אהבתיה חד נס – צימרים של פינוק בצפון

מחפשים אחר צימרים של פינוק בצפון? אנחנו מזמינים אתכם להרגיש אחד עם הטבע, בעודכם נמצאים בתוך ג'קוזי מפנק ומבעבע. סוויטות ברמת הגולן תמיד יציעו לכם שלל פינוקים, אבל בואו נדבר על מתחם אהבתיה בחד נס, שמציע לא רק צימרים מצוחצחים, אלא גם נופים מרהיבים ופינוקי מלכות ומלכים!

מחפשים אחר מתחם צימרים בצפון עם 2 בריכות זרמים מחוממות (בחצר), בקתות עץ, סוויטה ענקית ועוד כל מיני פינוקים משתנים על חשבון הבית? אין ספק, תיירות ברמת הגולן תמיד הייתה שוס בפני עצמה, ואנשים מגיעים ליישובי הגולן במהלך השנה מכל קצוות תבל. אם כך, כיצד נבחר את מתחם הסוויטות המושלם? בואו נדבר על רמת אירוח כפרי גבוהה ביותר, למעשה, הכי גבוהה בארץ! בקרו בעיירת חד נס, רמת הגולן.

חופשה ברמת הגולן – חד נס והכפריות שבכל פינה

כולנו אוהבים חופשה מפנקת אשר כוללת לא פחות מכלל הפינוקים, גם אם זה אומר צימר עם עיסוי שוודי, צימרים עם טיפולי ספא, סוויטות עם סאונה וג'קוזי, מלונות בוטיק ועוד. כשאנשים מגיעים לאזור רמת הגולן, בדרך כלל הם מחפשים אחר אירוח כפרי שיוציא וישחרר אותם משגרתם, וזה בדיוק מה שמחפשים כאשר נכנסים למתחם אהבתיה חד נס.

ברגע שנכנסים למתחם, מיד מרגישים שכל פרט ופרט כאן נלקחו בחשבון. אנחנו מדברים על בקתות עץ לזוגות עם ג'קוזי בכל בקתה, סוויטה ענקית של 70 מ"ר, 2 בריכות מחוממות בחצר (צמוד לצימרים), אבזור מלא לבישול בחצר ועוד. כעת, אם אנחנו כבר בחצר, בואו נדבר לרגע על הנוף הנשקף ממתחם אהבתיה.

הנוף ממתחם אהבתיה חד נס

אי אפשר לטעות, הנוף פשוט עוצר נשימות ומרפא נשמות. אתם מוזמנים לשבת בג'קוזי (שנמצא בכל צימר ובתוכו – לא בחצר) ולהתבונן בנוף שישכיח ממכם את כל מה שמציק לכם. בצימר של אהבתיה ישנו ג'קוזי אשר ממוקם בצמוד לחלון גדול.

מהחלון?

הרים יפהפיים סובבי כנרת, טבע ובריזה מדהימה. ואם כבר הזכרנו בריזה, בואו נדבר על כך שהמתחם של אהבתיה מתאים עבור כל ימות השנה. אתם יכולים למצוא כאן בריכה מחוממת ומקורה בחורף, שנפתחת לכדי חצי קירוי בקיץ.

רמת הגולן – הנופש המושלם

אם אתם מחפשים אחר הנופש המושלם, מצאתם אותו ברמת הגולן. זה ברור, אנשים מחפשים לא פחות מאשר שלמות כשהם יוצאים לחופשה ברמת הגולן, בין אם הם סגרו על חופשת צימרים, סוויטות או מלון בוטיק בכנרת.

בסופו של דבר, אתם תהיו מעוניינים שהחופשה שלכם תחזיר אתכם הביתה עם חיוך רחב. ואם כך, אז הרי שברמת הגולן יש כל כך הרבה סיבות לחייך! אתם מוזמנים לחוות אטרקציות מומלצות בצפון למשפחות, אטרקציות שטח לזוגות, אטרקציות מים בכנרת ועוד.

צימרים עם פינוקים על חשבון הבית

אם עדיין לא מצאתם צימר לזוגות או צימרים למשפחות ברמת הגולן, אנחנו אישית ממליצים כבר עכשיו לסגור על צימרים זוגיים בצפון או צימרים משפחתיים, לאתר איזו אטרקציה מעולה ולצאת לדרך! צריכים ייעוץ בקשר לשלל מסעדות מומלצות בצפון, אטרקציות ברמת הגולן ועוד?

המארחים שלכם במתחם אהבתיה חד נס ישמחו לספק לכם את כל הטיפים הכי חמים ברמת הגולן! ואם כבר מדברים על חמימות, ידעתם שישנם צימרים יוקרתיים בצפון עם סאונה? מתחם אהבתיה פותח בפני אורחיו סאונה שנמצאת בחצר המתחם, טיפולי ספא בהזמנה מראש וגם עיסויים.

פינוקי סוויטות בתוספת תשלום בצפון

חשוב לציין, צימר עם ארוחת בוקר הוא בתשלום נוסף, כך גם רלוונטי לגבי צימר עם עיסוי בצפון ולגבי סוויטה עם טיפולי ספא. רוצים לדעת מה לא בתוספת תשלום? מתחם אהבתיה מפנק את אורחיו בבקבוק יין על חשבון הבית, שוקולדים מובחרים ופינוקים שונים שמשתנים! אתם מוזמנים להגיע למתחם עם ילדיכם, שכן תוכלו למצוא כאן בקתה עם גלריית שינה לילדים.

במידה וצריך, יהיה ניתן גם לסדר סידורי שינה נוספים. המתחם אמנם אינו מותאם במיוחד לציבור הדתי, אך בהחלט ניתן לקבל ציוד שבת כמו מיחם שבת, פלטת שבת. יהיה עליכם לבקש זאת מראש מהמארחים שלכם. אל תשכחו לארוז גם בגדי ים, לא משנה מה מזג האוויר בחוץ! יש בריכות זרמים מחוממות (2) בחצר המתחם! הבריכות מקורות, כמובן.

בשיתוף: חשיפה לגולן

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,