הפלגות נופש באירופה

בעולם התיירות, הפלגות נופש באירופה הינו הטרנד הפופולרי והנפוץ ביותר בעולם. אם מדברים במספרים, משנת 2015 ועד שנת 2019 כמות הנוסעים שבחרו בקרוז באירופה עלתה מ-3 מיליון אנשים. נוסעים אלו בוחרים שנה מדי שנה הפלגה על מנת לבלות את חופשה שלהם, באביב או בקיץ. כיום, ישראלים רבים גם בוחרים בחופשה זו מכוון שהפלגה בעלת יתרונות רבים. אפשר ליצור בקלות חופשה הכוללת גם הפלגה חלומית היוצאת ממדינה מאירופה וטיולים בערים שונים.

על מנת להבין את תופעה זו, נברר במאמר אלו יתרונות קיימות עבור הפלגות נופש באירופה.

היתרונות הרבים של הפלגות נופש באירופה

הפלגות נופש באירופה מאפשרות לשלב חופשה הכוללת רגעים של רוגע ומנוחה ליד בריכה, וטיולים בערים קסומים מאירופה ובמחיר משתלם. לכן, ישנם יותר ויותר ישראלים הבוחרים בקרוז. בנוסף, הפלגות נופש באירופה כוללות יתרונות רבות אשר ניתן להסביר ולפרט:

  • ראשית, אנשים הבוחרים בהפלגה נופש באירופה זוכים לתנאים של מלון חמישה כוכבים וזו למשך כל החופשה. בהפלגה אין צורך לסחוב מזווגות או לחכות שעות רבות בשדי תעופה, לנסוע עד בית המלון או לחכות להירשם בקבלה. המלון שלכם מעניק את כל השירותים ופעילויות האיכותיים ויוקרתיים ביותר, ובזמן שאתם נהנים, הוא מוביל אתכם ליעדים שונים באירופה. בנוסף, הפלגות אלו לרוב כוללים הכול ומאפשרים לחוות חופשה בתנאים הטובים ביותר. מחיר ההפלגה כולל גם ארוחות במהלך היום, בידור בערב, בריכה, קזינו, חדר הרצאות, ספרייה ועוד. הנוסעים נהנים מאיכות גבוהה, ממגוון קולינרי וכל שירות אשר הינם הצטרכו במהלך ההפלגה.

  • שנית, חופשת השייט מאפשרת להגיע ליעדים המפורסמים ופופולריים ביותר לאורך של הים התיכון ועל חופי הים הבלתי בתנאים מאוד נוחים. בין ההפלגות הפופולריות ביותר, הנכם יכולים לבחור בלצאת מנמלים איטליה, בעיר ונציה, רומא, גנואה ועוד. עם זאת, יש אפשרות גם לצאת מערים שונים מצרפת, כגון, מרסיי או ניס או לצאת מעיר ברצלונה שבספרד. כל היעדים האלו מעניקים נופים וחופים בלתי נשכחים, מרכזי קניות גדולים במיוחד, בילויים, מסעדות מקוריים ועוד הרבה הפתעות.

  • חוץ מההפלגות המוכרות ביותר היוצאות מצרפת, ספרד או איטליה, קיים קרוז מסקרן ביותר של הפלגות בים הבלטי. הפלגה זו יוצאת מנמל אמסטרדם, קופנהגן או המבורג. כמובן שקיימים מסלולים אחרים סביב איסלנד, איים הקרביים או איסלנד.

רוב ההפלגות נמשכות כשבוע ימים, אך יש אפשרות לערוך את זמן השייט וליהנות מחופשה עד 15 ימים.

מדוע כדאי לבחור בהפלגת נופש באירופה ?

כאשר הקיץ מגיע, רבים מחפשים את החופשה המושלמת עבורם. לאחר שנה של עבודה קשה, של שיגרה, ימים קרים וגשומים, אנו זקוקים למנוחה וחופשה. עם זאת, לא תמיד פשוט לבחור את החופשה הטובה ביותר. האם לבחור בחופשת הכוללת בריכה ומלון ומספקת את הרוגע והשקט ? או לנסוע ליעד מסוים בעולם כדי להכיר את המקום ולטייל בו?

קרוזים באירופה מעניקים עבורכם את האפשרות לשוטט במספר יעדים, לטייל, להכיר מקומות ותרבויות חדשים בזמן קצר. מלבד החוויה זו, הנכם נהנים מאוניה המספקת את שירותים ופעילויות של מלון חמישה כוכבים. זהו השילוב המושלם עבור כל חופשה, גם לטיולים וגם לחופשת בטן גב. כך, לא תצטרכו להחליט איזו סוג חופשה להזמין לקיץ. בחירה זו מתאימה עבור כל אחד. בנוסף, אתם לא צריכים לדאוג למצוא בתי מלון.

בין אם תבחרו שייט היוצאת מברצלונה או מעיר האחרת מאירופה, אתם יכולים להיות בטוחים שלא תשכחו את חופשה זו. הפלגות נופש באירופה מעניקה את כל מה שנוסע מחפש עבור החופשה שלו.

הפלגה נעימה !

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,