איך בוחרים מסלול לטיול בהודו?

הודו, אחת המדינות הגדולות ביותר על פני כדור הארץ עם אזורים שונים מהצפון ועד הדרום. הודו נחשבת יעד שמתאים לכל אחד ללא הבדלים של גיל, מין או דת. אז לא משנה אם אתם אחרי צבא או לפני צבע, נשואים עם ילדים או רווקים. הודו היא יעד מושלם לכל אחד. אז איך מתכנננים את המסלול המושלם בהודו? כל התשובות במאמר שלפניכם:

הודו נחלקת ל- 3 אזורים מרכזיים לטיול האזור הדרומי מתאפיין בחופים מרהיבים בגואה, שדות תה בקוצ'ין, מקדשים וערים גדולות כמו מומבי, טמיל נאדו ועוד. אזור המרכז בהודו נחשב להודו הקלאסית. אזור המרכז בהודו הוא האזור שבו רוב המטיילים מגיעים אליו והוא מאפיין במקומות כמו עיר הבירה דלאי, העיר וראנסי הנחשבת יעד קדוש מאד להודים, העיר אגרה המפורסמת בעיקר בזכות הטאג' מאהל ועוד. האזור הצפוני בהודו מאופיין בעיקר בנוף הררי, אוויר קריר ומקומיים כפריים. בצפון הודו יש יעדים פופולרים כגון העיר רישקש הנחשבת עיר קדושה ומקום פופולרי ליוגה. עמק פארווטי הירוק, העיר דרמסאלה הנחשבת ליעד תיירותי חובה.
אם אתם מחפשים טיול שיש בו הכל מהכל החל מנופים, תרבויות, חיי לילה וטיול אקסטרים אז טיול בהודו יכול להיות חוויה מושלמת עבורכם.

בחירת מסלול בהודו

בזכות העובדה שהודו כל כך גדולה לא קל למצוא מסלול לטיול הכולל בתוכו כמה שיותר מכל הטוב הזה שנקרא הודו. על מנת להתאים מסלול טיול שיתאים לכם בדיוק חשוב לשאול את עצמכם מה אתם מחפשים בטיול? האם אתם מעדיפים לראות אזורים תיירותיים עם יעדים מפורסמים? האם אתם מעדיפים להתרחק מעט ולתת דגש על האותנטיות? האם יותר מתאים לכם לשכב על החוף ולתפוס צבע? בהודו יש הכל מהכל. לא משנה איזה סוג של טיול תרצו לעשות, בהודו תוכלו למצוא הכל.

יעדים מומלצים בדרום הודו

גואה – לגואה יצא קצת שם רע עם השנים. היא ידועה בעיקר בזכות מסיבות החוף שהתיירים מרבים לבלות בהם אבל האמת שבשנים האחרונות גואה עברה שינוי משמעותי והיום יתן ליהנות מחופים שקטים, חול לבן, עצי קוקוס, כפרי דייגים, שקיעות עוצרות נשימה ומסלולי טיול עצמאיים מעניינים במיוחד.

קרנטקה – מזרחה מגואה נמצאת מדינת קרנטקה. קרנטקה מציאה דברים דומים כמו גואה כגון חופים ומסיבות אך בנוסף יש בה צד קדוש. בקרנטקה תוכלו למצוא מקדשים עתיקים, ארמנות ישנים, אזורי פולחן שונים ועוד.

יעדים מומלצים במרכז הודו

ניו דלאי – עיר הבירה של הודו. בעיר זו תוכלו למצוא הכל, עיר מתקדמת מאד המראה את שני הצדדים הקיצוניים בהודו החל מהאנשים העשירים ביותר ועד האנשים העניים ביותר. בעיר תוכלו למצוא שווקים מרתקים, מקדשים קדושים, בתי מלון, מסעדות ועוד אטרקציות בסגנון הודו. חשוב לציין כי דלאי יכולה להיות מפגש לא נעים בפעם הראשונה אך ברגע שמבינים את הקסם שבמקום קשה לעזוב אותו.

ראג'סטן – אם בא לכם לראות איך פרס הייתה ניראת לפני המון שנים אז ראג'סטן היא המקום. העיר מעוצבת בסגנון פרסי עם אנשים הרוכבים על גמלים, נוף מדברי, בארות מים, נשים שסוחבות דברים על ראשן, ארמונות של נסיכים ועוד. ראג'סטן נחשבת ממלכתם של המהרג'ות, שליטי הודו. היא נקראת ארץ הנסיכים.

יעדים מומלצים בצפון הודו

דרמסאלה – אחד היעדים הפופולאריים ביותר בצפון הודו, תיירים מכל העולם מגיעים לעיר הזו. זהו מקום מושבו של הדלאי לאמה ושל רבים ממאמיניו. דרמסאלה נחשבת לעיר בסגנון טיבטי וניתן למצוא בה מגוון של קורסים במדיטציה, יוגה, בישול וכודמה.

שימלה – אחת הערים היוצאות דופן ביותר בהודו. כאשר אומרים שבהודו יש הכל הכוונה היא על שימלה. עיר בסגנון בירטי עם מדרכות וכבישים מסודרים. העיר יושבת במרביתה על צלע הר. בניגוד לערים רבות בהודו בעיר זו תמצאו מודרניות בשיאה. חנויות בגדים, מותגים גדולים, שלטי "אסור לירוק", צמרורים ועוד. שימלה שימשה כעיר הקייט של הבריטים והיא עשירה בנופים של הרי ההימאליה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,