ויוה לה ברצלונה

אנחנו, הישראלים, אוהבים לטייל, וכשם שאנחנו אוהבים לטייל במדינה היפה שלנו, אנחנו אוהבים גם לגלות יעדים חדשים ולעבור בנתב"ג. טיולים לחו"ל פעם היו נחלתם של העשירים בלבד, אך כיום נדמה שטיסות אל מחוץ לישראל הפכו נגישות יותר ומתאימות כמעט לכל כיס על פי היעד. אם יש יעד שהפך פופולארי בקרב הישראלים, זוהי ברצלונה. מעבר לעובדה שאנחנו טוענים שאנחנו דומים להם ויזואלית ומנטלית, הרי שמדובר ביעד בין הזולים באירופה, וטיסות אל יעד זה יוצאות מישראל חדשות לבקרים. אז אם מתחשק לכם טיול לחו"ל במחיר נוח, עם אטרקציות שוות, טיסה קצרה ואוכל טוב – הרי שברצלונה היא המענה בשבילכם. אז מה יש לעשות בעיר הכדורגל הבלתי מנוצחת?

אוכלי הכשר לא יקופחו

חלקנו נצמדים אל תפריט כשר והמון פעמים כשנוסעים לחו"ל מצטיידים בקופסאות שימורים ובמזון כשר אשר יזין אותנו במהלך השהייה שלנו מחוץ לישראל. בעת נסיעתכם לברצלונה תוכלו להשאיר את השימורים בארץ ולפנות משקל במזוודה, שכן ישנו אוכל כשר בברצלונה, והוא מצוין! המאכל האהוב עלינו, הישראלים הוא הפלאפל, אשר הפך לסמל שלנו. תתפלאו לגלות שגם בברצלונה יש פלאפל, ואפילו כשר. פלאפל כשר בברצלונה אולי נשמע כמו חלום אך חלומות לפעמים מתגשמים. בין דוכני המזון הכשרים בשוק לה בוקרייה התוסס, תוכלו למצוא את "הפלאפל של שני", שהפך חביב על הישראלים אשר פוקדים אותו ונהנים מטעם נפלא ללא פשרות וממזון כשר אשר הולם את זיקתם היהודית.

ולאלו שלא אוכלים כשר: שוק לה בוקרייה

אנחנו אוהב שווקים ומתפארים עד בלי די בשווקים שיש לנו בארץ. לצד השווקים הוותיקים הידועים בעיקר בתל אביב, נפתחו לאחרונה מספר שווקים חדשים בעיר הגדולה, אשר לוקחים את עולם הקולינאריה צעד קדימה ומנגישים לנו עולם של טעמים, ריחות וטקסטורות. רבים טוענים שהם נוסעים לברצלונה כדי לאכול, והאמת היא שיש אמת בדבריהם. שוק לה בוקרייה נמצא בשדרות לה רמבלס, ומנגיש לכם עולם שלם וחוויתי שלא תרצו להיפרד ממנו. דוכנים גדולים ושופעים של שלל סגנונות, פירות, ירקות, מאכלים מקומיים, ומתוקים בלתי נגמרים. בעת שאתם מבקרים בברצלונה, השוק הזה הוא בגדר אטרקציית חובה שעליכם לפקוד עם הגעתכם אל העיר.

גן שעשועים ענקי

לחובבי האקסטרים והלונה פארקים, תופתעו לגלות שלברצלונה יש מה להציע לכם. ברצלונה מתהדרת בפארק האטרקציות "פורטו ונטורה" אשר הינו, אם תרצו, לונה פארק למתקדמים. בעוד שלנו בארץ יש פארק שעשועים שכזה במידות קטנות ועם מספר מתקנים מצומצם, בברצלונה יש פארק גדול מימדים, עם מתקנים אשר מתאימים למגרש של הגדולים. ממרכז העיר לוקחת הנסיעה לפארק כחצי שעה לערך, וההנאה בו מובטחת לכם. אם החלטתם ללכת על האטרקציה הזו, כדאי לכם מראש לתכנן אותה ולפקוד את הפארק מהבוקר ולבלות בו את כל היום, שכן כרטיס הכניסה לא תמיד זול, כך שלפחות שתוכלו למקסם את השהייה שלכם שם לאורך יום שלם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,