שייט רומנטי לקריביים

הפלגה בספינת נופש היא דרך נפלאה להחזיר את הרומנטיקה לחייכם, ועל אחת כמה וכמה שיט רומנטי לאיים הקריביים. השיט כולל את כל התענוגות והפינוקים שאתם יכולים לעלות על דעתכם, החל מאירוח מלא במלון צף ברמה של חמישה כוכבים, חדרים מאובזרים ושירות חדרים צמוד, ועד לבריכות שחייה, ספא מפנק, בתי קפה ומסעדות איכותיות. צרפו לאלו ים כחול וצלול, איים טרופיים וחופים זהובים שכמו יצאו מתוך תמונת מגאזין, ותוכלו כבר לחוש את מעיין הנעורים מפעפע מתוככם, גם אם אינכם בני עשרים ואחת.

חופשה רומנטית אולטימטיבית בקריביים

האיים הקריביים ידועים גם בכינויים איי הודו המערבית, ומהווים את אחד מאתרי הנופש היפים, האקזוטיים והמבוקשים בעולם. האיים ממוקמים מדרום לארצות הברית אשר ממנה יוצאות ההפלגות, וכוללים אלפי איים שונים זה מזה באופיים ואף בשפה המדוברת בם. חלק מן האיים הפכו ליעדי תיירות מפותחים, אטרקטיביים והומים, אך ברובם נשארו כפי שהטבע ברא אותם, כלומר מזג אוויר אידיאלי חמים ונעים, חופים לבנים, עצי דקל ציורים וים צלול ושקוף בגווני ירוק ותכלת. לצד אלו נמצאות בקתות נופש, מסעדות מעולות, ספורט אתגרי ימי ואתרי צלילה מרהיבים, ההופכים את האיים הקריביים למקום מושלם לחופשה רומנטית.

כיום מוצע מגוון גדול דילים של הפלגות נופש לאיים הקריביים, המתאימים עבור כל סוגי החופשה הרומנטית, בין אם מדובר בטעימה קצרצרה בת יומיים או במסלולים ארוכים של שבועיים ויותר, כאשר לכל מסלול אופי ייחודי לו. עם זאת, כדאי לדעת שקרוז ממוצע אורך כשבוע ימים וכולל עצירה בחמישה נמלים לכל היותר ושלושה ימים בים. האיים הקריביים מחולקים לשלושה מסלולי שייט עיקריים: המערביים, המזרחיים והדרומיים, לכן מומלץ לברר מראש מהם יעדי השייט ולבחור בהפלגה המספקת יעדים המתאימים לכם.

שייט תענוגות יוקרתי ומיוחד לקריביים

האתרים הרומנטיים והמרהיבים שיש לקריביים להציע, משתלבים היטב בחוויית השייט בספינת תענוגות ייחודית. למעשה מדובר במלונות יוקרה המהווים מעין קלאב ענקי המכיל מספר מפלסים, בריכות שחייה, מתקני ספורט, מכוני כושר, קזינו, מועדוני לילה, אולם החלקה על הקרח, וכן אולמות קולנוע ותיאטרון המציעים מגוון רחב של מופעים מסביב לשעון. בנוסף לכך משובצות הטיילות הארוכות במסעדות איכותיות, בתי קפה, בארים וחנויות. השילוב של ספינות יוקרה מפנקות עם קסם הקריביים מהווה הבטחה לחופשת שייט רומנטי ייחודית ובלתי נשכחת, ובזכות התחרות הרבה שבין חברות הספנות ניתן למצוא דילים מצוינים במחירים אטרקטיביים. לכן מומלץ להשוות מחירים לפני שאתם בוחרים בדיל הנכון עבורכם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,