השכרת רכב באוסטריה

בין אם אתם נוסעים לאוסטריה למטרות נופש ובין אם במסגרת העבודה, עומד לרשותכם מגוון של אפשרויות בתחום השכרת הרכב. באוסטריה, כל קרן רחוב היא בבחינת אטרקציה, והדרך המהנה להגיע אליהם היא ברכב שכור. כאן תוכלו לקרוא על האפשרויות עומדות בפניכם, בבואכם להשכיר רכב באוסטריה.

אוסטריה משופעת באטרקציות – אתרי סקי, שייט בדנובה, מוזיאונים, פסטיבלים, הרים, יערות ואגמים, כל עונה והאטרקציה שלה. רק תבחרו את העונה (קיץ או חורף), את האזור (בטבע, בעיר הבירה) – והמכונית השכורה תיקח אתכם לשם. לרשותכם מבחר של מכוניות (משפחתית, ספורט, אוטומטית, ואן) ומבחר חברות (ישראליות, אירופאיות ובינלאומיות). אל תחמיצו את חוויית הנהיגה באוסטריה – כבישים מהירים, שילוט יעיל, נופים מדהימים.

מגוון האפשרויות:
אם אתם חובבי תרבות – יש שפע של מופעי מוזיקה ותיאטרון, בווינה ובזלצבורג. אם אתם חובבי סקי – יש שפע של אתרי נופש וסקי. ואם אתם חובבי אמנות – תמצאו שפע של גלריות ומוזיאונים. שלא לדבר על מסעדות. וכאשר אתם שוכרים רכב באוסטריה, הכול בהישג יד.
אוסטריה היא מדינה גדולה, 83,870 קמ"ר, עם נופים מגוונים, הרים מושלגים, נהר אדיר, והמיקום שלה במרכז אירופה מעניק לה יתרונות תרבותיים ותיירותיים. מדינות שכנות: גרמניה, שווייץ, איטליה, סלובניה, הונגריה, סלובקיה, והרפובליקה הקזחית.

באוסטריה 8 מיליון תושבים, 1.6 מיליון מתגוררים בווינה.

במשך מאות שנים הייתה וינה בירת הקיסרות האוסטרו-הונגרית שחלשה על חלק גדול מאירופה, והיא הותירה אחריה מבנים מפוארים, ארמונות ומוזיאונים, ומסורת של מוזיקה. אוסטריה היא שילוב של עבר מפואר וחיים מודרניים, שילוב של נופים מדהימים ותרבות עשירה, עיירות ציוריות ושוקולד! ושניצל! והרכב השכור מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות.
טיפים לנהגים באוסטריה
הגיל המינימלי להשכרת רכב – 21.
בחורף מומלץ לנסוע עם שרשראות שלג. שוטר יכול למנוע מכם את המשך הנסיעה אם אין לכם שרשראות שלג.
משך הטיסה לאוסטריה – כארבע שעות. מהירות בשטח בנוי – 50 קמ"ש. בכבישים ראשיים שמחוץ לעיר – 100 קמ"ש. בכביש מהיר – 130 קמ"ש. בלילה המהירות מוגבלת ל-110 קמ"ש. חובה לחגור חגורת בטיחות מלפנים ומאחור. ילדים מתחת לגיל 12 חייבים לשבת במושב האחורי. אסור לעבור נתיב כשיש פס צהוב רצוף באמצע הכביש. מותר לעקוף מימין רק כאשר הרכב שלפניך פונה שמאלה או כאשר אתה עוקף חשמלית או בכביש חד סיטרי ובו מספר נתיבים.
לשוטר מותר לתת קנס במקום עד לגובה של 36 יורו, והוא חייב להנפיק דו"ח.
בנסיעה בכביש אגרה חובה לרכוש מדבקות אגרה שיודבקו במקום בולט. ניתן לרכוש אותן בתחנות דלק, בסניפי הדואר ובחנויות טבק.
יש לתת זכות קדימה לחשמליות שחוצות את הכביש.
בערים הגדולות אפשר לחנות באזור חניה כחול וזאת למשך שעה וחצי עד שלוש שעות. ניתן לרכוש כרטיסי חניה בבנקים, בתחנות דלק ובחנויות טבק.

אם החלטתם לשכור רכב בזמן חופשה באוסטריה, מומלץ לבצע את ההשכרה אונליין, עוד לפני צאתכם מהארץ. לשם כך, שימוש במנוע השוואת מחירים מתקדם, המתעדכן אוטומטית במחירי השכרת רכב באוסטריה, בכל החברות המוכרות והאמינות, הספקות שירות לקוחות באנגלית לתיירים, יאפשר לכם למצוא את העסקה המתאימה ביותר עבורכם להשכרת רכב באוסטריה. בתהליך קצר ופשוט, מלאו את הטופס שלמטה: בשדה “ארץ” בחרו: אוסטריה, בשדה “עיר” בחרו את העיר ממנה תרצו לאסוף את הרכב ששכרתם, ובשדה “תחנה” בחרו את המקום הספציפי בעיר בו תירצו לאסוף את הרכב (למשל, שדה התעופה בו אתם נוחתים). לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם רוצים להזמין השכרת מכונית באוסטריה, לחצו על הכפתור “חפש”, וקבלו את הצעות המחיר הזולות והמתאימות ביותר עבורכם.

אפשרויות השכרה:
לצד חברות ההשכרה הידועות, יש כיום בארץ חברות תיווך שדואגות לכם כמעט לכול: מתקשרות עבורכם עם חברות ההשכרה הבינלאומיות, שפועלות בכ-50 מדינות בעולם, ובהן כ-5000 תחנות השכרה. חברות אלה מאפשרות השכרת רכב בשדות תעופה ובמרכזי הערים, יש להן שירות חירום הפועל 24 שעות ביממה, צי רכב חדש ושירות יעיל ואדיב.
החברות הללו מתמחות בהתאמת סוג הרכב לצרכי הלקוח – מכונית משפחתית, מכונית מנהלים, מכונית אוטומטית או ואן, וחוסכות לו את כל הסידורים הנלווים.
מחירים
מחיר השכרת רכב באוסטריה נע בין 121 שח בווינה (חברת travel jigsaw 180-9212418) לבין 45 יורו ליום בווינה (חברת וואלה טורס 03-7777200).
ויש אתר שיעזור לכם להשוות מחירים בין החברות: yes, please  . טלפון:  5959 *.

השכרת רכב באוסטריה היא חוויה. כל קרן רחוב היא בבחינת אטרקציה. אוסטריה משופעת באטרקציות מכל הסוגים, והדרך המהנה להגיע אליהם היא ברכב שכור.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,