מלון מצודת דוד הצטרף לרשת התיירות היוקרתית Virtuoso

וירטואוזו היא אחת מרשתות התיירות היוקרתיות ביותר בעולם, וזה בהחלט כבוד גדול למלון מצודת דוד בירושלים להפוך לאחד מ-1,700 חבריו במאה מדינות.

מלון מצודת דוד ממוקם במרכז ירושלים, וצופה אל עבר נופה המרהיב של העיר העתיקה, לכיוון מגדל דוד וחומות ירושלים ובסמוך לשדרות ולקניון ממילא. בית המלון, מרשת מלונות אלרוב, הוקם בשנת 1998 ומאז הפך למקום האירוח הרשמי של פוליטיקאים רבים, ראשי מדינה ואורחים רמי מעלה נוספים מרחבי העולם.

במהלך שנות פעילותו הרבות, מלון מצודת דוד בירושלים היה מוכר בקהילה הבינלאומית ונבחר מספר פעמים כאחד מעשרת בתי המלון המובילים במזרח התיכון על ידי מגזין Conde Nast Traveler, יעד מועדף על גולשי טריפ אדוויזר וכן יעד עסקי מועדף.

כעת מגיעה עוד הכרה בינלאומית חשובה לא פחות במלון היוקרתי, וזאת על ידי רשת התיירות העולמית Virtuoso. החברות ברשת מביאה עמה שפע הזדמנויות למכור ולשווק את המלון, וזאת במסגרת שיתוף הפעולה המובנה הקיים בין חברי הרשת: 1,700 בתי מלון ב-100 מדינות ברחבי העולם, לצד יותר מ-15,000 סוכני נסיעות הפונים לקהל יעד אמיד ומעלה מכך. בנוסף חברי הרשת מונים לא רק בתי מלון, אלא גם אתרי נופש, חברות הפלגה, חברות תעופה, ספקים רבים בתחומי התיירות והנסיעות ועוד.

כל חבר ברשת יכול לנהל מערכת קשרים ענפה עם סוכנויות נסיעות ברחבי העולם, וליצור לעצמו הזדמנויות רבות. מלון מצודת דוד הפך לשותף הישראלי השמיני במספר ברשת וירטואוזו, יחד עם בתי מלון נוספים כגון מלונות דן, דיוויד אינטרקונטיננטל, וולדורף אסטוריה ירושלים, מלון בראשית, ריץ קרלטון הרצליה וכן מלון ממילא בירושלים – "אחיו התאום" של מלון מצודת דוד, אף הוא מרשת מלונות אלרוב.

בשנים האחרונות עבר המלון (יחד עם מלון ממילא) תהליך מסיבי של שיפוץ ועיצוב מחדש, בפיקוחו ובניהולו של מעצב העל האיטלקי פיירו ליסוני. העיצוב המחודש מאפשר לרשת מלונות אלרוב להתהדר בלובי חדש, לצד חדרים מרווחים המאובזרים במיטב פריטי הנוחות של המאה ה-21. העיצוב האקסקלוסיבי בצבעי חום, זהב וכסף ניכר בכל פינה, והחללים גדולים ורחבי ידיים במיוחד. הספא מאפשר לכל אורח ואורחת להירגע וליהנות מפינוקים שישחררו שרירים תפוסים או פשוט את המתחים מחיי היומיום.

עיקר התפוסה במקום היא של יהודים אמידים מארצות שונות, ובעיקר ארצות הברית, בריטניה וצרפת; אך גם סלבס בינלאומיים כגון קים קרדשיאן, בעלה והילדה שהו במלון לתקופה קצרה, לצד מפורסמים נוספים כגון ביל קלינטון, ולדימיר פוטין ואחרים.

לא קשה להבין מדוע הפך מצודת דוד ליעד ירושלמי נחשק ויוקרתי. העיצוב החיצוני, של טרסות בצורת כינור דוד, בהחלט מרשים לכל הדעות – והשירות במלון עומד בסטנדרטים הבינלאומיים הנוקשים ביותר. כשהעיר העתיקה היא הנוף שניבט אליכם בוקר וערב, לצד מתחם הקניות התוסס של שדרות ממילא – אין ספק שמצודת דוד אכן ראוי להתווסף לרשימה המכובדת של מלונות היוקרה הבולטים בעולם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: