כמה זמן מראש ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל? מהם מרכיבי הפוליסות המיועדות ליוצאים לחו"ל לכל יעד אפשרי ולכל מטרה וכמה זמן מראש ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל? כל מה שרציתם לדעת על הפוליסה החשובה ביותר עבור אילו מבינכם העתידים לצאת לחו"ל בזמן הקרוב בשורות שלפניכם.

ביטוחי נסיעות לחו"ל היא למעשה הגדרה כוללת למספר סוגי פוליסות שונות המיועדות לצרכי כיסוי ביטוחי לישראלים העתידים לצאת לחו"ל לכל יעד אפשרי ולכל מטרת נסיעה. בין יתר סוגי הפוליסות המשווקות על ידי סוכנויות הביטוח מטעם חברות הביטוח המתמחות בנושא תוכלו למצוא: פוליסת נסיעות לחו"ל המיועדות למטרות נופש או חופשה משפחתית בחו"ל, פוליסת נסיעות לתרמילאים העתידים לשהות במדינות יעד שונות לפרקי זמן ממושכים, ביטוח נסיעות לחו"ל למטרות ספורט חורף (סקי) או ספורט אתגרי (טיולי ג'יפים בחול, טיפוס הרים וכדומה), ביטוח נסיעות לחול לאנשי עסקים היוצאים לחול מספר פעמים בשנה, ביטוח נסיעות לחול לאנשים המצויים בסיכון גבוה כגון: נשים בהריון, נשים וגברים העתידים לעבור ניתוח במהלך שהותם בחו"ל וכדומה.

פוליסת הנסיעות לחול מיועדת בראש ובראשונה לצרכי כיסוי ביטוחי בגין כל מקרה המחייב אתכם בקבלת טיפול רפואי במהלך שהותכם בחו"ל. כיסוי זה מותאם בין היתר בהתאם לצרכי הנסיעה ומטרתה, משך השהות בחו"ל, גיל הנוסע/ת, מדינת היעד בחו"ל ומצבו הרפואי של הנוסע/ת. בנוסף, רכישת ביטוח לחול מאפשרת לכם ליהנות גם מביטוחי מטען (כבודה) וכיסויים נוספים המותאמים באופן פרטני לכל נוסע/ת ולכל אחד מסוגי הפוליסות אותן מנינו למעלה.

למידע נוסף אודות רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוחי נסיעות לחו"ל – מרכיבי הפוליסה

ביטוחי נסיעות לחו"ל מורכבים משני סוגי כיסוי עיקריים, האחד מיועד למטרות כיסוי רפואי והשני למטרות כיסוי כבודה (מטען). הכיסוי הרפואי המוענק לכם במסגרת פוליסת נסיעות לחו"ל כולל בתוכו כיסוי ביטוחי מורחב לצרכי קבלת שירותים רפואיים במהלך שהותכם בחול, לרבות, כיסוי ביטוחי למטרות מימון הוצאות אשפוז, קבלת טיפול רפואי לאחר תאונה, כיסוי עבור הוצאות פינוי ממקום התאונה בחו"ל, כיסוי עבור הוצאות פינוי לארץ, כיסוי עבור קבלת טיפולי חירום רפואיים, כיסוי עבור רכישת תרופות במהלך שהותכם בחו"ל, כיסוי עבור תרחישי חילוץ ועוד.

בנוסף, פוליסת הנסיעות מקנה לכם כיסוי ביטוחי לכל אותם מקרים בהם המטען (כבודה) המלווה אתכם לחו"ל נגנב, נעלם או אבד. כיסוי זה משלב בתוכו הרחבות לצרכי ביטוח פריטים יקרי ערך אותם אתם נושאים איתכם לחו"ל.

מתי מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לחול?

את ביטוחי הנסיעות לחול אנו ממליצים לכם לרכוש ביום בו החלטתם על הנסיעה באופן וודאי ורכשתם לעצמכם את כרטיסי הטיסה. רכישת הביטוח מייד לאחר רכישת כרטיסי הטיסה תאפשר לכם (בחלק מהפוליסות) להבטיח לעצמכם כיסוי ביטוחי גם לאותם מקרים בהם תדרשו לבטל בסופו של דבר את נסיעתכם מכל סיבה שהיא.

חשוב לדעת: בטרם רכישת הפוליסה אנו ממליצים לכם לבדוק את תנאי פוליסות הבריאות הפרטיים העומדים לרשותכם וזאת על מנת לבדוק את הכיסויים השונים העומדים לרשותכם גם מחוץ לגבולות המדינה. כמו כן, אנו ממליצים לכם לבדוק את תנאי פוליסת הנסיעות המוצעת לכם ולהתאים את תנאי הפוליסה והיקף הכיסויים המוצע לכם בהתאם לסוג ואופי הנסיעה המתוכננת על ידיכם. במידה ואתם עתידים לצאת לחו"ל למטרות קיומן של פעילויות ספורט חורף או ספורט אתגרי ו/או במידה ואתם עתידים לצאת לטיול תרמילאים של אחרי צבא או אמצע החיים, אנו ממליצים לכם לרכוש פוליסות נסיעות מורחבות המותאמות לצרכי נסיעה אלו. מעבר לכל אלו, אנו ממליצים לכם לעיין בתנאי הפוליסה בעיון רב ולהבטיח לעצמכם נופש/טיול בחו"ל בראש שקט.

נכתב באדיבות: travelbit ביטוח נסיעות לחו"ל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,