דואגים שהחופשה שלכם תהיה מושלמת – ניקיון ואחזקה לבתי מלון

ישראלים אוהבים לנפוש, זה לא סוד. כל שנה, במהלך כל השנה ישראלים רבים יוצאים לחופשות ברחבי הארץ, כל עונה והאזור שלה; בין אם אתם חובבי קמפינג ולינות שטח ובין אם אתם חובבי פינוקים, בין אם משפחה, זוג או כמה חברים – חופשה בבית מלון זה תענוג צרוף בתנאי שמקפידים על איכות העשייה.

קבלת פנים חמה

כאשר נופשים מחפשים מלון בו הם ישמחו לבלות את החופשה שלהם, הדבר הראשון שהם מסתכלים עליו הוא נראות חיצונית, סטריליות, היגיינה וסניטריה. כיאה למקומות המכילים מספר גדול של אנשים בעת ובעונה אחת, מבית המלון נדרש לתת דגש חזק על נושא ההיגיינה על מנת להמשיך ולמשוך לקוחות חדשים ולשמר את הקיימים.

בעבר היה נהוג ומקובל שעובדי המלון יהיו אחראים על מטלות הניקיון וצחצוח המבנה, אך לימים הבינו שהעמסת המטלות על עובדי המלון פוגעת באיכות השירות שלהם. לשמחת עובדי בית המלון, יש פתרון קל, נוח ומהיר לשחיקה האינטנסיבית שלהם והוא שכירת חברת ניקיון חיצונית המציעה מגוון שרותי נקיון ואחזקת מבנים לבתי מלון.

שירותי ניקיון ואחזקת מבנים בבתי מלון

עבודת ניקיון בבית מלון היא לא פשוטה כלל; בכדי להפוך את החופשה של המבקרים בו לחופשה המושלמת – יש צורך לגרום להם להרגיש בבית. ומה מרגיש יותר בבית מאשר ריח טוב ורענן שנותן תחושה נקייה וחמימה, בדיוק כמו בבית!

בכדי להגיע לרמות הניקיון המצופות מבתי מלון, עליהם להשתמש בכמויות עצומות של חומרי ניקיון, מיכשור מתאים והבנה בניהול הזמנים בכדי לבצע את העבודה בצורה האידיאלית עבור בית המלון. לכן, מומלץ לפנות לחברת ניקיון, חברה לאחזקת מבנים וחברה לניהול נכסים. כמובן שהעדיפות היא למצוא חברה המציעה מגוון פתרונות אנוש לצורכי ניקיון, אחזקה וניהול מבנים תחת קורת גג אחת.

חברות כגון אלו מתמקצעות בעבודה עם ציוד ייעודי לעבודת ניקיון ואחזקת מבנים וכנראה יעשו זאת טוב מכל אחד מעובדי צוות המלון, שכן בחברת ניקיון ואחזקת מבנים מקצועית ניתן למצוא את הצוות המיומן והאחראי ביותר, שניתן לסמוך עליו שיבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר. במידה ואתם לא מרגישים כך בנוגע לחברת הניקיון ואחזקת המבנים ששכרתם לבית המלון – אל תתפשרו! פנו עוד היום לחברה מקצועית שתשביע את רצונכם ותרצה את לקוחותיכם.

שירותי ניקיון מיוחדים עבור בתי מלון

בשביל שבית המלון יראה אפילו יותר מזמין מהסלון הביתי שלכם, יש לנקוט באמצעי ניקיון והברקה נוספים שלרוב לא מתבצעים בבית הפרטי שלכם; אנחנו כמובן מתכוונים לשירותי פוליש להברקת הרצפה.

ישנן שתי שיטות פוליש – האחת פוליש קריסטלי והשניה פוליש ווקס;

> יתרונו של הפוליש ווקס הוא במחירו הנמוך יחסית לסוגי פוליש אחרים, בעוד חסרונו הוא שהוא מאוד מחליק בהליכה לעומת פוליש קריסטלי. בנוסף, יש לחזור על הפעולה אחת לשנה – באסה, לא?

> השיטה השניה נקראת פוליש קריסטל או הברקה קריסטלית והיא יוצרת שכבת הגנה על האריחים מפני סימני בלאי וגרירת חפצים על המרצפות. בניגוד לפוליש ווקס, לאחר הפעולה המרצפות אינן מחליקות ואפשר לצעוד עליהן בבטחה. האפקט של פוליש הקריסטל נשמר לאורך שנים רבות, אך מומלץ לחזור על הפעולה אחת לחמש שנים.

כמובן שניתן לקנות את ציוד הפוליש ולבצע את העבודה בצורה עצמאית על ידי צוות המלון, אך התוצאות לא יהיו מבטיחות, במילים עדינות. ניקיון ואחזקת בתי מלון היא עבודה מקצועית הדורשת מיומנות וותק על מנת להביא תוצאות בזמן הקצר ביותר ולמשוך כמה שיותר לקוחות המחפשים חופשה יוקרתית בארץ.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,