בוא איתי אל הגליל

איזור צפון הארת עשיר באטרקציות שונות. ובפרט – ישנו עושר אטרקציות בגליל, ממנו תוכלו לבחור את האטרקציות המתאימות עבורכם.

הגליל המערבי

בגליל המערבי תוכלו למצוא שפע אטרקציות באיזור זה – החל מתצפית נוף מרהיבה של ראש הנקרה בצפון הגליל המערבי, וכלה בשמורת אפק העשירה בטבע ומדהימה ביופיה.

הגליל המערבי, מלבד היותו עשיר בנופים – הרים, עתיקות וים, טומן בחובו 5 דתות ועדות, החיים זה לצד זו: יהודים, נוצרים וגם מוסלמים, לצד דרוזים ובני העדה הבהאית. הודות לעובדה זו, מציע האיזור שפע של היסטוריה, מנהגים וכל טוב, קצת מכל עדה ודת.

בעכו תוכלו לטעום מחיי ערבים לצד יהודים אל מול העיר העתיקה היפהפייה של עכו, ובנהריה,עכו ובחיפה תוכלו לבקר בגני הבהאיים – איזור תיירותי המציע סמל יוקרה ויופי – עשיר צמחיה וגנים מטופחים.

אם מתחשק לכם טיול רגוע, תוכלו לסיירת בטיילת העיר עכו. העיר עכו רוויה מונומנטים היסטוריים, ביניהם תוכלו למצוא שרידים מתקופת נפוליאון. תוכלו משם לעבור אל העיר נהריה ולטייל בטיילת החדשה הבנויה על כל רצועת הים, ולהגיע למרכז העיר ולצפות בנחל הגעתון. באיזור ישנן מסעדות רבות ואווירה נעימה. תוכלו משם להמשיך בנסיעה צפונה ולהגיע לראש הנקרה.

לחובבי היסטוריה יהודית תוכלו לבקר במוזיאון השואה בלוחמי הגטאות, מוזיאון המרכז היסטוריה חשובה של העם היהודי בבסיסו. כמו כן תוכלו לטעום מטעמי הנצרות במבצרי צבלנים ביחיעם ובמונפורט.

הגליל העליון

באיזור הגליל העליון שפע אטרקציות, ביניהן אטרקציות אתגריות שונות: טיולי ג'יפים או טרקטורונים וכן – שיט קיאקים. קיבוץ הגושרים תוכלו לצאת לשיט קיאקים, ולצאת להפסקה קלה לפיקניק בשמורות הרבות באיזור.

בבית הלל תוכלו למצוא טיול אופניים – אטרקציה נהדרת גם לילדים. תוכלו להשכיר במקום אופניים יחידים או לקבוצות. במטולה תוכלו להגיע ל"מרכז קנדה" שם ישנו החלקה קרח מהגדולים בארץ. חוויה נהדרת לכל המשפחה.

כמו כן, הגליל העליון הינו מקום נהדר לבילוי גם בעונת החורף. החרמון, השוכן בקצהו של הגליל העליון פתוח למבקרים בעונת החורף. עקבו והתעניינו במזג האוויר, ואם שמעתם על שלג בחרמון תוכלו להינות מאתר החרמון, המציע השכרת מגלשות ואביזרי סקי למעוניינים, וכן ישנו רכבל המוביל אל תצפית מרהיבה מקצה החרמון.

כמו כן, למי מכם היוצא לבלות עם ילדים, בחורף תוכלו להנות מאגם חי יראון – השוכן אף הוא בקצה הגליל העליון. האיזור מציע אטרקציות מצוינת לכל המשפחה: תצפית אל הגולן ואל החרמון, טיילת נוף הכוללת פסלים, ופינות חי וליטוף של ציפורים, זוחלים, עזים, כבשים, ברבורים ושלל חיות מחמד כמו אוגרים, ברווזים וכולי. אטרקציה נהדרת הן לילדים והן למבוגרים.

הגליל התחתון והעמקים

בגליל התחתון תוכלו למצוא בין האטרקציות השונות את הסחנה, מקום מצוין לפיקניק משפחתי. בקרבתו נמצא גם גן גורו, שם תוכלו להנות מאוד עם ילדים – באווירה אוסטרלית יוכלו הילדים לפגוש בחיות המאפיינות את אוסטרליה – קואלות וקנגורו, וכן להיות ממבחר פינות ליטוף, מליטוף עזים ועד ליטוף קנגורו.

בקיבוץ בית זרע אשר בירדן תוכלו גם כן לבלות עם ילדים, ב"ג'ונגל כיף" – חוויה משפחתית הכוללת ליטוף חיות, מפגש עם נחשים וציפורים, קופים, משחקיה ומתקנים מתנפחים ועוד.

לטיפוסים האתגריים מביניכם, תוכלו למצוא באיזור טיולי ג'יפים ומקומות להשכרת גי'פים או טרקטורונים, ולצאת לטיול אתגרי באיזור. גם בטיול האתגרי לא תוכלו להתעלם מן הנוף באיזור.

איזור הגליל מספק אטרקציות מגוונות ושונות, אז בין אם אתם משפחה ובין אם אתם זוגות, קבוצות או חברים, הגליל מציע שלל אטרקציות לילדים ולמבוגרים והנכם מוזמנים לטעום מחוויה גלילית נהדרת.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,