משאירים את הרכב בבית ונוסעים לנתב"ג במונית

אין ספק בכלל שאחד מהדברים המציקים ביותר שיכולים להיות במידה ומחליטים לנסוע לחופשה בחו"ל הוא פתרון הרכב הפרטי שלנו, מצד אחד אנחנו צריכים להגיע לשדה התעופה בשביל לטוס לחופשה החלומית בחו"ל, אך מצד שני אנחנו לא רוצים להגיע עם הרכב על השדה ולשלם מאות שקלים בעבור מספר בודד של ימי חנייה, אז הפתרון האידיאלי הוא להשאיר את הרכב בבית ולנסוע לנתב"ג באמצעות מונית שתיקח אותך עד לפתח הטרמינל, ומצד שני לא תגבה לך סכומי עתק בעבור חנייה, דלק או שירותים אחרים.

יתרונות וחסרונות נסיעה לנתב"ג עם רכב או מונית פרטית

לנסיעה לנתב"ג באמצעות רכב או מונית יש יתרונות וחסרונות רבים, להלן מספר דוגמאות שיתנו לכם לחשוב על הפרטים יותר בבירור:

נסיעה ברכב פרטי ומונית לשדה התעופה נתב"ג

היתרון המשמעותי להגיע לשדה התעופה עם רכב הוא בלי שום ספק הנוחות להגיע מהר יחסית לשדה התעופה בלי להיות תלוי בזמני הזמנת המונית, הנוחות שבסופו של יום "אתה אדון לעצמך", או לחילופין החיסכון כביכול בעלויות נסיעה באמצעי תחבורה ציבוריים (מה שאוטוטו יתברר לכם כטעות נוראית)

כמובן שלנסיעה ברכב פרטי כמו היתרונות יש גם חסרונות, תארו לעצמכם מצב בו הרכב נתקע באמצע הדרך מהנסיעה מהבית לשדה התעופה, תסכימו איתנו שהטיסה שלכם אוטוטו יוצאת והדבר האחרון שאתם צריכים על הראש זה רכב תקוע באמצע הדרך, במקרה שכזה אפשר להגיע שלחופשה הבאה בטח לא תצאו בטיסה הקרובה.

עוד חיסרון משמעותי של נסיעה ברכב זה נושא החנייה, הכל טוב ויפה במהלך הנסיעה מהבית שלנו עד לשדה התעופה, אבל מה קורה ברגע בו אנחנו רוצים להחנות את הרכב ולהמשיך לסיבוב הקניות האלוטימטיבי בדיוטי פרי, כאן הבעיה…עלות חנייה בנתב"ג מגיעה לעשרות שקלים ביום, שלא נדבר על מאות שקלים לחופשה קצרה בת מספר ימים בחו"ל.

עם ניקח לדוגמא את ראשון לציון שנחשבת לעיר אשר קרובה יחסית לנתבג וכיעד בו יש לנו התלבטות לגביי הנסיעה מהעיר לברכב או במונית פרטית, אז כמובן שהאופציה המועדפת והעדיפה כלכלית ברגע זה היא המונית, ראשית ישנו חיסכון משמעותי בהוצאות החנייה והדלק שאין צורך לשלם, אלא במקרה הנ"ל אך ורק על הנסיעה לשדה התעופה שבמקרה הזה מגיעה למחירים של בין 100-130 ש"ח לכיוון, תלוי בחברת המוניות כמובן.

המלצה חמה לנסיעה במונית מראשון לציון לנתב"ג

האופציה הטובה ביותר זה להשאיר את המכונית בבית וכך להגיע לנתב"ג בנוחות ובקלות, ישנם הרבה מוניות בראשון לציון ובאזור המרכז, אבל ההמלצה שלנו זה לבחור במוניות ראשל"צ המבטיחים שירות שלא ניתן למצוא באף תחנה באזור והנאה בכל נסיעה.

חשוב לציין שלחברה אפליקציה אותה ניתן להוריד ישירות מהאתר המצורף בהמשך, האפליקציה תעזור לכם להזמין מונית ישירות לשדה התעופה או לכל יעד כזה או אחר באזור המרכז והסביבה בקלות ובפשטות.

מוניות ראשון ישמחו לתת שירות טוב ומדויק לשביעות רצונכם, נאמנות ודיוק של מעל 60 שנה!

6545* מכל טלפון: 03-9617771 www.taxi10.net

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,