יורוספורט – נעלי אדידס

נעלי אדידס הן אחת מנעלי הספורט הפופולריות בעולם. יש להם היסטוריה ארוכה והם עדיין אהובים על ידי אנשים רבים היום. הסיבה שחברת Adidas היא מותג עולמי מצליח היא שאדידס תמיד חיפשה לשפר את המוצרים שלה ולהפוך אותם למושכת יותר ללקוחותיה.

ההיסטוריה של אדידס

ההיסטוריה של אדידס היא נושא מאוד מעניין. זו חברה ותיקה מאוד והיא קיימת כבר יותר מ-100 שנה. היא נוסדה בשנת 1898 על ידי עדי דאסלר, שהייתה יצרנית נעליים גרמנית.

הוא רצה ליצור נעליים שיהיו נוחות ללבישה וגם ייראו טוב על הרגליים. הוא הקים מפעל נעליים משלו בברלין והוא התחיל למכור את נעליו שם.

בשנות ה-20, הוא החל למכור את נעליו בחנויות כלבו ובסופו של דבר הפך לבעלים היחיד של החברה. ב-1923 הוא פתח את החנות הראשונה שלו בברלין וזמן קצר לאחר מכן פתח חנויות בערים אחרות בגרמניה כמו המבורג וקלן.

בשנת 1925 הציגה אדידס את נעלי הכדורגל הראשונים שלה בעיצוב חדש בשם "הנס של עדי דאסלר" (בגרמנית: "Das Miracle von Adi Dassler").

המגף עוצב על ידי הרברט פון קרמן, שעבד עבור אדידס מאז 1924 כמהנדס. הוא עיצב את המגף להיות קל משקל אך עמיד מספיק כדי לעמוד בשימוש חוזר בשטחים קשים ותנאי מזג אוויר קשים.

נעלי אדידס ומוזיקה

בשנת 1986 הקליטה להקת הראפ "Run D.M.C" שיר שנקרא "My Adidas" כאשר הלהקה ביצעה את השיר בהופעות היה הקהל מגיב בהנפת נעלי האדידס שלו באוויר.

חוץ מזה חברי הלהקה נהגו ללבוש אדידס והופיעו עם המותג בכל התצלומים.

ב2011 הוציאה Adidas סדרה של נעליים לציון 25 שנה להקלטת השיר של RUN D.M.C שזכתה לשם האלמותי "Superstar".

נעליי הסופרסאטר של אדידס היו השחזור המושלם של הנעליים שנעלו חברי Run dmc ועליהם נרקם סמל הלהקה והמספר "1986" שציין את שנת ההקלטה של השיר.

נעלי אדידס בכדורגל

אדידס הוא מותג שקיים כבר עשרות שנים וזהו אחד ממותגי הספורט הפופולריים ביותר בעולם ובעיקר בקרב שחקני כדורגל לחברה היסטוריה ארוכה לעולם הספורט והיא הצליחה להישאר רלוונטית במשך עשרות שנים.

נעלי כדורגל מסוג אדידס ידועות בנוחות ובעמידות שלהן, מה שהופך אותן לפופולריות מאוד בקרב שחקני כדורגל גדולים (לדוגמא שחקן כדורגל קטן ואנונימי, ליונאל מסי) ועוד אנשים שונים בכל העולם יכולים לרכוש העל אדידס של  יורוספורט.

דבר נוסף שמוכר וידוע על נעלי אדידס זה שהן ידועות גם בעיצובן, מה שהופך אותן למסוגננות מאוד ואטרקטיביות למראה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,