5 רעיונות לסגנון חופשה שלא חשבתם

הקיץ כבר כאן, החגים ממש לעבר הפינה ועבור לא מעט אנשים, המשמעות היא שהגיע הזמן להתחיל לתכנן את החופשה הבאה. אבל אם גם אתם מרגישים בשנים האחרונות כל החופשות שלכם נראות אותו הדבר, כנראה שהמאמר הבא הוא בשבילכם. אז גם לכם מתחשק לגוון קצת, הנה חמישה רעיונות לסגנונות חופשה שלא חשבתם עליהם.

טיול קרוואנים

הנה רעיון – במקום לשלם כסף לבית מלון או לבית הארחה, ולהגביל את עצמיכם ליעד אחד וספציפי, למה שלא תקחו את בית המלון איתכם לדרכים, ותפיקו הרבה יותר מהחופשה הבאה שלכם? בשנים האחרונות ניתן למצוא בחברות השכרת רכב שונות קרוואנים שלא מביישים שום חדר בבית מלון חמישה כוכבים, והדבר מאפשר לכם לגלות הרבה יותר מקומות ויעדים מבלי לדאוג יותר מידי לזמני נסיעה בין המלון לאטרקציה הבאה שלכם. בנוסף, את הזמן שתבלו בדרכים תוכלו לנצל למשחקי חברה וזמן גיבוש משפחתי. מתאים במיוחד ליעדים כמו ארה"ב או לנסיעה שתכלול מעבר בין גבולות באירופה.

חופשת גלישה

אם גם אתם נדבקתם בטרנד ההגלישה שסחף את ישראל בשנים האחרונות, החופשה הבאה – היא בשבילכם. חופשות גלישה הן חופשות בעלות מטרה אחת ומרכזית – לגלות חופים חדשים שמביאים עמם גלים שונים ומאתגרים שכל גולש וגולשת חייבים לנסות לפחות פעם אחת בחייהם. ברחבי העולם ישנם לא מעט יעדים שנחשבים למוקדי עלייה לרגל בכל הנוגע לגלישה, וחיפוש קצר באינטרנט יגלה לכם כמה קל למצוא חופשות גלישה שכוללות את כל מה שאתם צריכים לחופשה המושלמת.

שמורות הטבע של אפריקה

כמה פעמים מצאתם את עצמיכם נדבקים למסך בזמן שצפיתם בתכניות טבע שונות? ובכן, אם גם אתם לא יכולים להפסיק לדבר על התכנית ההיא שראיתם בערוץ דיסקברי, כנראה שהגיע הזמן לצאת לטיול בשמורות הטבע של אחת היבשות היפות בעולם. ואל דאגה –  מדובר בטיולים מאורגנים ובטוחים שיביאו אתכם קרוב לכל זירות ההתרחשות שלטבע יש להציע.

טיולים בעקבות הספרים הגדולים

יש שיגידו שלקרוא ספר טוב שווה ערך לחופשה המושלמת. אבל מה אם היינו אומרים לכם שברחבי העולם תוכלו למצוא סיורים מודרכים בעקבות הספרים האהובים עליהם? לדוגמה, בנאפולי שבאיטליה, תוכלו ללכת לטיול בעקבות "הרומנים הנפולטיניים" סדרה הספרים האהובה שכבשה את העולם. ישנם גם סיורים בעקבות סרטים, בהם תוכלו לבקר בלוקיישנים שונים מהסרטים האהובים ביותר.

תצטרפו לילדים

הילד בטרק בנאפל? הילדה בפרו? הזמן עובר ואתם מתגעגעים? אז למה שלא תצטרפו אליהם לשבוע  – שבועיים לטיול הגדול אחרי הצבא? הם ישמחו לראות אתכם, ואתם תשמחו לראות עולם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: