יוגה בטבע במחיר שווה לכל נפש וכיס

דרושים סוכני נסיעות

אם אתם מחפשים לעשות יוגה בחיק הטבע אבל חוששים מהמחיר כדאי שתמשיכו לקרוא. מיד נספר לכם על המקום המופלא שבו ניתן לעשות יוגה בלי לפשוט רגל, יד וכיס.

אז אם אתם בעניין – הדקו חגורות כי אנחנו ממריאים לחופשות יוגה בחו"ל שהן מסע פיזי, נפשי ורוחני שכולו הנאה אחת גדולה.

השנה אנו פותחים בליין חדש, לואו קוסט, במחיר שווה לכל כיס – הכולל: טיסות, לינה, העברות וכמובן כל שיעורי היוגה. המחירים לחופשה כזאת מתחילים ב 3000₪ ולא עולים מעל 3500₪ ומאפשרים לכולם לטייל ולתרגל בסדנת יוגה בחו"ל.

המקום בו כל זה מתרחש הוא צ'יראלי בטורקיה.

למה יוגה?

יוגה היא אימון גופני שנועד לחזק את הבריאות באמצעות איחוד בין המודעות העצמית והרוחנית, איזון בין הגוף והנפש והגעה להכרה עצמית שמאפשרת להתמודד עם קשיים אישיים, פיזיים ונפשיים כאחד.

למרות שמדובר בפילוסופיה שמקורה במזרח הרחוק, היוגה כבשה את העולם וכיום המקום הטוב ביותר לתרגל יוגה הוא צ'יראלי שבטורקיה, הן יוגה ברוח איינגר והן יוגה בסגנון אשטנגה.

איינגר יוגה מאופיינת בביצוע מדויק של תנוחות היוגה תוך העזרות באביזרים מסיבה אחת – יש בפרפקציוניזם הזה כדי לתרום לגוף מבחינה רפואית ופיזית. בין חסידי השיטה מלכת בלגיה ואפילו הכנר הידוע יהודי מנוחין.

הוא טען שממציא השיטה איינגר היה המורה הטוב ביותר שלו לכינור. ואגב, השיטה נקראת ע"ש ב.ק.ס איינגר שהמציא את היוגה תרפיה, שיטה שמאפשרת לתרגל יוגה בהצלחה כמעט בכל מצב פיזי, בריאותי ורפואי.

אשטנגה יוגה היא סדרות קבועות של ויניאסות (רצפי תנוחות) – מה שגורם לה להיחשב  לאנרגטית יותר מאשר יוגה בסגנון איינגר. למשל, באשטנגה יוגה נכלל סגנון מייסור שהוא תרגול יוגה ברצף ללא הנחיה – תרגול שנחשב לקשה מבחינה פיזית ונפשית כאחד.

למה צ'יראלי?

צי'ראלי הוא אמנם חוף קסום במחוז אנטליה בטורקיה, אבל ברגע שתגיעו לשם (למשל במסגרת חופשת יוגה בצ'יראלי – טורקיה) תרגישו לפחות כמו בדרום אמריקה או במזרח הרחוק – מה שהופך את המקום לאידיאלי לתרגול יוגה.

חשוב לציין שהחוף נחשב לשמורת טבע הודות לצבי הים שמגיעים אליו להטיל את ביציהם, כך שאתם צפויים ליהנות מטבע טבעי, פראי, בתולי ובעיקר נקי.

למרות שמדובר במקום שלא רבים מכירים (ואפשר להבין למה – זו רצועת חוף מבודדת באורך קילומטרים ספורים) הוא ממש לא שוקט על שמריו. למשל, בחוף יש מלון משפחתי (19 חדרים בלבד) מאובזר ובו אולם חדש שאידיאלי לתרגול יוגה מסוגים שונים.

חדרי המלון שופצו לאחרונה והם מצוידים במיזוג אוויר, בשירותים צמודים ובמרפסת שמשקיפה לגינת המלון הקסומה. באזור יש חנויות, דוכנים, מסעדות וברים כך שחווית היוגה שלכם צפויה להיות שלמה ומושלמת.

אז אם אתם חושבים על חופשות יוגה בחו"ל בפסח או בשבועות או בחג סוכות, ובמחיר שפוי והגיוני – הצטרפו אלינו ולא תצטערו.

מחכים לכם – יוגה טרוולס.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,