איך לבנות אתר תיירות באינטרנט – צעד צעד לפסגה

אז החלטת לבנות אתר תיירות לעסק הפרטי שלך ואתה כעת רוצה להבין טוב יותר איך עושים את זה נכון סביר להניח, אז ככה…

בנייה, קידום וכל המשתמע מזה שקשור לתיירות באינטרנט יכול להיות משימה שלפעמים בלתי אפשרית לאלו שלא ממש מכירים את התחום המדיה והאינטרנט, ובצדק את האמת…איש איש והמקצוע שלו.

חברת טרוולטק שנחשבת לחלוצה בתחומה בכל הקשור להתמחות בבניית אתרי תיירות באינטרנט זרקה לנו כמה טיפים בשביל שהן אם אתה סוכן נסיעות, מלונאי, בעל אטרקציה או מסעדה רוצה לבנות אתר ולקדם אותו ברשת, אז להלן מספר טיפים והמלצות שיעשו לך את החיים קלים יותר בבחירת האתר שלך והחברה שתוביל לך את הפרוייקט המדובר.

מה המטרה בבניית האתר לעסק ?

לפני שהולכים לבקש הלוואה מהבנק למטרות בניית האתר ברשת האינטרנט, חשוב מאוד להבין מה המטרות שעומדות מאחורי מהלך שכזה, דבר שיעזור לך גם רבות כאשר תלך לבקש הלוואה מהבנק בשביל להתחיל להניע תהליכים.

במידה ואתה סוכנות נסיעות קטנה או גדולה חשוב מאוד לדעת מה המטרה שלך, האם אתה סוכנות נישתית שמשווקת מוצר אחד או סל מוצרים קטן יחסית, או לחילופין סוכנות נסיעות גדולה שמשווקת מגוון גדול ורחב של מוצרי תיירות, כגון: נופשונים, טיסות לחו"ל, בתי מלון, אטרקציות, ביטוח נסיעות וכו וכו…

שלב זה יעזור לך רבות לפני שתיגש לאפיון של האתר.

תקציב כספי ואפיון האתר

התקציב הכספי הוא החלק העיקרי בעבורך, לפחות בשלב הראשוני של התהליך, חשוב מאוד שתבין ראשית כל מה התקציב שלך להניע את הגלגלים ומה המחירים הקיימים בשוק, ייתכן מאוד שהתקציב שלך לא תואם את מחירי השוק ולכן, יש צורך למצוא לך חלופה אחרת לבניית האתר.

בכל מקרה אנחנו ממליצים לעשות בירור וסקר שוק שיתן לך לקבל את האומדן הנכון והמחירים הקיימים בשוק, בשביל שתוכל לצאת לדרך ולדעת שאתה משלם את מה שצריך לחברה או הפרילנסר שיעבוד איתך.

ומה לגביי אפיון האתר אתם בטח שואלים את עצמכם..? אז ככה!

האפיון האתר הוא השלב הראשוני לפני שבכלל מתחילים לעבוד, במרבית הפעמים מנהל הפרוייקטים יאפיין אתכם את האתר וכל פרט ופרט שצריך להיות בו, בשביל שאתם תדעו מה אתם רוצים והכי חשוב מה אתם מקבלים בסופו של דבר.

שלב האפיון יכול לקחת זמן עבודה רב ויכול להיות מהיר יחסית, הכל תלוי כמובן בלוח הזמנים שלך והתעדוף של המשימה, וכמובן המקצועיות מהצד השני של מנהל הפרוייקטים שידע לתת את התשובות הנכונות והמהירות בהתאם לבקשתך.

אחרי האפיון יתחילו לבנות בעבורכם את אתר האינטרנט, חשוב שתדעו כל חברה יש לה זמנים משלה ותעדופים אחרים, תדאגו שהסכם יהיה זמני עבודה בהם תדעו פחות או יותר מתי תקבלו את המוצר המוגמר ותוכלו להתחיל לשווק ולקדם את האתר.

קידום, שיווק וניו מדיה בתיירות, זה לא משחק ילדים…

אז בניתם אתר אינטרנט, הכנסתם את כל התוכן הרלוונטי באמצעות מנהל האתר שלך, ועכשיו מה..? צריך לשווק ולקדם אותו !

אז ברוכים הבאים לחלק השני של עולם האינטרנט והתיירות שהינו הקידום והשיווק, בוא נגיד שזה כבר לא משחק ילדים, כאן הכסף האמיתי נמצא וכל טעות שלא במקום יכולה לעלות לכם הרבה, אז שימו לב וכמובן תעשו כל דבר בכובד ראש ושקלו זאת בטרם אתם עושים פעולה שיווקית כזו או אחרת.

תקציב שיווק: חשוב מאוד שתדעו מה התקציב השיווקי שלכם בחודש במדיה האינטרנט ומה אתם מצפים לקבל חזרה.

ערוצי שיווק: בדקו מהם הערוצים הרלוונטים בעבור האתר שלכם, יש הרבה ערוצי שיווק כיום, כגון: גוגל אורגני, גוגל ממומן, פייסבוק, אינסטגרם, לינדקין, טוויטר, טיק טוק ועוד רבים וטובים.

מקדם אתרים: בחירת מקדם אתרים היא משימה לא פשוטה ולכן, חשוב מאוד שתבדקו מי הוא המקדם איתו אתם הולכים לעבוד ומה הניסיון שיש לו בקידום ושיווק אתרים מקבילים לזה שאתה לפני רגע רק בנית, בקשו לראות עבודות קידום, דברו עם הלקוחות שלו על מנת שתהיו בטוחים שאתם הולכים לעבוד עם מישהו רציני וכמובן הכי חשוב עשו תיאום ציפיות מראש, לא בא לכם להתחיל לעבוד עם מקדם אתרים שתיאר את עצמו שמקדם מקצועי בתיירות, אבל ככל הנראה קידום בחיוו אתר תיירות רק על הדרך, שימו לב ובדקו גם את המקדם וגם את המחירים שהוא נותן לכם ביחס לשוק.

בחירת חברה שתוביל בעבורך את הפרוייקט + תחזוקה

בחירת חברת אינטרנט שתוביל בעבורך את הפרוייקט של בניית אתר זה חלק משמעותי ויש לא מעט אחראיות בדבר, לבטח יצא לכם כבר לשמוע על עסקים כאלו ואחרים שנפלו ורק בגלל שהאתר אינטרנט שלהם עשה בעיות ולצאת מהצרות עולה להם עשרות אלפי שקלים ולכן, הבחירה בחברה היא דבר לא פשוט וידוע מראש.

אנחנו ממליצים כמו בכל דבר לעשות סקר שוק ולהזמין את אנשי המכירות של אותה חברה אליכם בשביל לראות עם מי אתם הולכים לעבוד, כמובן שהמלצות מפה לאוזן תמיד יכול להיות דבר מעולה, בדקו בפורומים ברשת על חברות, כנסו לאתרי האינטרנט של חברות אלו ובדקו מה הם מציעים לכם ומה אתם יכולים לקבל בתקציב הכספי העומד לרשותכם.

רוצים לשאול עוד שאלות? מעניין אתכם לדעת עוד על בניית אתר תיירות באינטרנט או הקידום שלו? טרוול טק ישמחו לעזור לכם בתשובות לכל השאלות שעולות לכם בראש, היכנסו לאתר ותרגישו חופשי לשאול, אנחנו כאן: https://traveltech.co.il

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,