קיץ 2021 בפתח – אלו היעדים החמים של העונה

חופשת הקיץ מתחילה בעוד מספר ימים וכעת הזמן לתכנן חופשה רומנטית או משפחתית בארץ או בחו"ל. יש ישראלים הבוחרים לבלות את חודשי הקיץ ביעדי התיירות המקומיים כמו אילת, טבריה, ירושלים וחיפה, אך רבים מעדיפים לטוס ליעד אקזוטי ולהתאוורר מעט לאחר תקופת הקורונה, מבצע שומר החומות בעזה ומערכות הבחירות הממושכות.

אם אתם מחפשים יעדים אקזוטיים ומומלצים בחו"ל – הגעתם למקום הנכון! הכנו עבורכם רשימה של היעדים החמים ביותר לחופשת הקיץ הקרובה בשנת 2021. אנו ממליצים לפני הזמנת חופשה בסיישל, באיים המלדיביים או בכל יעד אחר, לבדוק את הנחיות משרד הבריאות לקראת הטיסה, ויש לבדוק היטב את אזהרות המסע וההנחיות המשתנות במדינת היעד לתיירים המגיעים לבקר בתקופת הקורונה.

יעדים חמים לעונת הקיץ הקרובה

רשימת היעדים החמים לעונת הקיץ הקרובה מושפעת בין היתר ממצב התחלואה ביעדים שונים, יש מדינות אדומות עם אזהרת מסע חמורה, ומשרד הבריאות דורש להישמע להנחיות מאחר ואין לטוס ליעדים אלו, למעט במקרים חריגים ובכפוף לאישור.

בקיץ הקרוב יש יעדים אקזוטיים הממתינים לכם בזרועות פתוחות וחיוך רחב, לכם אם אתם חולמים על חופשת בטן גב מהנה עם פירות טרופיים, קוקטיילים, שקיעות מדהימות וחופי ים נקיים עם מים צלולים בגוון טורקיז כדאי לכם להזמין חופשה בסיישל. איי סיישל הפכו ליעד תיירותי מבוקש מאוד בשנה האחרונה, יש מגוון דילים אטרקטיביים הכוללים טיסות הלוך וחזור, העברות למלון ובחזרה ולינה במלון יוקרתי עם חוף פרטי, סוויטות וחדרי אירוח מפנקים, מתקנים רבים לשימוש חופשי, טיפולי ספא מפנקים לגוף ולנפש ואוכל טעים.

כמו כן, אתם יכולים להזמין חבילת נופש אטרקטיבית לאיים המלדיביים, זו חופשה נפלאה ומפנקת ביעד אקזוטי מושלם עם חופים נקיים, חולות לבנים, מי טורקיז נעימים, שוניות אלמוגים, אתרי צלילה ושנורקל מהיפים בעולם, מלונות יוקרה על החוף, שווקים ססגוניים ואטרקציות רבות לכל הגילאים.

לא חייבים לטוס הרבה שעות כדי לבלות ביעד אקזוטי פופולרי ואהוב, בקיץ הקרוב אפשר לנפוש עם בן או בת הזוג, חברים או משפחה גם ביעדים קרובים כמו דובאי ואבו דאבי. לאחר חתימה על הסכמי השלום מול איחוד האמירויות התיירים מישראל מתקבלים בברכה ובאהבה באבו דבאי ובדובאי. יש חבילות נופש אטרקטיביות לשני היעדים שנפתחו לאחרונה עבור הישראלים, וניתן לשלב בין לינה במלונות יוקרה לבין חווית שופינג בלתי נשכחת בקניונים המפוארים ובילוי בשלל האטרקציות המדהימות, כמו מגדל בורג' חאליפה, ספארי במדבר, פארקי שעשועים עצומים בגודלם, מסעדות יוקרה, מוזיאון הלובר ועוד.

גם מאוריציוס נחשבת ליעד אקזוטי המתאים לחופשת הקיץ הקרובה, ניתן להזמין חבילת נופש הכוללת טיסה ישירה. האי מאוריציוס קטן בשטחו, האי ממוקם באוקיינוס ההודי ויש בו מלונות יוקרה מפנקים, חופים פראיים עם חול לבן ונקי, חיי לילה סוערים, מסעדות מעולות, שוניות אלמוגים, אטרקציות רבות, מקדשים ושווקים ססגוניים.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,