ביטוח נסיעות לחו"ל – כיצד נקבע המחיר?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד מהדברים אשר בלעדיו פשוט לא טסים לחו"ל! נכון, אולי כבר יצאתם מספר פעמים לחו"ל ושום דבר לא קרה, אך לא כדאי לסמוך על המזל כי בסופו של דבר הבריאות שלכם ושל משפחתכם היא הדבר החשוב ביותר. בהשקעה של מספר שקלים בודדים ליום כפרמיית ביטוח תוכלו לצאת בראש שקט וליהנות מהחופשה כמו שצריך. שקלים בודדים? כן, אך עדיין ישנם הבדלים בין פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל שונות ואנו כאן על מנת להסביר ממה הם בעיקר נובעים.

גיל הנוסעים לחו"ל

ילדים וקשישים הם האוכלוסיות החשופות ביותר למקרי הזדקקות לסיוע רפואי בין אם בארץ ובין אם בחו"ל. ילדים נוטים לחלות ולהיפצע ואילו קשישים עלולים למצוא עצמם נזקקים לשירותי רפואה בטיפול במחלות הכרוניות שלהם או במקרי רפואה דחופה. ביטוח נסיעות לחו"ל, אם כן, יקר יותר כאשר אתם נוסעים יחד עם ילדים ו/או קשישים. יש לציין כי קיימים מקרים ספציפיים בהם גם על צעירים לשלם פרמיית ביטוח גבוהה יותר כגון נשים בהריון ועוד.

אופי הנסיעה

בילויים או עסקים? נופש של בטן-גב או תרמילאות ועיסוק בענפי ספורט אקסטרים? אופי הפעילות בה אתם עומדים להשתתף בחו"ל קובעת במידה ניכרת את עלות הפרמיה שכן אין להשוות את הסיכון הכרוך בנופש בקלאב לבין הסיכון בהשתתפות בסקי, תרמילאות בהרים או קפיצת מצוקים. בטרם תרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל הקפידו לעדכן את נציגי השירות של חברות הביטוח ולו על האפשרות לביצוע פעילויות שכאלה (כולל בנג'י וסנפלינג) על מנת שתהיו מכוסים באופן מלא לכל צרה שלא תבוא.

חילוץ והצלה

כל טיול באשר הוא טומן בחובו את האפשרות לפגיעות גוף שונות, לעיתים רבות במקומות אשר קשים מאוד לאיתור וכך גם דרגי ההגעה אליהם. ביטוח נסיעות בחו"ל אשר כולל החזר הוצאות איתור, חילוץ והצלה וכולל שירות פרטי של הטסה בחזרה לארץ והחזר הוצאות רפואיות הוא ביטוח אשר עולה מעט יותר פר יום שהייה בחו"ל אך בהחלט משתלם ברגע האמת.

איך בוחרים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל?

על מנת לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל שיענה על הצרכים שלכם ויהיה משתלם עבורכם, כדאי להשוות בין הפוליסות השונות שמוצעות על ידי חברות הביטוח. בעבר, היה מדובר בתהליך ארוך ומייגע, שדרש פנייה למספר סוכנים וחברות, אך כיום ניתן לבצע אותו און-ליין, בקלות ובנוחות, בזמן ובמקום שנוח לכם. כך למשל, בעזרת אפליקציית סמארט (קישור מופיע למטה), תוכלו לאתר בתוך זמן קצר מהי הפוליסה המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם – אתם ממלאים את פרטיכם (ואת פרטי הנוסעים הנוספים שאתם מבקשים לבטח), את מועדי הטיסה והיעד אליו אתם טסים והצהרת בריאות, והמערכת מאתרת עבורכם את פוליסת ביטוח הנסיעות התואמת את הצרכים שלכם והמשתלמת ביותר עבורכם. במקרים נדירים (כמו למשל, מצב רפואי מיוחד), תתבקשו להשאיר פרטים ולהמתין לחזרה של נציג, אבל ברוב המקרים, תוכלו לסיים את התהליך בעצמכם, ולרכוש בקלות את הפוליסה שנמצאה עבורכם. במידה ותרצו, תמיד תוכלו להוסיף או לשנות כיסויים שונים, שאינם מופיעים בפוליסה הבסיסית. בכל מקרה של ספק או קושי, תוכלו להיעזר בנציגי התמיכה של סמארט, שעומדים לרשותכם, ויכולים ללוות אתכם לאורך התהליך, ולהשלים איתם את רכישת הפוליסה.

ביטוח נסיעות לחו''ל

ביטוח נסיעות לחו"ל נותן המון שקט נפשי אך יש לבחור בו בתבונה ולשים את הבריאות שלכם בחשיבות המעלה, מעבר לשיקולים כספיים כאלה ואחרים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

2 תגובות