שרשראות שלג לנהיגה חורפית ומושלגת

אם החלטתם לשכור רכב בחו"ל בתקופת החורף המושלגת, סביר להניח שאחד הפריטים החשובים ביותר שישמשו אתכם במהלך החופשה הם שרשראות שלג. רוצים לדעת איך להרכיב שרשראות שלג? איך להזמין את שירותי שרשראות השלג בצורה הטובה ביותר שיתאימו במיוחד עבור הרכב אותו תשכרו? ומאיפה בכלל מתחילים? הגעתם למקום הנכון!

מה זה שרשראות שלג ?

שרשראות שלג הינן שרשראות ברזל עבות במיוחד שמורכבות על צמיגי המכונית בכדי לספק אחיזה טובה יותר לגלגלי הרכב בעת נסיעה על שלג או קרח. אצל מרבית תושבי אירופה שברשותם כלי רכב, במדינות שרגילות לימי חורף מושלגים במיוחד, תמצאו תמיד בתא המטען של הרכב שרשראות שלג. את השרשראות מחברים לגלגלי המכונית, כאשר בפועל האפשרות להרכיב את השרשראות ולהוריד אותן כאשר השלג מפשיר, היא פשוטה יחסית וקלה ולא דורשת מיומנות מיוחדת. לכל סוג רכב וכל סוג גלגל ישנן שרשראות שלג ספציפיות המתאימות לו, את התאמת השרשראות מבצעת בפועל חברת השכרת הרכב שמחתימה את הלקוח עליהן, בעת לקיחת הרכב מתחנת ההשכרה.

כדי לאתר השכרת רכב בחו"ל המחירים הכי זולים, מומלץ להשתמש המנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל:

מנוע חיפוש למחירי השכרת רכב בעולם

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

החוק בנוגע להרכבה ונהיגה עם שרשראות שלג בעולם

החוק בנוגע להרכבת שרשראות שלג על רכב שכור משתנה בין מדינה למדינה, כאשר האחריות משתנה בהתאם לכללי הנהיגה באותה מדינה בה הרכב נמצא, כך שבמידה וביצעתם השכרת רכב ברומניה ועברת להונגריה, החוקים בעניין שרשראות שלג הם על פי החוק ההונגרי. ישנן מדינות בעולם שהרכבת שרשראות שלג היא חובה בכל תקופת החורף, ממש כמו שאצלנו החובה היא לנסוע עם אורות דולקים בכבישים בין עירוניים בחודשי החורף.

עלויות שרשראות שלג בהשכרת רכב

במרבית המקרים כאשר תשכרו רכב בחו"ל חלק מהעסקה תכלול בתוכה גם את שרשראות השלג, אף על פי שישנן מדינות שעלות השכרת שרשראות שלג כרוכה בתוספת תשלום של 5 אירו בממוצע ליום. במידה ואתם מתגוררים במדינה חורפית במיוחד וברשותכם רכב, מומלץ לשקול רכישת שרשראות שלג בשביל להיות בטוחים שאתם מוגנים בפני נסיעה בשלג ובקרח בכל ימות השנה.

הגבלות בנהיגה עם שרשראות שלג

ישנם מספר הגבלות שחשוב לשים אליהם לב במהלך הנהיגה עם שרשראות שלג, כגון:

  • הנהיגה עם שרשראות שלג במרבית המדינות בעולם מוגבלת עד מהירות של 50 קמ"ש.
  • הנהיגה עם שרשראות שלג על כביש יבש לאורך זמן אסורה בגלל הסיכון לשאר הנהגים על הכביש, בטיחות ותקינות הרכב.
  • נהיגה עם שרשראות שלג מחייבת בדיקה מקדימה של תקינות השרשראות ואחיזה נכונה על הגלגל, בשביל לא להגיע לתקלות מסויימות בזמן הנהיגה.

הרכבת שרשראות שלג על גלגלי הרכב

את הרכבת שרשראות השלג ניתן לבצע במספר דרכים, האפשרות הראשונה, במידה ואתם יודעים שאתם לא הולכים להסיר את השרשראות בתקופת השכרת הרכב, היא לדאוג שנציגי השירות של סניף ההשכרה ירכיבו לכם אותן וכך תהין שקטים ובטוחים שאתם יכולים לנהוג בראש שקט. כמובן שהאפשרות הזו רלוונטית אך ורק לאלו הנוסעים באזורים מושלגים בלבד, שאין בהם כבישים ללא שלג, כמו באתרי סקי לדוגמא, האופציה השנייה להרכיב את שרשראות השלג היא בעזרת הדרכה מקדימה, שאותה ניתן לקבל בסניפי השכרת הרכב בה תשכרו את הרכב.

במרבית הפעמים תוכלו למצוא בתוך הרכב השכור הוראות הדרכה להרכבת שרשראות שלג בצורה נכונה ותקינה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,