כל מה שצריך לדעת על השכרת רכב באירופה

מה יכול להיות טוב יותר מאשר אם לטיול באירופה שתכננתם כל כך הרבה זמן, תוסיפו רכב שאיתו תוכלו להתנייד ממקום למקום ביעד החופשה שלכם, או ממדינה למדינה במקרה ואתם נוסעים לטיול באירופה ומתכננים לנחות בפאריז שבצרפת (לדוגמא), לנהוג ברכב השכור ליעד הבא שלכם ולהמריא חזרה לישראל מברלין שבגרמניה? אז מה צריך באמת לדעת לפני ששוכרים רכב באירופה? ואילו טיפים תוכלו לקחת אתכם לחופשה באירופה בנושא השכרת רכב וכמובן גם לצאת במינימום הוצאות לפני ובמהלך החופשה? כל זאת – בכתבה הבאה

השכרת רכב באירופה – השוואת מחירים

רוצים למצוא את המחיר הכי זול על השכרת רכב באירופה? היום זה פשוט וקל מאי פעם – השתמשו במנוע החיפוש הבינלאומי להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם. בשדה "ארץ" בחרו את המדינה בה תרצו לשכור את הרכב, בשדה "עיר" את העיר בה תאספו את הרכב השכור ובשדה "תחנה" יש לבחור את המיקום הספציפי מתוך רשימת המקומות בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב (למשל, שדה התעופה בו אתם נוחתים). בסוף התהליך, מלאו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להשכיר רכב, ולחצו "חפש". המנוע יפנה אתכם לדף השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שנחשבות אמינות ומוכרות, ומספקות שירות לקוחות באנגלית לתיירים, במדינה בה אתם מעוניינים, ולכם לא נותר אלא לבחור בין מגוון רחב של סוגי מכוניות ולהזמין אונליין.

טיפים חשובים על השכרת רכב באירופה

חופשה באירופה יכולה להיות סופ"ש מפנק של טיולים רגליים, עם נסיעה במוניות ואוטובוסים בין אטרקציות תיירותיות בתוך העיר. אבל אם היה לכם רכב שבו יכולתם להתנייד ממקום למקום, לצאת מהעיר לטיולים בטבע או להתנייד בחופשיות מבילוי לבילוי, או מסיבוב קניות במקום אחד למסעדה הכי מומלצת שנמצאת בצד השני של העיר, בטוח שהייתם נהנים אפילו קצת יותר מהרגיל.

הנסיעה ברכב שכור באירופה משמעותית הרבה יותר במקרה ובו אתם מתכננים להגיע ממדינה אחת באירופה למדינה אחרת, כאשר מדובר בשעות רבות של נסיעה ברכב שכור, ובמקרה כזה השכרת רכב באירופה עדיפה בהרבה על מוניות, אוטובוסים או רכבות – לא תצטרכו להמתין ולחלוק את הנסיעה עם זרים. בשביל שתוכלו להתנייד ממקום למקום באירופה מתי שאתם רוצים, איך שאתם רוצים – והכי חשוב, עם מי שאתם רוצים – מומלץ לשכור רכב שיוריד ממכם הרבה כאב ראש במהלך הטיול באירופה.

שימו לב: גם אם מותר לעבור בין מדינות באירופה בנהיגה, אין פירוש הדבר שחברת השכרת הרכב באירופה מאשרת לצאת עם הרכב למדינות שכנות, ישנם נושאי ביטוח שצריך להסדיר. לכן בידקו עם חברת השכרת הרכב באירופה על האפשרות לעבור עם הרכב השכור ממדינה אחת לשניה, כמו כן בדקו את תוספת הביטוח אותו אתם רוכשים כשירות נלווה של השכרת רכב בחו"ל, עלויות ביטוח לרכב שכור באירופה שכוללת אפשרות של מעבר ממדינה למדינה תהיה יקרה יותר עקב הסיכון הכרוך בדבר. גם אם אתם מעוניינים להחזיר את הרכב לתחנה אחרת מסניף השכרת  הרכב ממנו לקחתם את האוטו במקור – הדבר כרוך בתשלום נוסף.

השכרת רכב באירופה במינימום עלויות והוצאות

הכינו מסלול נסיעה מראש ודעו לאן אתם נוסעים, מסלול טיול יחסוך לכם התברברות מיותרת בדרך והוצאות מיותרות על דלק, מומלץ להשכיר GPS המותאם לנסיעה באירופה ולבדוק את המרחק אותו תצטרכו לעבור בנסיעה.

בדקו אם הרכב אותו אתם לוקחים מחברת השכרת הרכב נוסע על בנזין או דיזל? נסיעה ברכב דיזל תחסוך לכם משמעותית בהוצאות הדלק במהלך הטיול.

רכב ידני חסכוני יותר מרכב אוטומטי – גם בעלות ההשכרה ליום וגם בהוצאות הדלק במהלך החופשה בחו"ל.

השכירו רכב שמתאים לצרכים שלכם ולמספר האנשים שיהיו ברכב, רכב גדול מדי סתם יעלה יותר – וחבל.

אל תשכרו רכב קטן מדי, כי נוחות זה שם המשחק בחוויה של השכרת רכב בחו"ל.

השכרת רכב בחו"ל הכי זול להזמין מהארץ, כמה שיותר זמן לפני המועד המתוכנן, באמצעות מנוע החיפוש להשוואת מחירים שלמעלה בדף זה.

מי יכול לשכור רכב באירופה? ומה חשוב שתדעו

הגיל המינימלי להשכרת רכב באירופה הוא 21-23 – תלוי בחברת השכרת הרכב – אך מומלץ לבדוק זאת שוב עם הסוכן בעת סגירת העסקה, הגיל המותר לנהיגה ברוב המדינות בעולם הוא 18 ורישיון הנהיגה הישראלי שנמצא ברשותכם תקף בחלק מהמדינות בעולם אך עדיין יש ארצות בהן ישנה דרישה לרישיון נהיגה בינלאומי שאותו תצטרכו להנפיק לפני הנסיעה לחופשה בחו"ל -= בדקו זאת עם ספק השכרת הרכב בחו"ל.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

5 תגובות

  1. כדאי לבדוק את נושא לקיחת הרכב ממדינה אחת והמעבר למדינה אחרת, לפעמים החברות השכרת רכב עושים בעיות ולא קטנות בנושא

  2. אני לקחתי את הרכב בפראג והחזרתי אותו בדרזדן בגרמניה והשירות היה נפלא רק חבל שעושקים אותך על הביטוח

  3. אירופה גדולה והטיול המומלץ שם הוא בין מדינות לשוהים לתקופה ארוכה, מומלץ לקחת רכב שכור במקרה והטיול הוא בסטנדרט הנ"ל