לארוז במזוודה גם ביטוח נסיעות לחו"ל

נסעתם לחו"ל והחלטתם שעל החופשה הזאת אתם לא מוותרים? מצוין! הכי חשוב שתעשו חיים ותכייפו, אבל… ביטוח נסיעות רכשתם? אם עוד לא עשיתם ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב מאוד שתעשו זאת לפני שתסגרו את המזוודה ותעלו על הטיסה שתיקח אתכם לחופשה עליה פנטזתם כל כך הרבה זמן!

למה בכלל ביטוח נסיעות לחו"ל?

כשנוסעים לחו"ל, חשוב להצטייד בביטוח נסיעות, שיכסה הוצאות גדולות שעלולות להיגרם, במידה ומשהו משתבש כשאתם רחוקים מהבית: מחלה, פציעה, אובדן או גניבה של ציוד יקר ועוד.
מדי שנה, מיליוני ישראלים יוצאים מגבולות הארץ על מנת לנפוש בחו"ל, לעבוד בחו"ל ולהגשים חלומות מעבר לים. בזמן השהייה בחו"ל עלולות להתרחש תקלות בלתי צפויות, וחשוב להתכונן לאפשרות הזו, על מנת שהטיסה והשהות בחו"ל לא יסתיימו במפח נפש גדול ובהוצאות כספיות עצומות ולא מתוכננות. ביטוח הנסיעות לחו"ל מעניק לכם כיסוי כספי וביטוח רפואי במקרה של פציעה, או פגיעה גופנית אחרת, שעלולה להתרחש בעת השהות בחו"ל. לכן לא כדאי לוותר על השלב הזה במהלך ההכנות לטיסה, וחשוב לרכוש ביטוח נסיעות שמתאים לכם ולאופי הנסיעה שלכם אל מחוץ לגבולות ישראל.

איך בוחרים את הביטוח המתאים והמשתלם ביותר עבורכם?

כמו בכל רכישה, הדרך הטובה ביותר לבחור את המוצר המתאים והמשתלם ביותר היא השוואה בין המוצרים הקיימים בשוק, וכך גם במקרה של רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. כיום ניתן לבצע השוואה כזו בקלות ובמהירות, בזמנכם החופשי, בעזרת אפליקצייה של השוואת ביטוחי נסיעות, כמו זו של חברת סמארט (קישור תוכלו למצוא בהמשך). לאחר שתמלאו את פרטיכם ופרטי הנוסעים הנוספים שאתם מבקשים לבטח ואת התאריכים בהם תשהו בחו"ל, האפליקציה תאתר עבורכם את הפוליסה הזולה ביותר. בשלב הבא, תוכלו לבצע שינויים והתאמות של הכיסויים, כדי שיתאימו בדיוק לצרכים הספציפיים שלכם, ואז להשלים את תהליך הרכישה און-ליין, ללא תלות בשעות הפעילות של חברה או סוכן. אם בכל זאת אתם מעדיפים לבצע את התהליך בליווי של איש מקצוע, תוכלו להיעזר בצוות התמיכה של smart.

ביטוח נסיעות לחו''ל

המקרים בהם ביטוח הנסיעות ייתן לך כיסוי

ישנם עשרות מקרים שיכולים להופיע בחו"ל ויכולים להרוס, או לשבש את החופשה והטיול בחו"ל, המקרים והאירועים היותר פופולארים שבגללם צריך לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הם:
• אם עשיתם תאונה ואושפזתם, מה שמאוד יקר למי שלא מכוסה בפוליסת נסיעות בעלות יום אשפוז בחו"ל.
• אם נתקעתם והתברברתם בטרק קסום בנופים עוצרי נשימה בדרום אמריקה ואתם זקוקים לחילוץ אויר, ימי או יבשתי שעולה לא מעט כסף לאלו שחושבים לוותר על ביטוח הנסיעות.
• אם אתם זקוקים להטסה רפואית לארץ וליווי רפואי במקרה שנפצעתם קשה ואין לכם אפשרות לתפקד בכוחות עצמכם.
• אם איבדתם את הציוד האישי שלכם בחו"ל, או את המטען שהגיע בטעות ליעד אחר במקום ליעד הנופש בו אתם שוהים.
• אם נגנב לכם הפלאפון האישי, או הלפטופ מה שמצריך ממכם להוסיף לפוליסה, ביטוח נסיעות למחשב נייד.
ועוד עשרות מקרים שיכולים להופיע אצל כל אחד ולסיים לו מהר מאוד את הטיול בחו"ל.

שנוסעים לחו"ל חובה על כל אחד לרכוש ביטוח נסיעות אצל משווק מורשה מטעם חברת הביטוח בשביל שתוכלו לנפוש בשקט.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

2 תגובות