לאכול טוב בנווה צדק

כל מי שביקר אי פעם בנווה צדק יודע שיש בהחלט מה לראות. השכונה שנחשבה פעם לאחת השכונות היוקרתיות יותר, עוד לפני הקמתה של תל אביב רבתי, מפזרת פה ושם פיסות היסטוריות נשכחות, יצירות אמנות על קירות ואווירה של פעם. אבל סיור היסטורי הוא לא הדבר היחיד שאפשר לעשות בנווה צדק. כל תל אביבי יודע שלנווה צדק באים גם כדי לאכול. ומסעדות איכותיות לא חסרות כאן. רק צריך לדעת היכן לחפש.

קצת רקע על נווה צדק

השכונה נווה צדק נוסדה בשנת 1887, על ידי משפחות יהודיות אשר רצו לעבור מיפו הצפופה ולהתחיל בחיים חדשים ונוחים יותר. את ייסודה של השכונה חייבים רבות לאהרון שלוש, חלפן כספים וסוחר קרקעות שהיה בעד הקמת שכונה חדשה מחוץ ליפו.

גם היום ניתן לבקר באזור בית אהרון שלוש, שהוא למעשה הבית הראשון אשר הוקם בשכונה. הבית שימש בזמנו כבית מגורים לשלוש ובני משפחתו, ולאחר מותו בשנת 1920, הופעל בו בית ספר תחכמוני (ובהמשך גם בית ספר מעורב שבו למדו בנים ובנות יחד). ב-2001 נמכר הבית לידיים פרטיות, ואילו ב-2007 הוא נמכר שוב לאיש העסקים מריוס נכט, אחד המייסדים של חברת צ'ק פוינט ויושב ראש החברה.

הכירו את המסעדות של האזור

ברחבי שכונת נווה צדק פזורות מסעדות שונות המגישות מטעמים. אספנו לכם כמה מהמסעדות הבולטות שכדאי להכיר:

סוזאנה מסעדה ים תיכונית

אם אתם רוצים לשבת בחוץ, בצל העצים ולשמוע את קולות הציפורים, מסעדת סוזאנה היא המסעדה המושלמת עבורכם. כאן מגישים סוגי מאכלים רבים ומגוונים הכוללים בשרים, אוכל ים תיכוני, דגים, ארוחות בוקר ומגוון רחב של תפריטים איכותיים שיגרו את החך. תוכלו גם להישאר עד הערב כדי לשתות אלכוהול מתחת לכיפת השמיים.

מסעדת דלאל

המסעדה מתאימה לישיבה ספונטנית כמו גם לאירועים המתוכננים מראש. המסעדה כוללת פינות ישיבה נוחות ומותאמות שבהן אתם יכולים להתרווח ולהזמין כל מעדן שתבחרו. מבין המנות השונות ניתן להזכיר את קרפצ'יו פילה בקר, סשימי סלומון, ירך עוף צלויה, סנדוויץ' סטייק מינוט, פילה בקר על שיפוד ועוד.

ויקי כריסטינה

מסעדה ברוח ספרדית אשר נמצאת באזור מתחם התחנה. המסעדה מתאימה במיוחד לאירוע של חברים או לזוג רומנטי שרוצה קצת שקט לעצמו. עם יין ספרדי אמיתי ומנות כמו פילה דג ים, מיני המבורגסה (מיני המבורגר), פילה בקר המשופד על רוזמרין או קריספי קלמארי.

מסעדת בשרים NG

מסעדת NG מציעה לכם בשרים ברמה אחרת. המסעדה מתאימה לאירוח בודדים, כמו גם אירועים שנעים בין 20 ל-60 איש. כאן תוכלו לטעום ממנות מיוחדות כמו סטייקים עסיסיים, סינטה, המבורגר ספיישל, אנטריקוט, בורגר מיוחד של המסעדה ועוד.

כמו כן, עם הבשר תוכלו לטעום בירות איכותיות – בירות מהעולם או בירות ממבשלות מקומיות. וזה עוד לא הכול. כי אם אתם נמצאים באזור נווה צדק ביום ראשון הראשון לחודש, תוכלו ליהנות מארוחת ברברים. כלומר, בדומה לאבירים ולמלכים של פעם, אתם לא משתמשים בסכו"ם כדי לאכול את כל המטעמים, אלא רק בידיים.

מקום של בשר

מסעדה בשרית בנווה צדק המגישה מנות בשריות לצד יין משובח. מתאימה לפגישות עסקים, בילויים עם חברים או דייט רומנטי. מבין המנות שהיא מגישה ניתן להזכיר סינטה, אנטריקוט או סטייק בורגר, וזאת לצד תוספות מפנקות כמו גרטן תפוחי אדמה, טבעות בצל פריכות, ירקות שורש אפויים וצ'יפס הבית.

מסעדת פופינה

מסעדה מודרנית הממוקמת על רקע הנוף הציורי של שכונת נווה צדק. במסעדה זו תוכלו למצוא תפריט מגוון של מנות בשריות הכולל, בין השאר, פיצה טלה מעושן, פילה עגל צלוי, סשימי טונה, המבורגר כבד אווז, המבורגר שרימפס, עוף מושחת ועוד. במסעדה אפשר להזמין גם קייטרינג או לבוא לבילוי ספונטני, אם אתם כבר נמצאים בסביבה.

כשהקרניבורים יוצאים לחגוג

בוודאי שמתם לב לכך שכל המסעדות שהזכרנו כאן, כוללות מנות בשר משובחות. אז נכון, לצד המנות הבשריות מוגשות גם מנות לצמחונים ואף לטבעונים, אבל אם אתם כבר קרניבורים מושבעים, יש לכם הזדמנות פז לשבת במסעדת בשרים ולהזמין מנות שלא אוכלים כל יום. ודרך אגב, יש גם יתרונות לאכילת בשר. אמת, אכילה מופרזת של בשר אדום עלולה להוביל לסיכונים לחלות במחלות שונות ובסיבוכים, אך אם עושים זאת במידה, יוצאים נשכרים, שכן אכילת בשר אדום במידה תורמת לגוף.

קבלו כמה סיבות לאכול בשר אדום:

  • הבשר הוא מקור טוב לברזל, אשר לוקח חלק בהעברת החמצן לגוף. לפיכך, בשר אדום מומלץ לסובלים מאנמיה.
  • מדובר במקור טוב לויטמין B12. מחסור בוויטמין זה עלול לגרום לתופעות בלתי נעימות כמו עייפות, נשירת שיער, תחושת נימול באצבעות, חולשה או ירידה ביכולות הקוגניטיביות ובזיכרון.
  • בשר בקור הוא מקור חשוב לחלבון. כולנו צריכים לצרוך חלבונים, ובייחוד אלה מאתנו אשר עוסקים בפעילות גופנית באופן אינטנסיבי.

אז אם אתם מעוניינים לשלב בריאות עם בילוי מתאים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבקר בנווה צדק ולקפוץ למסעדת בשרים איכותית. ההנאה מובטחת.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,