ויזה עסקים אלקטרונית להודו

ויזה לחו"ל

ישראלים רבים מבקשים לעשות עסקים עם הודו. הם רואים בהודו פוטנציאל עסקי עצום הדומה לזה של ארצות הברית או סין. כמו כן, הודים רבים שולטים היטב בשפה האנגלית, כך שנוח לדבר אתם ולערוך עסקאות המובנות לשני הצדדים. בעלי עסקים רבים טסים להודו על מנת לסגור עסקאות, להתרשם מהשירותים השונים ולראות איך ממשיכים מכאן והלאה. אך לפני הכול, יש צורך להנפיק ויזה עסקים אלקטרונית להודו.

כל המסמכים שאתם צריכים להביא כדי לקבל ויזה עסקית

הנפקת ויזה להודו לעסקים יכולה לכלול עניינים ביורוקרטיים לא מעטים. בעוד הנפקת ויזת תייר להודו קלה יותר, הרי שעל מנת לקבל את ויזת העסקים המיוחלת יש צורך לצרף כמה אישורים נחוצים. אלה כמה מבין האישורים שכדאי להכיר:

  • טופס בקשה לוויזה – את טופס הבקשה הרשמי ניתן להוריד מאתר האינטרנט. חשוב לשים לב לשדות אשר מסומנים בכוכבית, מכיוון שאלה השדות למילוי חובה. לאחר שאתם מסיימים למלא את הטופס, חשוב להדפיס אותו ולחתום עליו בשני המקומות המסומנים.
  • מחדשים את הדרכון – על מנת להנפיק ויזה להודו יש צורך בדרכון התקף ל-6 חודשים לכל הפחות. במקרה שבו הנפקתם את הדרכון לפני פחות משנה, יש צורך לצרף לבקשה את הדרכון הקודם. כמו כן, בעלי אזרחות זרה צריכים לצרף גם דרכון זר.
  • תמונות עדכניות – אל המסמכים חשוב לצרף תמונות עדכניות ואיכותיות מהחצי השנה האחרונה. על התמונות להיות זהות.
  • מכתב אישור מהחברה – כל הנוסע להודו למטרות עסקים צריך לצרף מכתב מהחברה שבה הוא עובד בארץ בשני עותקים – מקור וצילום. המכתב צריך להיות מודפס בצבע, חתום ידנית באמצעות חותמת החברה, שם ותפקיד הנוסע. כמו כן, על המכתב לספק מידע מתומצת על החברה: עיסוק החברה, מטרת הנסיעה להודו, תפקידו של האדם החתום על המכתב ועוד.
  • מכתב הזמנה להודו – נסיעה למטרת עסקים צריכה לכלול מכתב הזמנה מהחברה ההודית, כולל פרטים כמו הפרטים של החברה, שם הנוסע ומספר הדרכון שלו.

מה עוד צריך לדעת על הנפקת ויזה להודו?

עלות האגרה להנפקת ויזה לעסקים היא 840 שקלים (וזאת בהשוואה לוויזה לתיירים שעולה כ-400 שקלים אם מנפיקים אותה דרך האינטרנט). דמי הטרחה כוללים את הטיפול השוטף במסמכים ומסירת האישור הנחוץ. כמו כן, אם מסיבה כלשהי אתם נאלצים לבטל את הבקשה שלכם, תחויבו בדמי טיפול של 110 שקלים. המסמכים עוברים טיפול דרך השגרירות של הודו אשר עובדת בימי שני עד חמישי, ומשך הטיפול בבקשה אורך בין 6 ל-8 ימי עסקים.

מנפיקים ויזה דרך האינטרנט

מיותר לציין כי בימינו ניתן להנפיק ויזת עסקים אלקטרונית להודו מבלי לצאת מהבית. כל שיש לעשות הוא לאסוף את המסמכים הדרושים, להיכנס לאתר האינטרנט, לשלם את האגרה ולצרף את כל המסמכים. לאחר שהאישורים יעברו בדיקה, תוכלו לקבל בדואר האלקטרוני את האישור המיוחל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,