האם אנגליה יוצאת מהאיחוד ומי זכאי להצטרף?

הפרלמנט הבריטי לא הלך יד ביד עם ראש ממשלתו תרזה מיי ובסה"כ רק 202 חברים בפרלמנט הצביעו בעד הפרישה בעוד ש-432 חברים נוספים ובינהם גם חברי ממשלתה של מיי הצביעו נגד הפרישה.

באיחוד האירופאי חברות כיום בתחילת 2019 בסה"כ 28 מדינות והדיון הוא האם תהינה 27 מדינות או שמספר המדינות לא ישתנה. בין המדינות החברות באיחוד נמצאות בין היתר פורטוגל, ספרד, צפרת, גרמניה, רומניה, פולין ומדינות נוספות.

אזרחות אירופאית – מה היתרונות?

כאזרח אירופאי אנחנו הישראלים זכאים למגורים במדינות החברות באיחוד, בנוסף ניתן לרכוש לימודים גבוהים באירופה במגוון מוסדות אקדמאיות בעלות נמוכה משמעותית מהעלות ללימודים גבוהים בישראל, לעיתים הלימודים הם ללא עלות בכלל.

יתרה מכך ניתן להיכנס לארה"ב ללא ויזה, להעביר סחורות בין מדינות בקלות ביחס להעברת הסחורות ללא אזרחות אירופאית ויתרונות רבים נוספים.

מי זכאי לקבל דרכון אירופאי?

כיום מעל 3 מיליון ישראלים זכאים לקבל דרכון פורטוגלי המהווה שייכות לאיחוד האירופאי בדיוק כמו שנולדת בפורטוגל. הזכאות מגיעה מתוך העובדה כי גורשו יהודים רבים מספרד ופורטוגל לפני כחמש מאות שנים (שנת 1492), יהודים רבים גורשו או נאנסו לנצרות והחל משנת 2015 פורטוגל למעשה אישרה חוק המאפשר את החזרתם של צאצאי המגורשים חזרה אל פורטוגל.

איך ניתן לקבל דרכון פורטוגלי?

דרכון פורטוגלי אירופאי ניתן לקבל ראשית על ידי הוכחת הקשר למגורשי ספרד ע"י מספר פרמטרים ובינהם שם משפה השייך לרשימת שמות המשפחה הזכאיות לדרכון פורטוגלי, המצאת מסמכים רבים, הגעה לקונסוליה בפורטוגל ופעולות בירוקרטיות נוספות רבות.

אפשרות נוספת קלה במיוחד היא לפנות למשרד עורכי דין בתחום אשר יעשו עבורכם את כל הלוגיסטיקה של התהליך.

משרד עו"ד תותי אשבל מתמחה זה שנים רבות בתחום והנפיק דרכונים רבים לישראלים כבר משנת 2016 (שנה לאחר כניסת החוק הפורטוגלי). לאחר פגישה ראשונית עם תותי אשבל תדאו אם אתם זכאים לדרכון המיוחל או לא, במידה והמשרד מוצא כי אכן אתם זכאים, המשרד מתחייב להנפקת הדרכון הפורטוגלי ובמידה ולא, יתקבל החזר כספי מלא (הדבר לא קרה מעולם, כל הזכאים בהתאם לניירת, אכן קיבלו את הדרכון הפורטוגלי)

צרו קשר כעת עם משרד עו"ד תותי אשבל לבדיקת זכאותכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,