טיסות לניו יורק – הדרך לנגוס בתפוח הגדול

אח, ניו יורק, ניו יורק. העיר הגדולה עם האורות המנצנצים והשפע שאינו נגמר, עם המסעדות הנפלאות והבייגל שלא נגמר לעולם, העיר עם המופעים, המועדונים והמוניות הצהובות – העיר שכולנו רוצים לבקר בה עוד ועוד, ולא בכדי זכתה בתואר "העיר שאינה ישנה לעולם". אין זה מפליא אם כן, כי טיסות לניו יורק ממשיכות להיות מלאות ועמוסות בכל ימות השנה, וכי אין עוד עיר בעולם הזוכה לכזו כמות של תיירים מדי שנה.

מה כדאי לדעת על טיסות לניו יורק?

האמת שקל יחסית למצוא טיסות לניו יורק היות וחברות רבות טסות לשם באופן סדיר. רבים מגיעים לתפוח הגדול מטעמי בילוי או עבודה, לימודים או ביקור חברים – וכולם יכולים להגיע אל אחד משלושת נמלי התעופה המצויים בעיר – JFK, נמל התעופה הגדול והשוקק ביותר בעולם, ניוארק, הממוקם בניו ג'רזי ולה גווארדיה, המשמש בעיקר לטיסות פנים. למחפשי טיסות לניו יורק במחירים זולים יותר, עדיף לחפש חברות הנוחתות בניוארק, שם המחירים נמוכים יותר. בכל אופן, מכל שדות התעופה ניתן להגיע לעיר בתוך זמן קצר אם באמצעות המוניות הצהובות או רכבות.

טיסות לניו יורק אורכות כ-11 וחצי שעות כשהן ישירות וללא עצירת ביניים. טיסות אלה קרויות טראנס אטלנטיות, והן לרוב נעשות במטוסים החדישים והיוקרתיים ביותר (הכוללים מסכי מגע אישיים לנוסעים, שירותי בידור מתקדמים ושפע אפשרויות לארוחות וכיבוד).

כל הדרכים להזמין טיסות לניו יורק

ישנן מספר דרכים להזמנת טיסות לניו יורק – דרך חברות התעופה, דרך סוכני נסיעות או דרך אתרי אינטרנט וכל הדרכים טובות. ההמלצה הטובה ביותר טרם הזמנת טיסות לניו יורק היא לחפש מבצעים והנחות, על מנת למצוא את הטיסה המתאימה ביותר לצרכיכם – הן מבחינת המחיר, מועד הטיסה (טיסת בוקר או טיסת לילה) כמו גם עצירות ביניים בדרך – חשוב לדעת לדוגמא, כי בעוד חברת אל על מפעילה טיסות לניו יורק באופן ישיר, הרי שחברות זרות תעשינה בדרך כלל תחנת ביניים בארץ האם שלהן (לדוגמא, טיסות לניו יורק בלופטהנזה יכללו מספר שעות לעצירת ביניים בפרנקפורט, בעוד טיסות לניו יורק עם אייר פראנס יגרמו לנוסעים להעביר כמה שעות בשדה התעופה של פריז).

זכרו, כי הזמנות טיסות לניו יורק דרך אתרי אינטרנט של חברות התעופה וחברות הנסיעות הן זולות יותר מאשר הזמנה בחברת התעופה עצמה או דרך סוכני נסיעות טלפוניים. זאת ועוד – מרבית החברות מעדיפות כי נוסעיהן יזמינו טיסות לניו יורק דרך אתרי האינטרנט שלהן, לפיכך מציעות מחירים נמוכים יותר ותנאים טובים יותר למשתמשי האתר. כדאי לנצל את העובדה הזו, על מנת להשיג טיסות לניו יורק במחירים הנוחים והמשתלמים ביותר.

ומה לגבי טיסות של הרגע האחרון וטיסות צ'רטר?

עם זאת, חשוב לדעת כי בשל הביקוש הרב, קשה מאוד למצוא טיסות לניו יורק של הרגע האחרון בהוזלות משמעותיות (יותר נכון לומר שקשה למצוא מקום באותן טיסות לניו יורק של הרגע האחרון – אלה מתמלאות במהירות). עם זאת, מחוץ לעונות התיירות הבוערות (בחורף לדוגמא), קל למצוא טיסות לניו יורק הזולות באופן משמעותי ממחירן בקיץ (אפילו בחצי המחיר, אם לא פחות מזה).

ומה לגבי טיסות צ'רטר לניו יורק ? מספר חברות מפעילות טיסות צ'רטר לניו יורק, בעיקר בעונות התיירות הבוערות ביותר (הקיץ ועונת החגים). מחירן של טיסות אלה הוא נמוך משמעותית, לעומת טיסות סדירות מה גם שבניגוד לטיסות צ'רטר אחרות, הן סובלות פחות מאיחורים ושינויים של הרגע האחרון בטיסה. לנוסעים לניו יורק, כדאי לבדוק את האפשרות, ועם זאת לזכור כי לעיתים עדיפה בכל זאת טיסה סדירה על שלל יתרונותיה. נסיעה טובה!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: