5 טיפים ורעיונות לבילוי משפחתי מוצלח באילת

מתכננים חופשה משפחתית באילת? עיר הנופש הדרומית מציעה שפע אטרקציות לכל המשפחה, אפשר לתכנן חופשה מדהימה ומוצלחת בהתאם לתחומי העניין של המשפחה, ובהתאמה למגבלות התקציב.

לא חייבים לשבור תוכנית חיסכון או לקחת הלוואה כדי לנפוש באילת, עיר השמש הנצחית, יש מגוון פעילויות במחירים אטרקטיביים, ואפשר לחסוך בעלויות הלינה ולבחור בית הארחה או אכסניות באילת במיקום מרכזי הקרוב לכל הפעילויות בעיר.

כדי לסייע לכם לבלות באילת וליהנות מחופשה משפחתית מושלמת ומוצלחת הכנו עבורכם 5 טיפים ורעיונות לבילוי מהנה לכם ולילדים.

לשחות עם דולפינים

ריף הדולפינים באילת נחשב לאחת האטרקציות המרכזיות בעיר, כדי להוזיל עלויות כדאי לחפש קופונים והטבות באינטרנט, כך תוכלו לבלות במקום יום שלם ולשחות ולצלול עם להקת הדולפינים. המקום מתאים במיוחד לבילוי משפחתי, יש בריף הדולפינים רצועת חוף ים מטופחת וקסומה, מסעדה טובה, מרכז צילום תת ימי, פינת ליטוף ומגוון פעילויות לכל הגילאים.

משפחות יכולות לבלות יום שלם בריף הדולפינים, אפשר לטייל על המזח ולצפות בדולפינים השוחים להנאתם, בתוספת תשלום אפשר לשחות במים עם הדולפינים החביבים ויש אפשרות לצלילת הכרות מודרכת, חוויה מדהימה המיועדת לגילאי 8 ומעלה.

חדר בריחה למשפחות שאוהבות אתגרים

מתחם חדרי הבריחה "ראן אאוט" נחשב לגדול מסוגו באילת, הוא גם נחשב לאחת מאטרקציות החובה בעיר, ומתאים למשפחות שאוהבות אתגרים ומסוגלות לעבוד כצוות יעיל לפענוח החידות. לאחר הכניסה לחדר המשפחה מקבלת שעה כדי למצוא רמזים, לפתור חידות ולפענח צפנים מאתגרים, יש לחשוב מחוץ לקופסה כדי להצליח לברוח מהחדר.

הפעילות מחייבת שיתוף פעולה וחשיבה יצירתית, ובני המשפחה זוכים לגיבוש חשוב. כך למעשה תוכלו לשלב במהלך החופשה פעילות למשפחה המבטיחה לכם אתגרים מלהיבים ומקוריים, מעבר לבילויים בבריכה, בחופי הים ובשלל האטרקציות שהעיר מציעה.

טיול גמלים בשמורת הרי אילת

אחרי שביליתם בים, צללתם, זללתם גלידות והתרוצצתם מאטרקציה אחת לאחרת, כדאי למשפחות שאוהבות טבע ומחפשות ריגושים מעט שונים לצאת לטיול גמלים בשמורת הרי אילת.

משך הטיול כשעתיים, במהלכו זוכים גם לאירוח מפנק באוהל בדואי בחווה, לוגמים תה בסגנון מדברי מיוחד, טועמים פיתות עם גבינות, ירקות ולבנה, וכמובן זוכים לטיול בלב נוף פסטורלי ורומנטי לפני השקיעה.

הפעילות מתאימה למשפחות שאוהבות טבע, אך לא רק, למעשה אין ילד או מבוגר שלא נהנים מרכיבה על גמלים, הנוף עוצר נשימה וכך זוכים להכיר צדדים נוספים של העיר, ולא רק אטרקציות, מסעדות ובילויים.

ספורט ימי לחובבי האקסטרים

למשפחות שאוהבות פעילויות גדושות באדרנלין כדאי לבלות במועדון הספורט מצנחי הים האדום. במקום תוכלו ליהנות משלל פעילויות כגון מצנחי רחיפה, ג'ט סקי, סקי מים, בננה, אבובים, סירות פדלים משפחתיות, נהיגה בסירות מנוע ללא צורך ברישיון ועוד.

מועדוני צלילה באילת

אם תמיד חלמתם על רישיון צלילה תוכלו לנצל את החופשה באילת ולהגשים חלום. כדאי לבלות עם כל המשפחה במועדוני צלילה מובילים המציעים מגוון פעילויות למשפחה, ביניהן צלילת היכרות, הפלגות, ספארי צלילה ושנירקול ועוד. בכל מועדון יש אווירה תוססת, חוף ים מדהים, מסעדה בר עם מוסיקה וחנות מזכרות וציוד.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,