הפלגות נופש לספרד

ספרד היא בין המדינות המרתקות ביותר באירופה. ככזו, מציעה ספרד למבקרים בה מבחר של אטרקציות נהדרות ונופים מרהיבים. במקום להגיע אליה בטיסה, אפשר גם לצאת אל ספרד במסגרת הפלגת נופש, המגיעה אל אתרים מיוחדים במינם ומאפשרת לנופשים ליהנות מחופשה קצת אחרת. ברצלונה ופלמה דה מיורקה הן היעדים הפופולאריים ביותר, בהם ניתן לעצור ומומלץ לבלות בכל אחד מהם כמה ימים.

אטרקציות בברצלונה

בין אם בשל קניית יאכטה חדשה או הצטרפות אל הפלגת נופש, היוצאת אל ספרד ואתריה השונים, ביקור בברצלונה הוא בגדר חובה. העיר נחשבת לאחת הערים היפות ביותר באירופה ובין הפופולאריות שבהן. היא מציעה שפע של מוזיאונים נהדרים, מבנים ארכיטקטוניים מיוחדים במינם וגם תרבות ספרדית צבעונית ומרתקת. אחת האטרקציות המעניינות של ברצלונה היא הקתדרלה המרהיבה – סגרדה פמיליה, אותה תכנן אנטוניו גאודי, האדריכל המפורסם האחראי על תכנונם של מבנים נוספים בעיר. בנייתה של הקתדרלה החלה בשנת 1883 ונמשכת עד היום. יש בה שמונה מגדלים גבוהים וחזיתות מרשימות.

אטרקציה נוספת מעניינת בברצלונה, שגם בה אפשר לבקר במסגרת הפלגת הנופש לספרד, הוא פארק גואל הענק, שגם הוא אחת מיצירותיו של גאודי ואטרקציה ידועה בעיר. הפארק שנבנה בתחילת המאה ה – 20 מושך אליו מבקרים רבים וכולל שפע של נקודות קסומות ויפהפיות. יש בו יצירות אמנות שונות, פסלים מרהיבים ואינספור של פינות חמד. אפשר למצוא בו כמובן גם מרחבי דשא גדולים ומקומות רבים בהם ניתן לעצור ולנוח מעט. מקום נוסף, שגם בו כדאי לעצור הן שדרות הרמבלה הידועות, הכוללת במתחמן כמה מהאטראקציות הידועות של ברצלונה. כמו, למשל, כיכר קטלוניה הגדולה, הנחשבת לאחת המרכזיות בעיר וכמו מוזיאון פיקאסו המיוחד. גם שוק בוקריה, שוק אוכל גדול ומפורסם נמצא שם והוא הזדמנות להכיר את מיטב המאכלים המקומיים.

אטרקציות בפלמה דה מיורקה ובערים השכנות

מרבית הפלגות הנופש, היוצאות לכיוון ספרד עוצרות גם בפלמה דה מיורקה, בירתם של האיים הבאלאריים, הממוקמים מול חופי ספרד. היא נחשבת ליעד תיירותי פופולארי מאד ומציעה חופים נהדרים, נופים מקסימים ואווירה של חופש אמיתי. ביקור בפלמה דה מיורקה, הממוקמת באי מיורקה, כולל עצירה בקתדרלה המפורסמת שלה – לה סאו, הנמצאת אל מול הים ומעוצבת בסגנון גותי. גם העיר העתיקה שלה היא יעד מומלץ לביקור ואחת הנקודות המעניינות שבה. יש בה מבנים עוד מתקופת ימי הביניים וסמטאות ציוריות נהדרות. אפשר למצוא בה את הפסאו דל בורן, שדרות הדומות לשדרות הרמבלה המפורסמות של ברצלונה. גם הכיכר המרכזית של פלמה דה מיורקה היא יעד שאסור לפספס, ויש בה מבחר של בתי קפה נהדרים, מסעדות טובות וגם חנויות.

לא רחוק ממנה, ישנן ערים נוספות, המומלצות גם הן לביקור. כמו, עיירת הנופש סולייר, הממוקמת בחלקו המערבי של האי מיורקה, ומציעה מבנים עתיקים, מטעי זיתים רבים, כיכרות נהדרות וגם נמל ציורי. העיר אלקודיה היא יעד נוסף, הכולל מבנים עוד מהמאה ה – 14. כך או כך, האפשרויות רבות ומגוונות והן הזדמנות ליהנות ממדינה מקסימה ומחופשה בלתי רגילה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,