לימודי אנגלית ואקסטרים בארה"ב

לימודי אנגלית בארה"ב מושכים הרבה מאוד אנשים שרוצים ליהנות משני העולמות בטיול אחד. לראות את ארה"ב על מגוון מדינותיה והאטרקציות שלה ועל הדרך – לשפר ולחזק את השליטה בשפה המדוברת ביותר בעולם. לימודי אנגלית בארה"ב מאפשרים ללמוד אנגלית ממורים דוברי השפה מלידה בהתאמה אישית, כשאתם בוחרים היכן תנחתו, באיזה סגנון תלמדו (בסיסי, אינטנסיבי או לצרכי עסקים). זהו מפגש תרבותי ושפתי מרתק ובקמפוסים השונים ברחבי ארה"ב תוכלו לפגוש אנשים מרחבי הגלובוס שכמוכם הגיעו לארה"ב לטייל וללמוד שפה.
מי שמחפש לשדרג ולהעצים עוד יותר את החוויה יוכל לגשת למסלולי לימוד שפה ייחודיים.
חובבי האדרנלין אל תעצרו את עצמכם בטיול הבא בחו"ל ! רוצים לצאת להרפתקה אמיתית?
קמפוס לימודים בשיתוף embassyces, בית ספר ידוע ללימודי שפות בחו"ל, מציגים תוכנית מיוחדת לשדרוג החופשה והפיכתה לאנרגית יותר !
מדובר בטיול לחובבי האתגרים – שילוב מנצח בין לימודי אנגלית בארה"ב בקצב האישי שלכם ולפי הרמה שלכם עם מסלול ספורטיבי לפי בחירתכם – לימודי גלישה או לימודי ריקוד או לימודי גולף.

קונספט אקטיבי למי שאוהב טיולים מאתגרים

הקונספט של לימודי שפה ולימודי ספורט הופך כל חופשה לתענוג בלתי נשכח. איך זה עובד? פשוט מאוד, היכונו לסדר יום של נופש אקטיבי. בבקרים תוכלו לפגוש אנשים מכל העולם, לשפר את כישורי השפה האנגלית אצל המורים הטובים ביותר דוברי השפה מלידה באמצעות שיטות לימוד וטכניקות יצירתיות (הקשבה למוסיקה, קריאת מגזינים, משחקי תפקידים ועוד) ואחר הצהריים לכבוש את החופים היפים בלוס אנג'לס או או סאן דייגו. למי שמעדיף לשלב לימודי אנגלית וריקודים – לימודי ריקוד בסגנונות היפ הופ או בלט מתקיימים בניו יורק ומי שחשקה נפשו לשלב לימודי אנגלית וגולף, מוזמן ללמוד גולף במגרשים הירוקים של מועדון הגולף בבפורט לודרדייל אתם אלה שבוחרים את היעד ללימודי האנגלית ואת המסלול המועדף עליכם. זה הטיול המושלם לחוויה יוצאת דופן בארה"ב !
הקורסים של לימודי אנגלית בארה"ב בשילוב פעילויות אקטיביות הינם קורסים קצרים נעים בין שבועיים – שלושה שבועות ומוצעים במגוון וריאציות ויעדים בארה"ב במהלך השנה – צרו קשר עם יועצי קמפוס לימודים כדי לברר מועדי הרשמה.
קמפוס לימודים מקבלת את שכרה ממוסדות הלימוד השונים לפיכך שירותי הייעוץ, הרישום וליווי הסטודנט אינם כרוכים בתשלום.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,