שוכר רכב בתקופת חורף ושלג בחו"ל? קרא כאן על הציוד הנדרש לרכב השכור

נסיעה ברכב שכור בחו"ל היא הרפתקאה בפני עצמה, אבל נסיעה ברכב שכור בתנאי חורף ושלג מחייבת אתכם הנהגים ואת חברת השכרת הרכב למתן ציוד לנהיגה בתנאי שלג לביטחון האישי שלכם, כדי שתחזרו בריאים ושלמים מהטיול בחו"ל. נהיגה בחורף ללא ציוד חורף שלא על פי חוקי המדינה בה אתם נוהגים יכולה להגיע למצבים לא נעימים  כמו קנסות, שלילת רשיון הנהיגה בחו"ל והורדת הרכב מהכביש באופן מיידי.

אבל לפני ההמלצות שלנו לציוד חורף שאתם מוכרחים שיהיה ברכב השכור, זכרו כמה טיפים חשובים:

בדקו עם ספק השכרת הרכב או אם סוכן הנסיעות בעת הזמנת הרכב השכור, מה כלול במחיר ועל מה אתם נדרשים לשלם תוספת כספית?

ישנן מדינות בעולם שמתן ציוד חורף לרכב השכור כלול במחיר ולפעמים חברות השכרת הרכב מחליטות לפנק אתכם במבצעים והנחות אטרקטיביות של הציוד הנוסף שנדרש לנהיגה בתנאי חורף ושלג בחופשה ובטיול בחו"ל.

כדי לאתר את המחיר המשתלם ביותר על השכרת רכב בחורף – או בכל עונה אחרת – מומלץ להשתמש במנוע החיפוש להשוואת מחירי רכבים שכורים בעולם. בשדה "ארץ" בחרו את המדינה בה תרצו לשכור את הרכב, בשדה "עיר" את העיר בה תאספו את הרכב השכור ובשדה "תחנה" יש לבחור את המיקום הספציפי מתוך רשימת המקומות בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב (למשל, שדה התעופה בו אתם נוחתים). בסוף התהליך, מלאו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להשכיר רכב, ולחצו "חפש". המנוע יפנה אתכם לדף השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שנחשבות אמינות ומוכרות, ומספקות שירות לקוחות באנגלית לתיירים, במדינה בה אתם מעוניינים, ולכם לא נותר אלא לבחור בין מגוון רחב של סוגי מכוניות ולהזמין אונליין.

צמיגי חורף

השכרת רכב בחו"ל בתקופת חורף, מחייבת את חברות ההשכרה במדינות מסוימות להשכיר לכם את הרכב עם גלגלי חורף, כמו בשוויץ לדוגמא, או אוסטריה ואזורי הסקי שבגרמניה ופולין. צמיגי חורף עשויים מתרכובת גומי מיוחדת וכוללים חריצים עמוקים יותר מצמיגי רכב סטנדרטיים עם יכולת ספיגה והסתגלות לתנאי כבישים רטובים, מומלץ לבדוק בעת הזמנת הרכב אם קבלת צמיגי חורף הינה בתוספת תשלום.

שרשראות שלג

נסיעה על כביש עם שלג יכולה להיות חוויה לא הכי נעימה וכדי שתעברו את הנסיעה הזו בבטחה, הזמינו שרשראות שלג לצמיגי הרכב. שרשראות שלג הוא התקן חיצוני שמורכב על גלגלי המכונית, הן מגדילות את שטח הרדיוס של הגלגל וכך נוצרת אחיזה ויציבות טובה יותר של הרכב על הכביש. וודאו בלקיחת השרשראות שהם מתאימות לגלגלי המכונית בה אתם הולכים לבלות את הדרכים בטיול בחו"ל, והכי חשוב – שקיבלתם הסבר מנציג תחנת השכרת רכב על אופן ההרכבה והפירוק של השרשראות.

גגון סקי

אם אתם טסים לחופשת סקי בחו"ל ואתם שוכרים רכב, מומלץ שתזמינו גגון לרכב אם אתם רוצים שיהיה לכם מקום לכל הציוד סקי שלכם במהלך הנסיעה לאתרים המושלגים. הגגון שניתן בדרך כלל על ידי חברות השכרת הרכב, מיועד בעיקר למגלשיים בכל הגדלים ולא מתאים לסנואו בורד שמצריך גגון מיוחד.

כשאתם נוסעים לחופשת סקי בחו"ל יכול להיות שתצטרכו רכב גדול יותר מהרכבים הסטנדרטים שקיימים, וכמובן שזה תלוי בכמות האנשים שנוסעים ברכב אותו שכרתם מחברת השכרת רכב בחו"ל, ובכמות הציוד שהבאתם מהארץ. יש קבוצות רכבים שהדגמים המייצגים שלהם הם רכבי ג'יפ 4 על 4 ורכבי שטח המותאמים לנהיגה בתנאי שטח הרריים שיכולים לתת את הפתרון האידאלי לאכסון ציוד הסקי בצורה הטובה ביותר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

3 תגובות

  1. תבדקו עם הסוכן נסיעות לפני שאתם מזמינים את הרכב כמה עולה לכם הציוד הנוסף? ואם יש אפשרות למנוע את התשלום הנוסף במעמד קבלת הרכב בחו"ל!

  2. תודה רבה הכתבה מאד עזרה לי להחליט עם מי שווה יותר להזמין רכב לחול לחורף יש חברות שנתנות ללא תוספת רבה את הציוד הנדרש כגון צמיגים שרשרות וגגון סקי אחלה כתבה תודה רבה