איך מתכוננים לחופשה עם ילדים?

חופשה עם ילדים יכולה להיות מאוד מאתגרת מהסיבה הפשוטה שילדים, מטבעם, צריכים להיות עסוקים בדברים שמעניינים אותם על מנת שיוכלו להיות רגועים וסבלניים במהלך החופשה.

כשהילדים לא רגועים, ההורים מסיימים את החופשה בהרגשה שהם צריכים עוד חופשה מהחופשה.

יחד עם זאת, זה לא חייב להיות כך, אם נתכונן לחופשה כמו שצריך היא יכולה להפוך להיות חופשה חלומית.

המאמר שלפניכם יתן לכם  5 טיפים לחופשה משפחתית מושלמת!

הכנת הילדים לנסיעה
תספרו ותסבירו לילדים מראש לאן אתם מתכוונים לנסוע, איפה הם הולכים לבקר ואם יש דברים מיוחדים במקום אליו אתם נוסעים, נסו לספר להם את זה בצורה סיפורית ומעניינת שתכלול דברים שמעניינים אותם כך שהם יצפו ויחכו בהתלהבות לחופשה המשותפת.
נצלו את ההזדמנות כדי להסביר להם גם איך צריך להתנהג במקומות ציבוריים כמו המטוס, המלון  וכו' על מנת להימנע מהתנהגות לא ראויה שלהם שתגרום לכם לבושה ואז גם אוטומטית תוריד לכם את החשק להמשיך את הטיול.

בחרו בבית מלון קרוב ואטרקטיבי
בחירת בית המלון היא משמעותית בכל טיול ועל אחת כמה וכמה בטיול עם ילדים.
הסיבה היא פשוטה – ככל שהמלון יהיה קרוב לאטרקציות שתרצו ללכת אליהם כמו מסעדות, מופעים, פארקים ומקומות בילוי משפחתיים  כך הנסיעה שלכם כל פעם שתצאו מהמלון תתקצר.
הנוסחה כאן היא פשוטה: ילדים עם פחות שעות נסיעה = ילדים עם יותר סבלנות.
בנוסף, רצוי גם לבדוק האם יש פעילויות לילדים במלון, כמו הצגות, חדר משחקים וכו', הפעילויות האלה יכולות לתת לכם כהורים המון זמן מנוחה.

הביאו פריטים משמעותיים של הילדים מהבית
החל משמיכה שהם נרדמים רק איתה ועד לבובה שהם אוהבים לחבק, המשמעות של פריטים אלה היא עצומה עבור הילדים, כשהפריטים האלה יהיו ליד הילדים, הם אוטומטית יגרמו להם להרגיש רגועים ולהיות נעימים יותר.

הקפידו להכין מראש נשנושים
ילד רעב הוא ילד עצבני, לכן, מומלץ לקנות נשנושים בסופרמרקט במקום בו אתם נמצאים או להכין מראש נשנושים שאהובים על הילדים מהבית, כך שתמיד יהיה לכם בשלוף נשנוש שיסגור את הפינה של הרעב אצל הילדים עד שמגיעים לארוחה במסעדה או בחדר אוכל.

הכינו משחקים ותעסוקה לשעות המתות
אחד מהדברים שהכי חשוב לשים עליהם את הדעת כשמחליטים מה לקחת איתנו לחופשה הוא צעצועים לילדים.
הצעצועים יכולים להציל, כן כן ממש להציל אתכם במהלך החופשה.
כולנו מכירים את השעות המתות שיש בחופשה, כשמקלחים את אחד מהילדים, כשמתארגנים לצאת מהמלון והילד כבר מאורגן, כשאורזים את המזוודות כדי לחזור הביתה וכו'.
אתם תודו על כל רגע שבו אתם יכולים לשלוף את הצעצועים מהתיק, לתת תעסוקה לילדים שלכם ולגרום לשקט.
ובכל זאת, כשמדובר על טיסה לחו"ל יש את נושא משקל המזוודה שמשחק תפקיד וזורק אותנו לשאלה – מה לסחוב איתנו שיהיה קל ופרקטי?
הנה כמה רעיונות:
לגו  –  המשחק שישאיר אותם עסוקים להמון זמן ועל הדרך גם יפתח את החשיבה שלהם, כדי לא לסחוב את כל הקופסה של המשחק ולתפוס המון מקום במזוודה ניתן לשים את חלקי הלגו בשקיות ולדחוף אותם בין הבגדים.

דפים וטושים – לילדים שאוהבים לקשקש ולצייר מדובר בפתרון המושלם שיעסיק אותם למספיק זמן, בנוסף לכך הם בקושי תופסים מקום במזוודה ומשקל, רק תוודאו שהם מקשקשים רק על הדפים ולא גם על קירות המלון 🙂

משחקי קלפים – אם הילדים קצת יותר גדולים ניתן לקחת חבילת קלפים, חבילות קלפים מתאימות להמון סוגי משחקים כמו מלחמה, ספיד, יניב ועוד ובנוסף לא תופסת מקום ומשקל במזוודה.

והכי חשוב, הקפידו לשתף את הילדים בחופשה באופן פעיל, תנו להם לעזור בניווט, תנו להם לצלם את הדרך, אם הם יותר גדולים תנו להם לתקשר עם נותני השירות השונים במסעדות, באטרקציות וכו'.

בקיצור – תנו להם להרגיש חלק מהמובילים של הטיול כך הטיול יהפוך להרבה יותר אטרקטיבי עבורם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,