה המצויינת.