פרק 2- "מים זורמים וצלולים"

זהו המשכו של סיפור אמיתי שאולי יום אחד יגרום לרבים מכם לחסוך קצת דולרים ולצאת לטייל בעולם הגדול והנפלא.(מי שלא קרא עדיין את הפרק הראשון אנא עיינו ערך "מהארץ החמה לארץ הקפואה"-קנדה.

היום מתחיל הסיפור בפירושה של שמה של העיר קלגרי "מים זורמים וצלולים" אשר מגיע מהתקופה הגאלית העתיקה.אני חייבת לציין שקנדה מאוד דומה לארצות הברית ועם זאת מאוד שונה,זה משהו שאפשר להרגיש אותו מהרגע הראשון שמגיעים לקנדה.(קשה להסביר במילים בעברית).בגלל היותי חייה בקלגרי אני אתחיל לספר עליה כי היא מעניינת מאוד,היא עיר ענקית שבמונחי ארץ ישראל היא בערך כל איזור השרון וכמעט כל גוש דן,היא ענקית ולוקח בערך שעה נסיעה בין קצה אחד לשני גם ברכבת……זה מדהים ולא נתפס כמה שעיר יכולה להיות כזו,חשוב לי לציין שרוב המרחק הוא בגלל המרחבים הענקיים שיש פה .(קלגרי היא העיר הכי גדולה בפרובינצית אלברטה והעיר השניה בגודלה מבחינת שטח בנוי בכל קנדה),היא מונה לערך 991,759 תושבים,אגב אם לא סיפרתי עדיין לפני שנה טיילתי בסין וכמות האנשים היא ברמות שלא ניתן לתאר אבל כשבאתי לקלגרי הופתעתי לגלות שזו עיר של מהגרים ומחצית מהתושבים הם מהגרים מהמזרח (סינים ,פיליפיניים,הודים תאילנדים וכו) כמות גדולה מאוד ,קלגרי מעודדת הגירה חוקית ומאוד ידידותית אם אתם רוצים לראות עוד פרטים לגבי זה תכנסו לאתר ההגירה של קנדה.

כשהגעתי לפה אני בטוחה שהייתי בהלם תרבותי לפחות חודשיים,לקח לי להבין שאני חייבת להיות מנומסת חייכנית ואדיבה כל הזמן,אפילו לעבור את הכביש זה שונה ויש חוקי תנועה שאין שום סיכוי שבעולם היו עובדים בישראל,לפעמים אני מרגישה שישראל מאוד מתקדמת לעומת קלגרי אבל אני מבינה שהפאר בין המדינות אכן גדול ויש דברים בארץ שלעולם לא יעבדו ויש דברים שפה בכלל אין בהם צורך.

הדבר שאני אישית הכי אוהבת פה זה את התחבורה המגוונת והנוחה שיש בעיר,הרכבת הקלה שמגיעה כמעט לכל מקום בעיר ועם אותו כרטיס שקנית לרכבת אתה יכול להמשיך עד 90 דקות גם באוטובוסים,זה קל וזמין מאוד כמעט 24 שעות ביממה בגלל זה אפשר לצאת ביום שישי (ושבת) בלי הרכב ולשתות ולחגוג כמה שרוצים ולדעת שיש דרך בטוחה וקלה לחזור הביתה.(איכות חיים)

אז קר ויש שלג אבל זה לא נורא יש מעיל חם כובע צמר כפפות ו2 שכבות מכנסיים -מתרגלים ונהנים ,כדי לא להעריך במילים אשמור את החלק הטוב ביותר לכתבה הבאה ואני אספר לך על האטרקציות הכי מעניינות בקלגרי וחיי הלילה המדהימים שיש פה.

אז עד הפעם הבאה שיהיה לכם חורף חמים ונעים 🙂

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

תגובה 1