5 שנות הצלחה – איירופלוט

לאחר דרך ארוכה, מאמצים רבים, ושיתוף פעולה פורה, הגיע הרגע המיוחל: חגיגות 5 שנות פעילות של חברת התעופה איירופלוט בישראל בניצוחו של מנכ"ל חברת היצוג בישראל אופן סקאי מר אפרים פורטיס.

בשעת בוקר הגיעו בכירי החברה במטוס מסוג בואינג 777-300 של איירופלוט והתקבלו בטקס מרשים בנתב"ג שהחל בהתזת זרנוקים בדרך לרחבת החניה, ולאחר מכן, טקס שכולל נאומים בנתב"ג באולם היוצאים סמוך לחנית המטוס.

החברה הגדילה את פעילותה בישראל משמעותית 37 טיסות שבועיות: 28 טיסות למוסקבה, 7 לס. פסרבורג, ו 2 טיסות שבועיות לרוסטוב. החברה מציעה לנוסעיה 4 טיסות שבועיות.

“אנו מציעים 119 יעדים בכל העולם ב 51 מדינות”; כך אמר מר ג'אורג'יו קליגארי מנכ"ל איירופלוט העולמי בנאומו במסיבת העיתונאים שנערכה בנתב"ג.

"אנחנו כ – 60% מהתנועה" אומר אפריים פורטיס מנכ"ל אופן סקיי החברה המייצגת את איירופלוט בישראל. מר ליאוניד דושטין, מייסד הקו לישראל הביע את שביעות רצונו משירותי הבטחון בנתב"ג בנאומו.

בערב גאלה מרשים שנערך במלון דן פנורמה בתל אביב, כיבדו את נוכחותם כ 300 בכירים מענף התעופה, התיירות ובכירי חברת איירופלוט, השר לשעבר מר רפי איתן שקיבל פרס ושר התחבורה מר ישראל כץ שהגיע במיוחד לכבוד האירוע ונשא נאום ובו ציין רגע היסטורי שבו הוא, והשר רפי איתן פנו לשר התחבורה הרוסי לפני 5 שנים על מנת להביא את חברת איירופלוט לישראל והיום כעבור 5 שנים החברה משתלבת נפלא ברפורמת השמיים הפתוחים ותושבי ישראל יכולים ליהנות ממחירים שווים לכל אדם, גם מר אפריים פורטיס נשא נאום מרגש לרגל ההצלחה הגדולה ואמר שחברת איירופלוט מפעילה כיום 5 טיסות יומיות קבועות בין ישראל לרוסיה שזה לכשעצמו הישג נפלא, יש כיום ברשות החברה מטוסים חדישים מדגם בואינג 777-300, וכמובן דיבר על הגדלת הפעילות של החברה.

אוכל משובח כמו שמלונות "דן" יודעים לעשות; מגוון מנות פתיחה עשירות, מנות עיקריות, ומנות אחרונות שפע מהכל וברמה גבוהה מאד.

כאמור, חברת אופן סקיי מייצגת בכבוד מגוון חברות תעופה ביניהן: קניה איירוויז, אייר סרביה, לוט, איירופלוט, ועוד רבות וטובות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,