הדולר והתיירות מה הקשר בכלל

אין ספק בכלל שהמטבע החזק בעולם כיום והשימושי ביותר בפן התיירותי הינו הדולר, כאשר כיום כל בנק, חלפן כספים או גוף כזה או אחר מחזיק דולרים בכמות גדולה יחסית בשביל לבצע המרת מטבע חוץ לכל נוסע, תייר, נופש או אפילו משקיע כזה או אחר המתעניין ברכישת דולרים למטרת השקעה עתידית.

רוצה לשמוע עוד על הדולר והקשר לתיירות…? הגעת למקום הנכון!

השימושים השונים של הדולר בענף התיירות

לא סתם הדולר נחשב כיום למטבע החזק בעולם ולמטבע השימושי ביותר בענף התיירות בארץ ובעולם, כיום הדולר משמש את כל העובדים והעוסקים במלאכת ענף התיירות בצורה משמעותית על פני כל מטבע כזה או אחר, כגון: אירו, שקל, לירה שטרלינג וכדומה.

דוגמא לשימושים השונים של הדולר אצל עובדים ענף התיירות בארץ, הם משרדי הנסיעות וחברות התעופה המוכרות כרטיס טיסה ושירותי תיירות שונים במטבע הדולר, כמובן שתמיד ישנו יוצא מן הכלל ותוכלו למצוא שירותים כאלו ואחרים כמו השכרת רכב באירופה שנמכרים באירו, אך מתורגמים לדולרים בשביל לשלם על השירותים השונים.

דוגמא נוספת לשימושים שונים של הדולר בהקשר לפן התיירותי, זו האפשרות לרכוש כמעט בכל יעד תיירותי מוצרים שונים במטבע הדולר, גם במדינות בהם המטבע המקומי הוא מטבע אחר.

המרת מטבע מקומי בדולר

כיום אין ספק בכלל שכמעט כל יעד תיירותי בעולם ישמח ואפילו מאוד לקבל מכם דולרים ואפילו על פני כל מטבע זר אחר.

כמובן שחשוב מאוד בעת המרת המטבע לבצע מספר בדיקות שיאפשרו לכם לרכוש כמה שיותר בכמה שפחות, לא מבינים על מה אנחנו מדברים…? נסביר!

שאתם רוכשים דולרים תמורת שקלים או כל מטבע אחר, עלות רכישת כל דולר היא לא בדיוק על פי השער היציג שלו, לכל מטבע וגם לדולר בפרט  יש שער מכירה ויש שער קנייה, בדרך כלל כאשר תרכשו דולרים תשלמו פחות מהשער היציג וזאת בגלל שהבנק, חלפן הכספים או אפילו בנק הדואר צריכים להרוויח את לחמם בעבור ההמרה, כמובן שתמכרו את הדולרים בעבור המטבע המקומי כאשר תחזרו לארץ, תמכרו אותו גם בשער נמוך יותר מהשער היומי שלו, וזאת שוב בגלל העמלה שעוברת ישירות לחלפן הכספים או הבנק בו אתם מבצעים המרת מטבע חוץ!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,