איך לרכוש טיסה ומלון במחיר מיוחד?

החלטת לנסוע לחופשה בחו"ל ואתה בשלבי התכנון המקדים שיעזרו לך לבצע רכישה נכונה וטובה?!, מצוין, כי כעת חשוב מאוד ואף כדאי לקחת רגע של נחת ולקרוא את ההמלצות החשובות שהבאנו לכם בשביל שתוכלו לצאת מרכישת החופשה הזו על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונכם.

כיום כפי שידוע לכולנו האופציות והאפשרויות הם רבות ומגוונות, החל מרכישת טיסות בנפרד, לינה בנפרד, או שעומדת בפנינו האופציה לרכוש את כל שירותי התיירות ביחד במחיר מיוחד ונמוך יותר מאשר רכישת כל מוצר בנפרד.

אז איך רוכשים חבילת נופש לחו"ל…וגם בארץ במחיר מיוחד? הכיצד תוכל לקנות מסוכן הנסיעות את הטיסה והמלון יחדיו בלי כאבי ראש? את כל זה תגלה ממש אוטוטו!

טיסה ומלון בדרך כלל נמכרים במסגרת חבילות נופשונים

לפני שנגלה לך את כל הסודות מחדר המיטות של סוכני הנסיעות, חשוב מאוד שתדע שכיום מרבית מהטיסות והמלונות הנמכרים זה לצד זה, נמכרים במסגרת חבילות נופשונים, כאשר החבילות הפופולאריות בארץ נמכרות ליעדי הנופש הקרובים אלינו, כגון: יוון, בולגריה, קפריסין ושאר יעדי אירופה הקסומה.

כמובן שחשוב לציין שישנם גם חבילות נופש ליעדים רחוקים יותר כמו יעדי המזרח הרחוק וארצות הברית, אך הדבר פחות מבוקש בישראל וזאת בגלל זמן הטיסה הארוך יחסית של מישראל ליעד.

לפני הכל חשוב לסגור את הטיסה

במידה והחלטת שאתה לא מעוניין בחבילות הנופשונים אותם מספקים ומשווקים סוכני הנסיעות, והחלטת שאתה רוצה להתחיל ולרכוש כל שירות תיירות כזה או אחר בנפרד, חשוב מאוד שתדע הכיצד לעשות זאת בצורה הנכונה ביותר בשביל שתוכל גם לצאת בסופו של יום במחיר הטוב ביותר, רשת האינטרנט העומדת לרשותנו כיום כל דקה ושנייה, כיום בשנות האלפיים עדיין מזייפת לא פעם ולא פעמיים, אף על פי שישנם חברות שיודעות לתת בצורה נכונה ומדויקת את מצב המקומות על הטיסה ואת המחירים הכי עדכניים שיש.

כיום האינטרנט נחשב אפשר להגיד לדי מדויק בכל הנושא של רכישת טיסות לחו"ל, אך עדיין לצערנו בכל הקשור לנושא של רכישת טיסות לאילת ובחזרה, אין ספק שאנחנו עדיין מאחור ויש לנו עוד הרבה למה לשאוף ולהתקדם.

למחיר הטיסה שאתם רואים באתר האינטרנט או אצל סוכן הנסיעות אתם חייבים לדעת שיש עמלה מסוימת, כי כל אחד חייב לאכול בסופו של דבר.

תמיד אפשרי לבקש מסוכן הנסיעות הנחה משמעותית בשביל לרכוש את הטיסה, וגם במידה והסוכן ייתן לכם הנחה של אחוז או שניים, אתם צריכים להגיד תודה, כי גם בימינו הדבר נחשב לנדיר ביותר.

ומה לגביי רכישת בית המלון

אז בכל הנוגע והקשור לנושא הטיסות אנחנו סוגרים, אבל מה קורה במידה והחלטנו לרכוש בטרם ההגעה לחו"ל את בית המלון בו נלון ונתארח, אין ספק וחשוב מאוד לזכור ולדעת שכיום עומדות בפניכם מגוון אפשרויות שונות ומגוונות, כאשר אופציה אחת היא לרכוש את המלון מסוכן הנסיעות – אופציה שאנחנו חייבים להיות כנים ושקופים שהיא פחות רלוונטית כיום, והאופציה האחרת זה לרכוש את בית המלון באתרי האינטרנט השונים המשווקים ומוכרים אותם לצרכן, כיום ישנם עשרות אתרי אינטרנט שונים המוכרים מלונות בעולם, כגון: חברת בוקינג העולמית שנחשבת לחברה הטובה בעולם בעלת מנוע החיפוש מלונות הטוב ביותר, חברת אגודה ועוד רבים וטובים, חשוב מאוד לציין שסוכן הנסיעות מוכר בדיוק את אותה סחורה אך אנו לא נסתיר זאת מכם שהוא מוכר במחיר יקר יותר מהאופציה שאתה תוכל לרכוש אותה בצורה עצמאית, כמובן שחשוב לציין שבכל הנוגע והקשור לרכישת חופשה וחבילות נופש בארץ ישראל הדבר קצת שונה מחו"ל, כיום המהות של רכישת חופשה בישראל דו מתבססת על לינה של הנופש במקומות שונים, כגון: מלונות בארץ, צימרים, אכסניות, מלונות בוטיק ועוד.

בואו ניקח למשל את אילת כיעד לתיירות וחופשה בישראל, אין ספק בכלל שכיום האופציה העומדת בפניך זה או לרכוש את החופשה באינטרנט באתרי האינטרנט הגדולים שאותם הזכרנו מקודם, או לחילופין לסגור את החופשה אצל סוכן הנסיעות, הטיפ שאנחנו יכולים לתת לכם וזה בדוק הוא שסוכן הנסיעות מוכר ומשווק כיום את כל הנושא של מלונות בארץ, וגם מלונות באילת בפרט בצורה זולה יותר וטובה יותר, הרי תסכימו איתנו שהנהלת בית המלון תעדיף לתת מחירים טובים יותר לסוכנות נסיעות בישראל מאשר לאתר אינטרנט כמו בוקינג שפונה יותר לפלח התיירים.

את הרכישה של בית המלון עשו בקפידה, זה לא בושה ואין בזה דבר רע, אתם מוזמנים לעשות סקר שוק מקיף גם באתרי האינטרנט וגם אצל סוכני הנסיעות ובסופו של דבר להשיג בעבורכם את חבילת הנופש ושירותי התיירות האחרים בצורה הזולה והטובה ביותר שיש.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: