חרמון עם הילדים

אתר החרמון, מהווה את אחד היעדים הכי מבוקשים, במהלך תקופת החורף. עבור שלל ההורים שמעוניינים לקחת את הילדים לחופשה לבנה, בהרי החרמון הצפוניים. לרוב מדובר בילדים, שאף פעם לא ראו שלג, לכן מדובר בחופשה מאוד מרגשת ומלהיבה עבורם. בחרמון הילדים יכולים ליהנות מאינספור אטרקציות, במסלולים יעודים בטוחים, עם ציוד מגן ואפילו ליהנות מי שיעורים עם מדריכי סקי מוסמכים.

אטרקציות של שלג בחרמון

באתר חרמון, תוכלו ליהנות מאינספור אטרקציות, תתפלאו לא רק מסקי. באתר תוכלו ליהנות מאינספור מסלולי סקי מתוחזקים, אשר מגיעים לאורך של חמישים קילומטרים. מסלולי הסקי מתאימים לכל הרמות כאשר המסלולים השחורים, הנחשבים למסלולים הקשים, מותאמים עבור המנוסים מבינינו ואוהבי האדרנלין. המסלולים האדומים, נחשבים גם הם לקשים, אך פחות מסוכנים מהשחורים, לכן גם הם מתאימים למנוסים. ומי שעדיין לא התנסה בסקי ומי שמרגיש שהוא עדיין לא הגיע לרמה של המומחים לסקי, יכול ליהנות מהמסלולים הכחולים, המהווים את המסלולים הקלים בחרמון. אם אתם עדיין לא התנסיתם בסקי וזו הפעם הראשונה שלכם ושל הילדים בחרמון, תוכלו ליהנות משיעורי סקי או סנובורד, במסלולים המיועדים לכך, הניתנים בתשלום כמובן. מלבד אטרקציית הסקי והסנובורד, תוכלו ליהנות עם הילדים בחרמון מנסיעת אקסטרים, מלאה באדרנלין ונופים מרהיבים, על מזחלות במסלול המותאם במיוחד עבורן. כמובן שתמיד תוכלו להביא מהבית ארגזים מפלסטיק דמויי מזחלות, על מנת לחסוך בכסף. אם אתם רוצים ליהנות עם הילדים מי אטרקציה פחות מאיימת, תוכלו לקחת אותם לנסיעה ברכבל, שם תוכלו ליהנות מנופים עוצרי נשימה. אם אתם מגיעים לחרמון מאזור המרכז ודרומה, צימר או מלון בצפון הן אופציות מומלצות, רק קחו בחשבון שהמלונות והצימרים באזור החרמון, יעלו הון תועפות משום שזו העונה המבוקשת.

המלצות להורים המודאגים

אם זה הטיול הראשון שלכם, עם הילדים בחרמון חשוב שתשימו לב למספר דגשים. ראשית, תשתדלו להלביש את הילדים בבגדים חמים עם צעיף וכובע צמר, על מנת שלא יסבלו מקור. כדאי לקחת בחשבון שבמהלך הסקי, הילדים יתחממו לכן רצוי, להלביש אותם בשכבות ובגדים תרמיים נושמים. שימו לב שהשלג מחליק, לכן כדאי שתשמרו על הילדים בארבע עיניים. מתי שאתם משכירים ציוד סקי לילדים, תבחנו אם הוא אכן תואם את מידתם, על מנת למנוע את הסיכון להחלקה. כמובן רצוי להשכיר ציוד מלא הכולל גם ביגוד מגן וקסדה, על מנת להגן על הילדים, במהלך הגלישה. אם אתם לא יודעים לגלוש, כדאי שלא תיקחו סיכון ותיקחו שיעורים עם הילדים, אל דאגה השיעורים מועברים על ידי מומחים במסלולים קלים ויעודים למתלמדים. הנופש בחרמון הלבן, מהווה חופשה מושלמת עבור כל המשפחה, הבעיה היא במחיר המלונות והשירות, על מנת להוזיל את המחיר, מומלץ לבחון אתרים המתמחים בדילים ונופשים במגוון מלונות בארץ, בניהם תוכלו למצוא מלונות המושלמים לחופשה משפחתית בצפון.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,